Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Закупівля Послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою «Вдома на хвилі» («Дома на волне») за кодом ДК 021:2015: 92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги
Очікувана вартість
8 156 400,00 UAH
UA-2021-11-26-007485-b ● ad5a0efaeab64fb2ac1282d1e84da2b4
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України" |
Код ЄДРПОУ: | 40235671 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 26 |
Контактна особа: |
Матіос Іван 380445864190 i.matios@uatv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Укладення договору з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу
Обґрунтування
Враховуючи п.2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі укладення договору про закупівлю, якщо предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання та у разі укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу.
Тендерному комітету надійшла заявка № 902 від 25.11.21 року на закупівлю від начальника творчо-виробничого відділу Малихіна Є.П. стосовно закупівлі послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою «Вдома на хвилі» («Дома на волне»), що включає в себе: розробку сценаріїв/сценарних планів та передбачає частковий технологічний цикл виробництва.
Відповідно до інформації зазначеної в заявці, одне із стратегічних завдань ДП «МПІУ» - нести ідею об’єднання України через контент власного виробництва. ДП «МПІУ» піклується про якість контенту, що виходить на власних телеканалах з ефірним логотипом «ДОМ» та «UA», урізноманітнює сітку, закуповує різножанровий контент. Проте «обличчя» каналу – це перш за все продукти, виготовлені власними силами. Згідно із соціологічними дослідженнями, проведеними компанією «Рейтинг», у цільової аудиторії є великий запит на розважальний та освітній контент. Це стосується будь-якого українського телеканалу, у тому числі телеканалів з ефірним логотипом «ДОМ» та «UA».
Відповідно до службової записки заступника генерального директора з питань планування ефіру від 29.09.2021р. № 405, станом на ІІ півріччя 2021 року у ДП «МПІУ» є гостра нестача вищевказаного контенту, оскільки такі проєкти вимагають значного бюджету, знань, наявність висококваліфікованого персоналу і найголовніше – часу. Тому, у зв’язку з виробничою та програмною необхідністю, з метою збільшення обсягів власного виробництва якісного, освітнього, розважального контенту, виникла необхідність у розробці та створенні щоденних та щотижневих телепрограм різноманітних жанрів, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин (прямого ефіру та у запису).
Реалізація вищезазначених розважальних програм має на меті створити конкурентоспроможний телевізійний продукт з урахуванням потреб цільової аудиторії телеканалів ДП «МПІУ», що сприятиме задоволенню інформаційних, культурних та освітніх потреб і виконанню поставленої мети.
ДП «МПІУ» докладає всіх можливих зусиль для збільшення обсягів виробництва власного розважального контенту.
Для організації створення вищезазначених щоденних та щотижневих телепрограм різноманітних жанрів, виявлена недостатня кількість виробничого персоналу. Матеріально-технічна база телевізійного журналістського комплексу ДП «МПІУ» використовується для виробництва інших проєктів, а саме: «Новини України», «Офіційна розмова», «Неофіційна розмова», «Насправді», «Право на право» та інші. (службова записка начальника творчо-виробничого відділу №406 від 29.09.2021р.).
12.10.2021р. ДП «МПІУ», відповідно до Положення про організацію та проведення мистецьких конкурсів на ДП «МПІУ», затвердженого наказом ДП «МПІУ» від 07.10.2021р. № 105 та Статуту ДП «МПІУ», був оголошений мистецький конкурс з відбору проєктів по виробництву (створенню) аудіовізуальних творів (телевізійних телепрограм різноманітних жанрів, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин), що включає в себе: концепцію, розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво програми, що передбачає частковий технологічний цикл виробництва.
За результатами проведеного мистецького конкурсу з відбору проєктів по виробництву (створенню) аудіовізуальних творів (телевізійних телепрограм різноманітних жанрів, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин), що включає в себе: концепцію, розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво програми, що передбачає частковий технологічний цикл виробництва, який відбувся 01.11.2021р., переможцем визнано ТОВ «З ПРОДАКШН» з проєктом «Вдома на хвилі» - інформаційно-розважальне, актуально-соціальне, комедійно-аналітичне денне шоу, тривалістю 240 випусків по 134 хвилин/випуск. (Протокол №28 від 01.11.2021р. засідання Конкурсної комісії з питань організації та проведення мистецьких конкурсів на ДП «МПІУ»).
В результаті презентації проєкту та наданих матеріалів, комісія дійшла висновку, що проєкт цікавий. Необхідна програма для нашого телеканалу. Глядачі будуть у захваті від кулінарних та творчих рубрик даного проєкту. Гарна концепція, різноманітніші сюжети. Дана концепція програми максимально відкриває всі цінності, які важливі для українського глядача. Ідея є найбільш потенційною з призми виконання продюсерсько-режисерської концепції. Актуальна, сучасна та оперативна подача цікавої інформації. Прекрасний заряд бадьорості та енергії на весь день для глядачів телеканалу.
Конкурсною комісією було донесено до учасника конкурсу ТОВ «З ПРОДАКШН», що послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору, інформаційно-розважального, актуально-соціального, комедійно-аналітичного денного шоу, «Вдома на хвилі» включають в себе: розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво циклу документальних фільмів, яке передбачає частковий технологічний цикл, а саме: ДП «МПІУ» самостійно завершує технологічний цикл створення проєкту, що включає виготовлення пакету графіки (із врахуванням айдентики мовлення ДП «МПІУ»: анонсна графіка, шапка та фінальні заставки, відбивки, плашки, титри, фінальна адаптація звуку випусків) тощо.
ТОВ «З ПРОДАКШН» надало орієнтовний кошторис витрат на виробництво проєкту «Вдома на хвилі», а саме: 8 156 400 (вiсiм мiльйонiв сто п`ятдесят шiсть тисяч чотириста) гривень 00 копійок, з урахуванням ПДВ.
Таким чином, враховуючи вищевикладене та у відповідності до абз. 2, 3 п.2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» є підстави для проведення переговорної процедури та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «З ПРОДАКШН» та прийняти відповідне рішення.
ВИРІШИЛИ:
- провести переговорну процедуру на закупівлю послуг за ДК 021:2015:92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги (Послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою «Вдома на хвилі» («Дома на волне»), що включає в себе: розробку сценаріїв/сценарних планів та передбачає частковий технологічний цикл виробництва);
- прийняти рішення про намір укласти договір з ТОВ «З ПРОДАКШН» (відповідно до абз.2,3 п.2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»);
- погодити остаточну ціну закупівлі – 8 156 400 (вісім мільйонів сто п`ятдесят шість тисяч чотириста) гривень 00 копійок, у тому числі ПДВ 20% - 1 359 400 (один мільйон триста п’ятдесят дев’ять тисяч чотириста) гривень 00 копійок;
- визначити строк надання послуг по 31 грудня 2021 року.
Тендерному комітету надійшла заявка № 902 від 25.11.21 року на закупівлю від начальника творчо-виробничого відділу Малихіна Є.П. стосовно закупівлі послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою «Вдома на хвилі» («Дома на волне»), що включає в себе: розробку сценаріїв/сценарних планів та передбачає частковий технологічний цикл виробництва.
Відповідно до інформації зазначеної в заявці, одне із стратегічних завдань ДП «МПІУ» - нести ідею об’єднання України через контент власного виробництва. ДП «МПІУ» піклується про якість контенту, що виходить на власних телеканалах з ефірним логотипом «ДОМ» та «UA», урізноманітнює сітку, закуповує різножанровий контент. Проте «обличчя» каналу – це перш за все продукти, виготовлені власними силами. Згідно із соціологічними дослідженнями, проведеними компанією «Рейтинг», у цільової аудиторії є великий запит на розважальний та освітній контент. Це стосується будь-якого українського телеканалу, у тому числі телеканалів з ефірним логотипом «ДОМ» та «UA».
Відповідно до службової записки заступника генерального директора з питань планування ефіру від 29.09.2021р. № 405, станом на ІІ півріччя 2021 року у ДП «МПІУ» є гостра нестача вищевказаного контенту, оскільки такі проєкти вимагають значного бюджету, знань, наявність висококваліфікованого персоналу і найголовніше – часу. Тому, у зв’язку з виробничою та програмною необхідністю, з метою збільшення обсягів власного виробництва якісного, освітнього, розважального контенту, виникла необхідність у розробці та створенні щоденних та щотижневих телепрограм різноманітних жанрів, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин (прямого ефіру та у запису).
Реалізація вищезазначених розважальних програм має на меті створити конкурентоспроможний телевізійний продукт з урахуванням потреб цільової аудиторії телеканалів ДП «МПІУ», що сприятиме задоволенню інформаційних, культурних та освітніх потреб і виконанню поставленої мети.
ДП «МПІУ» докладає всіх можливих зусиль для збільшення обсягів виробництва власного розважального контенту.
Для організації створення вищезазначених щоденних та щотижневих телепрограм різноманітних жанрів, виявлена недостатня кількість виробничого персоналу. Матеріально-технічна база телевізійного журналістського комплексу ДП «МПІУ» використовується для виробництва інших проєктів, а саме: «Новини України», «Офіційна розмова», «Неофіційна розмова», «Насправді», «Право на право» та інші. (службова записка начальника творчо-виробничого відділу №406 від 29.09.2021р.).
12.10.2021р. ДП «МПІУ», відповідно до Положення про організацію та проведення мистецьких конкурсів на ДП «МПІУ», затвердженого наказом ДП «МПІУ» від 07.10.2021р. № 105 та Статуту ДП «МПІУ», був оголошений мистецький конкурс з відбору проєктів по виробництву (створенню) аудіовізуальних творів (телевізійних телепрограм різноманітних жанрів, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин), що включає в себе: концепцію, розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво програми, що передбачає частковий технологічний цикл виробництва.
За результатами проведеного мистецького конкурсу з відбору проєктів по виробництву (створенню) аудіовізуальних творів (телевізійних телепрограм різноманітних жанрів, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин), що включає в себе: концепцію, розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво програми, що передбачає частковий технологічний цикл виробництва, який відбувся 01.11.2021р., переможцем визнано ТОВ «З ПРОДАКШН» з проєктом «Вдома на хвилі» - інформаційно-розважальне, актуально-соціальне, комедійно-аналітичне денне шоу, тривалістю 240 випусків по 134 хвилин/випуск. (Протокол №28 від 01.11.2021р. засідання Конкурсної комісії з питань організації та проведення мистецьких конкурсів на ДП «МПІУ»).
В результаті презентації проєкту та наданих матеріалів, комісія дійшла висновку, що проєкт цікавий. Необхідна програма для нашого телеканалу. Глядачі будуть у захваті від кулінарних та творчих рубрик даного проєкту. Гарна концепція, різноманітніші сюжети. Дана концепція програми максимально відкриває всі цінності, які важливі для українського глядача. Ідея є найбільш потенційною з призми виконання продюсерсько-режисерської концепції. Актуальна, сучасна та оперативна подача цікавої інформації. Прекрасний заряд бадьорості та енергії на весь день для глядачів телеканалу.
Конкурсною комісією було донесено до учасника конкурсу ТОВ «З ПРОДАКШН», що послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору, інформаційно-розважального, актуально-соціального, комедійно-аналітичного денного шоу, «Вдома на хвилі» включають в себе: розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво циклу документальних фільмів, яке передбачає частковий технологічний цикл, а саме: ДП «МПІУ» самостійно завершує технологічний цикл створення проєкту, що включає виготовлення пакету графіки (із врахуванням айдентики мовлення ДП «МПІУ»: анонсна графіка, шапка та фінальні заставки, відбивки, плашки, титри, фінальна адаптація звуку випусків) тощо.
ТОВ «З ПРОДАКШН» надало орієнтовний кошторис витрат на виробництво проєкту «Вдома на хвилі», а саме: 8 156 400 (вiсiм мiльйонiв сто п`ятдесят шiсть тисяч чотириста) гривень 00 копійок, з урахуванням ПДВ.
Таким чином, враховуючи вищевикладене та у відповідності до абз. 2, 3 п.2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» є підстави для проведення переговорної процедури та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «З ПРОДАКШН» та прийняти відповідне рішення.
ВИРІШИЛИ:
- провести переговорну процедуру на закупівлю послуг за ДК 021:2015:92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги (Послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою «Вдома на хвилі» («Дома на волне»), що включає в себе: розробку сценаріїв/сценарних планів та передбачає частковий технологічний цикл виробництва);
- прийняти рішення про намір укласти договір з ТОВ «З ПРОДАКШН» (відповідно до абз.2,3 п.2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»);
- погодити остаточну ціну закупівлі – 8 156 400 (вісім мільйонів сто п`ятдесят шість тисяч чотириста) гривень 00 копійок, у тому числі ПДВ 20% - 1 359 400 (один мільйон триста п’ятдесят дев’ять тисяч чотириста) гривень 00 копійок;
- визначити строк надання послуг по 31 грудня 2021 року.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2021 18:15 |
Оскарження наміру укласти договір: | 07 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92110000-5: Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Закупівля Послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою «Вдома на хвилі» («Дома на волне») за кодом ДК 021:2015: 92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, Київська область, Київ, провулок Куренівський, буд. 19/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 92110000-5 — Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані Послуги за Договором здійснюється Замовником з розрахункового рахунку, що відкритий в органах Державної казначейської служби України, в безготівковій формі на поточний банківський рахунок Виконавця, зазначений у цьому Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Сторонами Актів наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
26 листопада 2021 17:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «З ПРОДАКШН» #41603901 |
Переможець |
8 156 400,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2021 18:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 14:00
|
ТОВ З ПРОДАКШН_387_0712_21.pdf | укладений |
09 грудня 2021 13:58
|