Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 33140000-3 - Медичні матеріали (33141420-0 – Хірургічні рукавички, НК 024:2019 47172 – Непудровані, оглядові/процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні) Рукавички латексні неприпудрені оглядові нестерильні розмір М
Очікувана вартість
15 200,00 UAH
UA-2021-11-26-007145-a 7b85a717a39941f38c095d67a3db8224
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Одарич Віта Валентинівна

+380645364588 cpmsd-rub@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38534056
Місцезнаходження: 93009, Україна , Луганська обл., місто Рубіжне, вулиця Студентська,19
Контактна особа: Одарич Віта Валентинівна
+380645364588
cpmsd-rub@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2021 12:57
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2021 13:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2021 13:02
Очікувана вартість: 15 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 76,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Закупівлю товару планується проводити відповідно до вимог Закону України № 1599-ІХ від 14.09.2021 "Про внесення зміни до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель" , зокрема абзацу четвертого пункту 3-1, а саме: Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель". Місцезнаходження: 93009, Луганська область, місто Рубіжне, вулиця Студентська, 19. Ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі: 38534056. Категорія: відповідно до частини 1 пункту 3 статті 2 Закона України "Про публічні закупівлі" - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. Закупівля товару здійснюється за рахунок коштів НСЗУ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 пар
Рукавички латексні неприпудрені оглядові нестерильні розмір М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93009, Україна, Луганська область, місто Рубіжне, вулиця Студентська, 19 Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Рубіжанської міської ради Луганської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати ПОКУПЦЕМ за фактом поставки Товару в строк до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару на підставі накладної (оформленої належним чином: підпис, печатка (у разі її використання)) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2021 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2021 12:57
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТЕНДЕРМЕД" 13 360,00
UAH з ПДВ
13 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2021 12:38
Електронний підпис
07 грудня 2021 12:37
ліцензія 1.pdf
07 грудня 2021 12:37
Пропозиція.pdf
07 грудня 2021 12:37
Договір.pdf
07 грудня 2021 12:37
Уставні ТЕНДЕРМЕД.pdf
07 грудня 2021 12:37
право підпису.pdf
07 грудня 2021 12:37
згода договір.pdf
07 грудня 2021 12:37
довкілля.pdf
07 грудня 2021 12:37
ліцензія.pdf
07 грудня 2021 12:37
МТВ.pdf
07 грудня 2021 12:37
лист гарант товар 2.pdf
07 грудня 2021 12:37
інфо учасника.pdf
07 грудня 2021 12:37
лист гарант товар 1.pdf
07 грудня 2021 12:37
згода перс данні.pdf
07 грудня 2021 12:37
лист гарант товар.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТЕНДЕРМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ТЕНДЕРМЕД"
#44353997
Переможець 13 360,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 09:30

Документи

09 грудня 2021 09:30
Електронний підпис
09 грудня 2021 09:29
Протокол переможця

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2021 09:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТЕНДЕРМЕД"
#44353997
13 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2021 09:30
Електронний підпис
09 грудня 2021 09:29
Протокол переможця

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 13:47
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
27 січня 2022 13:45
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 09:35
Договір укладений
10 грудня 2021 09:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 13 360,00
UAH