Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44310000-6 Mattresses and boxes to the gabion.Wares are from a wire
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР З БУДІВНИЦТВА ТА РЕМОНТУ ІНЖЕНЕРНИХ СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 43348533 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛ. ЗАЛІЗНИЧНЕ ШОСЕ, будинок 5 Б |
Контактна особа: |
Gerasimiv Vіktorіya Yosipіvna 380978434407 gerasymiv.v.y@uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Вікторія 097843447 gerasymiv.v.y@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | BRANCH "CENTER FOR CONSTRUCTION AND REPAIR OF ENGINEERING STRUCTURES" JOINT STOCK COMPANY "UKRAINIAN RAILWAY" |
National ID: | 43348533 |
Contact point: |
Gerasimiv Viktoriya 380978434407 gerasymiv.v.y@uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Vіktorіya 097843447 gerasymiv.v.y@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2021 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2022 15:08 |
Очікувана вартість: | 7 773 530,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 867,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 233205 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків загальної вартості договору. |
Publication date: | 26 листопада 2021 14:50 |
Enquiries until: | 14 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 січня 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 7 773 530 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 38 868 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Термін оплати – на 45 (сорок п’ятий) банківський день з дати реєстрації податкової накладної на поставлену партію ТОВАРУ | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 грудня 2021 19:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 грудня 2021 18:58 |
ТД габіони РЕД 24122021.docx | |
24 грудня 2021 18:40 |
ТАБЛИЦЯ ЗМІН.docx | |
24 грудня 2021 18:40 |
Протокол 406.PDF |
24 грудня 2021 19:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
24 грудня 2021 18:58 |
ТД габіони РЕД 24122021.docx
|
||||
24 грудня 2021 18:40 |
ТАБЛИЦЯ ЗМІН.docx
|
||||
24 грудня 2021 18:40 |
Протокол 406.PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-05-000060 ● d32d977ee7024b76939d3ea75180b838
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2022 09:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.09.2022 № 191
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2021-11-26-010240-a 26.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-09 08:56:41
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виробів з дроту (матраци та ящики габіонові) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-26-010240-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Враховуючи що термін дії за договором від 14.02.2022
№ ЦБРІС/00002/ТД-2022-ю (з урахуванням додаткової угоди від 14.02.2022
№ 1) встановлено до 30.06.2022 просимо надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для продовження терміну дії такого договору та документальне підтвердження стану розрахунків за вказаним договором, зокрема, рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо.
4. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «БУРЖ-ТРЕЙД» вимог частини другої статті 41 Закону.
5. Надати документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «БУРЖ-ТРЕЙД» вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-14 17:05:07
Про надання пояснення щодо моніторингу процедури закупівлі UA-M-2022-09-05-000060 від 06.09.2022
Про надання пояснення
Щодо моніторингу процедури закупівлі
UA-M-2022-09-05-000060 від 06.09.2022
Уповноваженою особою філії «Центр з будівництва та ремонту інженерних споруд» АТ «Укрзалізниця» Маратом БАХМЕТОВИМ розглянуто запити Державної аудиторської служби щодо надання інформації відносно процедури закупівлі: 44310000-6 Вироби з дроту (матраци та ящики габіонові) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-26-010240-a та повідомляємо наступне.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідно до затвердженого специфікованого плану та плану закупівель передбачена закупівля матраців та ящиків габіонових для відновлення берегової лінії, пошкодженої внаслідок паводків на гірських річках західних регіонів.
Відповідно до Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" філією «Центр з будівництва інженерних споруд» АТ «Укрзалізниця» (надалі - філія «ЦБРІС»), перед початком проведення процедури закупівлі було зроблено аналіз ринку та отримано комерційні пропозиції від трьох потенційних постачальників. Ціна закупівлі формувалась по мінімальній комерційній пропозиції з урахуванням останньої закупівлі та погодженням причетних департаментів АТ «Укрзалізниця».
Закупівля погоджена департаментом закупівель АТ «Укрзалізниця» за рахунок власних коштів в порядку, встановленому внутрішніми нормативними документами акціонерного товариства «Українська залізниця»,.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Правову основу зазначеного запиту покладено припис пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова), яким вказану Постанову доповнено згідно з Постановою КМ №1266 від 16.12.2020.
У зв’язку з наведеним тендерний комітет філії вважаємо за необхідне зазначити, що не вбачаємо правових підстав поширення дії вказаної норми на закупівлю:
44310000-6 Вироби з дроту (матраци та ящики габіонові) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-26-010240-a), оскільки закупівля здійснюється за рахунок власних коштів акціонерного товариства, без залучення коштів державного бюджету, призначених АТ «Укрзалізниця» на 2021 рік.
Підтвердженням того висновку, що вимоги пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджуються на закупівлі акціонерного товариства, які здійснюються за рахунок власних коштів (отриманих у результаті комерційної господарської діяльності) є наступне.
1. Одночасно із введенням у дію пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 було доповнено Додаток до вказаної Постанови. Назва вказаного Додатку розкриває предмет регулювання Постанови: «Заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету». Додаток Постанови доповнено пунктом 26, який передбачає: «Забезпечення прозорості обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» та кореспондує з пунктом 41 Постанови.
2. Пункт 41 Постанови передбачає забезпечення обґрунтування: 1) технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, 2) розміру бюджетного призначення, 3) очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення зазначених обґрунтувань на веб-сайті.
Визначений у пункті 41 Постанови перелік слід розглядати виключно у наведеній нормою формі, тобто у сукупності вказаних документів/інформації.
Сукупність вказаних документів/інформації вказує на те, що правова норма може застосовуватися виключно до процедури із використанням бюджетних коштів, на це вказує така ознака, як необхідність обґрунтування «бюджетного призначення».
В свою чергу використання під час відповідної закупівлі власних коштів акціонерним товариством унеможливлює обґрунтування «бюджетного призначення» та, відповідно, виключає розповсюдження Пункту 41 Постанови на таку закупівлю.
Слід зазначити, що за умови розповсюдження обумовленої норми, як на процедуру використання бюджетних коштів, так і на процедуру використання власних коштів товариством державного сектору економіки, її зміст мав би викладатися у спосіб пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»: «розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі».
Саме сполучник «або» у приведеній для прикладу нормі Закону вказує, що вона (норма) застосовується як до закупівлі із використанням бюджетних коштів так і до закупівлі із використанням власних коштів відповідним замовником. Відсутність сполучника «або» є суттєвим та тлумачиться тендерним комітетом філії однозначно: Пункт 41 Постанови стосується виключно процедури закупівлі із використанням бюджетних коштів.
3. Висновок щодо того, що Пункт 41 Постанови стосується виключно процедури закупівлі із використанням бюджетних коштів власне підтверджується і Міністерством фінансів України на офіційному сайті:
https://mof.gov.ua/uk/news/kabmin_priiniav_rishennia_pro_zmini_do_poriadku_provedennia_perevirok_zakupivel-2603
Так, Міністерством фінансів України 16.12.2020 було зазначено:
«Сьогодні на засіданні Уряду прийнято рішення щодо внесення змін до Порядку проведення перевірок закупівель*, підготовлених Мінфіном та Державною аудиторською службою. Постановою унормовуються підстави для здійснення перевірки закупівель органами державного фінансового контролю, а також забезпечується приведення їх у відповідність до норм Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель».
Прийнятим рішенням врегульовано питання отримання інформації органами державного фінансового контролю для складання протоколів про адміністративні правопорушення у разі встановлення під час перевірок закупівель порушень законодавства, що передбачають адміністративну відповідальність.
Окрім того, постановою прийнято норму, яка забезпечить прозорість та обґрунтованість формування очікуваної вартості предмету закупівель/розміру бюджетного призначення. Мета прийняття такої норми – підвищення достовірності бюджетного планування, його зв’язку з плануванням публічних закупівель, обґрунтованості під час визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також потреби у бюджетних ресурсах на закупівлю».
* постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710».
Крім того, додатково просимо звернути увагу на наступне.
У якості підстави проведення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужбою зазначено: «виявлені порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель». Зазначена підстава передбачена Законом України «Про публічні закупівлі» у пункті 4 частини 2 статті 8 Закону та кореспондує з пунктом 7 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: електронна система закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Наведені веб-портали не є веб-сайтами замовника, а до складу документів, які мають оприлюднюватися відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» «Оприлюднення інформації про закупівлю» не належать обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості. Такі документи/вимоги/інформація у Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні, чим створено конфлікт між нормами різних за статусом нормативно-правових актів: Закону та Постанови КМУ. Подібні правові колізії вирішуються тлумаченням правовідносин на користь вищого за статусом нормативно-правового акта (Закону).
Необхідно зазначити, що відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
До загальних умов здійснення закупівлі, визначених статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір;
2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій;
3) зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації;
4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення;
5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди;
6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження;
7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання;
13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю.
3. Враховуючи що термін дії за договором від 14.02.2022 № ЦБРІС/00002/ТД-2022-ю (з урахуванням додаткової угоди від 14.02.2022 № 1) встановлено до 30.06.2022 просимо надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для продовження терміну дії такого договору та документальне підтвердження стану розрахунків за вказаним договором, зокрема, рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо.
У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою для введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 року № 64/2022, керуючись листом Торгівельно-промислової палати України № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 року, ТОВ «БУРЖ-ТРЕЙД» листом від 28.03.2022р. № 28/03-1 повідомив про неможливість з їх сторони виконання зобов’язань по постачанню товару в рамках укладеного Договору. Заявка на поставку Товару не надавалась у зв’язку з цим поставок по Договору не було.
4. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «БУРЖ-ТРЕЙД» вимог частини другої статті 41 Закону.
Відповідно до вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічну закупівлю», переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Статтею 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» встановлено виключний перелік видів діяльності, які підлягають ліцензуванню. У цей перелік продаж габіонів не входить. Отже, у переможця на законних підставах відсутній вищевказаний документ.
5. Надати документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «БУРЖ-ТРЕЙД» вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
ТОВ «БУРЖ-ТРЕЙД» надав в частині забезпечення виконання Договору Гарантію виконання зобов’язання № 2031/22-ГВ (оригінал) та додатки до нього – банківську ліцензію № 221 від 24.10.2011р., Витяг з Державного реєстру банків від 16.08.2021 р. № ДБР-000052, Довіреність № 05-1/05-212 від 31.12.2021 р.
ДОДАТКИ:
1. Гарантія виконання зобов’язання № 2031/22-ГВ з додатками – на 5 арк.
2. Лист № 28/03-1 від 28.03.2022 р. – на 1 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР З БУДІВНИЦТВА ТА РЕМОНТУ ІНЖЕНЕРНИХ СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 43348533 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛ. ЗАЛІЗНИЧНЕ ШОСЕ, будинок 5 Б |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "БУРЖ-ТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛОСНЯК ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2022 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУРЖ-ТРЕЙД" |
7 723 551,40
UAH
|
7 723 551,40
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛОСНЯК ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ |
7 773 500,00
UAH
|
7 773 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУРЖ-ТРЕЙД" #42474978 |
Переможець |
7 723 551,40
UAH
|
31 січня 2022 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2022 10:17
|
скан габіони дог. 0002.pdf | укладений |
19 вересня 2022 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 лютого 2022 14:26
|
ДУ №1 до договору № 2 від 14022022.PDF | зміни до договору |
14 лютого 2022 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2022 14:18
|
Договір № 02 від 14022022.PDF | укладений |
14 лютого 2022 14:17
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ящик габіонний 2х1х1 | 2000 | шт. |
1 200,22
UAH з ПДВ
|
Матрац габіонний 3х2х0,23м | 1554 | шт. |
1 745,22
UAH з ПДВ
|
Матрац габіонний 3х2х0,3м | 1554 | шт. |
1 680,22
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.п. 5.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони прийшли до взаємної згоди змінити цінуза одиницю Товару в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару: 1. Сторони домовились пункт 3.2. Договору викласти в новій редакції, а саме: 3.2. Ціна визначається даним Договором і приймається Сторонами в національній валюті України. Постачання здійснюється за цінами, передбаченими у Специфікації № 1(Додаток № 1), включає вартість ТОВАРУ, тари, всі податки і збори, передбачені чинним законодавством, транспортні витрати ПОСТАЧАЛЬНИКА згідно п.5.1 даного Договору. Загальна сума Договору становить 9 266 940,00 грн. (дев'ять мільйонів двісті шістдесят шість тисяч дев’ятсот сорок гривень 00 коп.) у тому числі ПДВ 20% 1 544 490,00 грн. (один мільйон п'ятсот сорок чотири тисячі чотириста дев’яносто гривень 00 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | ЦБРІС/00002/ТД-2022-ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ящик габіонний 2х1х1 | 2000 | шт. |
1 200,22
UAH з ПДВ
|
Матрац габіонний 3х2х0,23м | 1554 | шт. |
1 745,22
UAH з ПДВ
|
Матрац габіонний 3х2х0,3м | 1554 | шт. |
1 680,22
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 лютого 2022 — 30 червня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Лист від постачальника про неможливість виконання зобов'язань по постачанню товару у зв'язку з військовою агресією росії, керуючись листом торгівельно-промислової палати України №2024/02.0-7.1 вд 28.02.2022 |