Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ № 5" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05498789 |
Місцезнаходження: | 69076, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Новгородська, 28-А |
Контактна особа: |
Дюжник Ірина Олександрівна +380612249370 ekonomist0708@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2021 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2021 16:15 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2021 11:18 |
Очікувана вартість: | 4 914 780,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 573,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за цим Договором проводяться, шляхом: оплати Замовником фактично наданого об’єму послуг після підписання Сторонами Довідки про вартість виконаних послуг (за формою№КБ-3) та Акту приймання виконаних послуг (за формою №КБ-2в), складених Підрядником відповідно до вимог державних будівельних норм в межах ціни цього Договору, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання Акту приймання виконаних послуг. Можливий розрахунок за частки виконаних послуг згідно проміжних актів (форма КБ-2в та КБ-3). При цьому, замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором послуг, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання послуг - при наявності лімітних призначень у поточному році. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. | Пiсляоплата | 35 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2021 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2021 16:34 |
Перелік змін.pdf | |
07 грудня 2021 16:34 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція 333.docx | |
07 грудня 2021 16:34 |
ТД неврологія 333 (Нова редакція).doc | |
26 листопада 2021 16:11 |
Додаток 6 Згода на обробку персональних даних 333.docx | |
26 листопада 2021 16:11 |
Додаткок 7 Проект договору 333.docx | |
26 листопада 2021 16:11 |
Додаток 5 Відомості про учасника 333.docx | |
26 листопада 2021 16:11 |
Додаток 4 Технічні якісні та інші вимоги за предметом закупівлі 333.docx | |
26 листопада 2021 16:11 |
Додаток 3 Технічне завдання 333.docx | |
26 листопада 2021 16:11 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії 333.docx |
07 грудня 2021 16:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 грудня 2021 16:34 |
Перелік змін.pdf
|
|||
07 грудня 2021 16:34 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція 333.docx
|
|||
07 грудня 2021 16:34 |
ТД неврологія 333 (Нова редакція).doc
|
|||
26 листопада 2021 16:11 |
Додаток 6 Згода на обробку персональних даних 333.docx
|
|||
26 листопада 2021 16:11 |
Додаткок 7 Проект договору 333.docx
|
|||
26 листопада 2021 16:11 |
Додаток 5 Відомості про учасника 333.docx
|
|||
26 листопада 2021 16:11 |
Додаток 4 Технічні якісні та інші вимоги за предметом закупівлі 333.docx
|
|||
26 листопада 2021 16:11 |
Додаток 3 Технічне завдання 333.docx
|
|||
26 листопада 2021 16:11 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії 333.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 22 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і має містити, зокрема, такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 41 Закону, визначено, що Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
З урахуванням вищенаведених вимог, Замовником визначено вимоги п. 1.15. Додатку 4 до тендерної документації, наступного змісту: «Наявність ліцензії, виданої Учаснику, на провадження відповідної діяльності, якщо це визначено вимогами чинного законодавства (надати копію»).
При цьому, Примітками до Додатку 4 до тендерної документації, визначено, що
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних та фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником».
Отже, зі змісту вимог, визначених Додатком 4 до тендерної документації, вбачається, якщо вимогами чинного законодавства України не передбачено наявність ліцензії, виданої, на провадження відповідної діяльності, Учасник має право не надавати у складі тендерної пропозиції документи, що не передбачені чинним законодавством
Відповідно до пп. 1.3. п. 1 розділу 3 Тендерної документації, визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника, якщо інше не передбачено законодавством. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Додатково необхідно зазначити, що відповідно до пп.1.4. п. 1 розділу 3 Тендерної документації, визначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно Додатку 2 тендерної документації.
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису).
Функція накладення електронно-цифрового підпису реалізована на електронних майданчиках під час або після подачі тендерної пропозиції.
Відповідність накладеного електронно-цифрового підпису (файл з підписом «sign.p7s») перевіряється Замовником на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України (https://czo.gov.ua)
«Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій
Враховуючи вимоги п.31 ч.1 ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені ч. 2 ст. 22 Закону, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до ч. 2 ст.16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно із законодавством у сфері публічних закупівель, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно.
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці», визначено, що працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії».
Керуючись вимогами ст. 18 Закону України «Про охорону праці», відповідно до вимог пп. 2 пп. 2.1.2 п. 2.1. розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, визначено, що «2) В додаток до довідки про наявність працівників робочих професій надати: копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці (для усіх працівників робочих професій зазначених у довідці)».
Необхідно зазначити, що Запорізька міська дитяча лікарня № 5 –багатопрофільна дитяча лікарня, яка забезпечує надання спеціалізованої стаціонарної медичної допомоги дитячому населенню міста Запоріжжя та Запорізької області, у т.ч. з підозрою або встановленим захворюванням на гостру респіраторну хворобу COVID-19.
Ця вимога обумовлюється необхідністю впевненості Замовника про знання та дотримання працівниками під час виконання послуг з поточного ремонту в лікарні, що є закладом охорони здоров’я, де одночасно на об’єкті може перебувати велика кількість людей
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-22-000012 ● 070364e9af404c0aa01552093103543e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2021 15:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.12.2021 №629
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: код ДК 021:2015 код 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, ID: UA-2021-11-26-006691-b, яка проведена комунальним некомерційним підприємством "Міська дитяча лікарня №5" Запорізької міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Процедуру відкритих торгів за предметом закупівлі: Поточний ремонт приміщень неврологічного відділення КНП "Міська дитяча лікарня №5" ЗМР, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Новгородська, 28 А, (ДК 021:2015 код 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (UA-2021-11-26-006691-b.) – відмінено на підставі вимог п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупів-лі», враховуючи неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. (Протокольне рішення ТК від 23.12.2021 № 161). Інформацію про відміну тендеру опубліковано в системі електронних закупівель 23.12.2021 о 13:24. Відповідні протокольні рішення ТК від 23.12.2021 № 161, 162, додаються
2021-12-23 15:39:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2021 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ" |
4 570 745,52
UAH з ПДВ
|
4 570 745,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУД-ПЛАТФОРМА" |
4 790 023,00
UAH з ПДВ
|
4 790 023,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Гарант-Строй 2007 |
4 812 535,40
UAH з ПДВ
|
4 812 535,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ" #41610262 |
Очікує рішення |
4 570 745,52
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2021 11:48
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2021 13:24 |
Кінець періоду оскарження: | 03 січня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 23 грудня 2021 13:24 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до вимог ч. 3 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), визначено, що оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частин і першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Згідно з інформацією, викладеною на сайтах https://bank.gov.ua та https://minfin.com.ua, курс євро, встановлений Національним банком України станом на дату оприлюднення Оголошення 26.11.2021 р. - становив 30,3376 грн./1 євро. Відповідно до п. 21 ст. 1 Закону, міститься визначення терміну послуги. А саме: «послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації». Враховуючи зазначене, очікувана вартість закупівлі послуг за предметом закупівлі: Поточний ремонт приміщень неврологічного відділення КНП "Міська дитяча лікарня №5" ЗМР, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Новгородська, 28 А, (ДК 021:2015 код 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) перевищує суму еквівалентну для товарів і послуг 133 тисячам євро. При цьому, Замовником не опубліковано англійською мовою оголошення про проведення процедури закупівлі, очікувана вартість якої перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро, що суперечить вимогам ч. 4. ст. 10 Закону. Крім того, згідно з абз. 2 п. 1 ч.1 ст. 10 Закону, Замовник був зобов’язаний оприлюднити оголошення англійською мовою не пізніше ніж за 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Порушення порядку оприлюднення оголошення спричинило не відповідність наступним вимогам, а саме: - вимоги абз. 2 ч. 1 ст. 28 Закону – не відбулося розкриття електронною системою закупівель частини тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі до проведення аукціону; - вимоги ч. 2 ст. 29 Закону – замовник не розглянув тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та не визначив відповідності учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій. 16.12.2021 об 11-48 відбувся аукціон за процедурою відкритих торгів за предметом закупівлі: Поточний ремонт приміщень неврологічного відділення КНП "Міська дитяча лікарня №5" ЗМР, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Новгородська, 28 А, (ДК 021:2015 код 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (UA-2021-11-26-006691-b) та наразі, технічно в електронній системі не можливо усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до вимог п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Також вимогами пп. 2 п. 1.1. частини 1 Розділу 6 Тендерної документації за предметом закупівлі: Поточний ремонт приміщень неврологічного відділення КНП "Міська дитяча лікарня №5" ЗМР, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Новгородська, 28 А, (ДК 021:2015 код 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), визначено, що Замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. З огляду на викладене, з метою недопущення порушень норм Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: норми абз. 2 п. 1 та ч. 3 ст. 10, ст. 21 Закону та Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, на підставі вимог п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону, враховуючи неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, - відмінено тендер за предметом закупівлі: Поточний ремонт приміщень неврологічного відділення КНП "Міська дитяча лікарня №5" ЗМР, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Новгородська, 28 А, (ДК 021:2015 код 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (UA-2021-11-26-006691-b.). |
23 грудня 2021 13:24
|
Електронний підпис |
23 грудня 2021 13:13
|
Протокол |