Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 60180000-3 - Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (Послуги з доставки продукції кисню медичного)
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2021-11-26-012877-a fe2277e5cf8c45f19801bf5bb3f391c1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Ясакова

+380638001006 19ok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01982212
Вебсайт: https://chml.lic.org.ua
Місцезнаходження: 68004, Україна , Одеська обл., місто Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4
Контактна особа: Ольга Ясакова
+380638001006
19ok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2021 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 48 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів


Закупівля проводиться на підставі Розділу Х, частини 3-1 ЗУ "Про публічні закупівлі" Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями) - на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель. Наш заклад являється профільною «ковідною» лікарнею на 180 ліжко-місць та надає домомогу населенню. Станом на 26.11.2021 року кількість хворих складає 83 особи. Для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) необхідно закупити послуги з постачання кисню медичного. Термін поставки товарів до 31.12.2021р.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 послуга
Послуги з доставки продукції кисню медичного
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68004, Україна, Одеська область, м. Чорноморська, вул. Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані транспортні послуги здійснюється за фактом постачання Продукції, на протязі 10-ти банківських днів, незалежно від об’єму доставленої продукції. Підставою для оплати наданих транспортних послуг є акт наданих послуг, завірені печаткою та підписом особи Виконавця, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів. Категорія замовника: підприємство зазначене у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 року. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у завантаженому файлі «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі», а саме у Додатку №1 до нього. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв – Єдиним критерієм оцінки згідно даної спрощеної процедури є ціна (питома вага критерію – 100%) (більш детально інформація зазначена у п.16. «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі». Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2021 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2021 16:13
Додаток 1 ТЗ.docx
26 листопада 2021 16:13
Додаток 2 вимоги.docx
26 листопада 2021 16:13
Додаток 3 цінова.docx
26 листопада 2021 16:13
Додаток_4 Проєкт договору.doc
26 листопада 2021 16:13
ОГОЛОШЕННя.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС" 48 000,00
UAH з ПДВ
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС"
#21543199
Переможець 48 000,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2021 14:29

Документи

14 грудня 2021 14:29
Електронний підпис
14 грудня 2021 14:27
протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2021 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС"
#21543199
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2021 14:29
Електронний підпис
14 грудня 2021 14:27
протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 14:54
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 14:52
ду дог2566.pdf зміни до договору
06 січня 2022 14:51
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 17:11
Договор доставка кисню.pdf укладений
28 грудня 2021 17:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів
Номер договору про закупівлю: ДКР/2566/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 28 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 800,00 UAH)