Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання прилеглої території Адміністрації Київського району Харківської міської ради, за кодом за ДК 021:2015 - 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Очікувана вартість
112 226,00 UAH
UA-2021-11-26-006490-b 5d6577b1241046048086abdade8bef97
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гошко Ольга Анатоліївна

380577253296 kieconom@city.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Київського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37459151
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чернишевська, 55
Контактна особа: Гошко Ольга Анатоліївна
380577253296
kieconom@city.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2021 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 10 грудня 2021 11:30
Очікувана вартість: 112 226,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 561,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення Договору про закупівлю забезпечення виконання Договору про закупівлю у вигляді оригіналу банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання Договору про закупівлю складає 3 % від вартості Договору про закупівлю. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання Договору у національній валюті країни Замовника - гривні на суму 3 % від вартості Договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії Договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання прилеглої території Адміністрації Київського району Харківської міської ради, за кодом за ДК 021:2015 - 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, вул. Чернишевська, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом щомісячної оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем Актів наданих послуг, підписаних Сторонами та скріплених печатками Сторін. Розрахунковим періодом є повний календарний місяць, у якому надавалися послуги. У разі надання Послуг неповний місяць, Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги. Строк здійснення розрахунків - протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту наданих послуг за розрахунковий місяць Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення Договору про закупівлю забезпечення виконання Договору про закупівлю у вигляді оригіналу банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання Договору про закупівлю складає 3 % від вартості Договору про закупівлю. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання Договору у національній валюті країни Замовника - гривні на суму 3 % від вартості Договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії Договору про закупівлю.
26 листопада 2021 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2021 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2021 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2021 16:13
Додатки_до_оголошення_2,3,4,_5,_6(2).docx
26 листопада 2021 16:12
Додаток_7_до_оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi_(2)(1).docx
26 листопада 2021 16:12
Додаток_1_iнша_iнформацiя_до_оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
26 листопада 2021 16:11
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2021 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ДЕНІКОМ" 97 344,00
UAH з ПДВ
97 344,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "БОНДАР АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 111 456,00
UAH з ПДВ
111 456,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 грудня 2021 23:17
Електронний підпис
06 грудня 2021 22:56
Захист_довкілля.PDF.p7s
06 грудня 2021 22:56
Лист-підтвердження.PDF.p7s
06 грудня 2021 22:56
Виписка ЄДР.pdf.p7s
06 грудня 2021 22:56
Проект_договору.PDF
06 грудня 2021 22:56
Наказ.pdf
06 грудня 2021 22:56
Пропозиція.PDF.p7s
06 грудня 2021 22:56
Вiдомостi_ЄДРПОУ.pdf.p7s
06 грудня 2021 22:56
Лист-підтвердження.PDF
06 грудня 2021 22:56
Пропозиція.PDF
06 грудня 2021 22:56
Статут.pdf
06 грудня 2021 22:56
Рiшення.pdf.p7s
06 грудня 2021 22:56
Витяг ЄДР.pdf.p7s
06 грудня 2021 22:56
Лист_про_ліцензію.PDF.p7s
06 грудня 2021 22:56
Виписка ЄДР.pdf
06 грудня 2021 22:56
Статут.pdf.p7s
06 грудня 2021 22:56
Вiдомостi_ЄДРПОУ.pdf
06 грудня 2021 22:56
Проект_договору.PDF.p7s
06 грудня 2021 22:56
Захист_довкілля.PDF
06 грудня 2021 22:56
Лист_про_ліцензію.PDF
06 грудня 2021 22:56
Витяг ЄДР.pdf
06 грудня 2021 22:56
Витяг єд.податок.pdf.p7s
06 грудня 2021 22:56
Витяг єд.податок.pdf
06 грудня 2021 22:56
Рiшення.pdf
06 грудня 2021 22:56
Наказ.pdf.p7s

Публічні документи

06 грудня 2021 17:10
Електронний підпис
06 грудня 2021 17:09
04 Гарантійний лист.PDF
06 грудня 2021 17:09
11 Лист-згода.PDF
06 грудня 2021 17:09
07 Довідка про ліцензії.PDF
06 грудня 2021 17:09
09 Форма пропозиції.PDF
06 грудня 2021 17:09
08 Лист про санкції.PDF
06 грудня 2021 17:09
13 лист-роз’яснення.PDF
06 грудня 2021 17:09
06 Довідка про Учасника.PDF
06 грудня 2021 17:09
01,02 Паспорт та код.PDF
06 грудня 2021 17:09
Тендерна пропозиція.pdf
06 грудня 2021 17:09
12 Проєкт Договору.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЕНІКОМ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП "БОНДАР АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДЕНІКОМ"
#40091554
Відхилено 97 344,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2021 13:35
ФОП "БОНДАР АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
#2888007771
Переможець 111 456,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2021 15:08

Документи

16 грудня 2021 13:34
Електронний підпис
16 грудня 2021 13:33
Протокол 30.pdf

Документи

21 грудня 2021 15:07
Електронний підпис
21 грудня 2021 15:06
протокол 31.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2021 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОНДАР АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
#2888007771
111 456,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2021 15:07
Електронний підпис
21 грудня 2021 15:06
протокол 31.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 08:59
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2022 14:26
ДУ № 1 (послуги з прибирання прилеглої території).pdf зміни до договору
19 вересня 2022 14:24
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2022 15:30
протокол №8.pdf зміни до договору
25 січня 2022 15:30
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 13:42
договір №2240Д.pdf укладений
30 грудня 2021 13:41

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з прибирання прилеглої території Адміністрації Київського району Харківської міської ради, за кодом за ДК 021:2015 - 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць 1 послуга 11 456,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення техничної (механічної) помилки
Номер договору про закупівлю: 2240/Д
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення обсягів закупівлі та ціни Договору
Номер договору про закупівлю: 2240/Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з прибирання прилеглої території Адміністрації Київського району Харківської міської ради, за кодом за ДК 021:2015 - 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць 1 послуга 51 084,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 51 084,00
UAH