Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проєктно-кошторисної документації «Капітальний ремонт системи постачання медичних газів з встановленням генератора кисню в КНП «ЦМЛ» м.Торецька» за адресою: вул. Центральна, 55, місто Торецьк, Донецької області
Очікувана вартість
276 598,80 UAH
UA-2021-11-26-008212-a 31b389b5cec2466a83be64a762d04125
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Бабарика

+380624740402 cgb_dzer@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня" м.Торецька
Код ЄДРПОУ: 01990418
Місцезнаходження: 85200, Україна , Донецька обл., м. Торецьк, вул. Центральна, буд. 55
Контактна особа: Інна Бабарика
+380624740402
cgb_dzer@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2021 13:40
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 276 598,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 382,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проєктно-кошторисної документації «Капітальний ремонт системи постачання медичних газів з встановленням генератора кисню в КНП «ЦМЛ» м.Торецька» за адресою: вул. Центральна, 55, місто Торецьк, Донецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2021  —  27 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2021 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2021 13:40
Оголошення.doc
26 листопада 2021 13:40
ДОГОВОР ПКД_Генератор кисню_.docx
26 листопада 2021 13:40
тезнічне завдання.docx
26 листопада 2021 13:40
Перелік документів (Дод. 1).docx
26 листопада 2021 13:40
Цінова пропозиція (Дод. 2).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДПРОЕКТ» 276 598,80
UAH з ПДВ
276 598,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2021 17:44
Електронний підпис
07 грудня 2021 17:42
6. Проект договору.pdf
07 грудня 2021 17:42
5. Кваліфікація - листи.pdf
07 грудня 2021 17:42
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДПРОЕКТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДПРОЕКТ»
#40216677
Переможець 276 598,80
UAH з ПДВ
08 грудня 2021 15:13

Документи

08 грудня 2021 15:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2021 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДПРОЕКТ»
#40216677
276 598,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 грудня 2021 15:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2022 14:04
ду 3 від 28.02.2022.pdf зміни до договору
01 березня 2022 14:03
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2022 16:17
ду 2 від 07.02.2022.PDF зміни до договору
09 лютого 2022 16:10
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 10:30
ду 1 від 28.12.2021.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 10:26
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 16:20
договір № 702 від 17.12.2021.PDF укладений
17 грудня 2021 16:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв'язку з проходженням комплексних проектних робіт, а також проведення державної експертизи даного проекту подовжити термін виконання робіт до 15.02.2022 року та подовжити термін дії договору до 15.02.2022
Номер договору про закупівлю: 702
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виникла необхідність коригування проектної документації, в зв'язку зі зміною моделі кисневого генератора в рамках централізованого постачання, в зв'язку з цим необхідно подовжити терміну дії договору,
Номер договору про закупівлю: 702
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв"язку з прохоженням комплексної експертизи проєкту та в зв"язку з введенням воєнного стану на теріторії України (Указ президента України від 24.02.2022 р. № 64/2022 про введення воєнного стану в Україні) прийняте ріення про подовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 702
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML