Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп"ютерне обладнання (Моноблоки з ліцензійним ПЗ)
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2021-11-26-006256-b ac451e09457f4ddcb25e66e50c9611f7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Токовенко Ганна Володимирівна

380445732738 ganna.tokovenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фінансове управління Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397174
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці,1/1
Контактна особа: Токовенко Ганна Володимирівна
380445732738
ganna.tokovenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2021 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2021 10:00
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Моноблоки з ліцензійним ПЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, м. Київ, м. Київ, бульвар Праці,1/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2021 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2021 15:42
Проект договору.doc
26 листопада 2021 15:41
Додаток 2.docx
26 листопада 2021 15:41
ДОДАТОК 1.docx
26 листопада 2021 15:41
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 28 листопада 2021 20:36
Дата відповіді: 29 листопада 2021 15:58
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, стосовно вашого першого запитання щодо встановлення ліцензійної операційної системи Windows 10 Pro 64 bit Ukr повідомляємо, що при виробництві у складі пристрою (моноблоку), за умови дотримання вимог Законодавства України, встановлення допускається.
У відповідь на друге запитання стосовно надання авторизаційного листа, повідомляємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено вимоги до тендерної документації. В ч. 4 ст.14 та ч. 3 ст.22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому Законом встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимоги тендерної документації замовником розроблені, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому. Тендерна документація, затверджена замовником для проведення цієї закупівлі, не містить умов чи вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, не обмежує право на участь інших учасників, а також не ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Наявність авторизаційного листа-підтвердження (чи іншого документу) від виробника (-ів) запропонованого Учасником обладнання для даної закупівлі про надання повноважень учаснику, щодо постачання обладнання в необхідній кількості та якості - основа інституту підтвердження сталих комерційних відносин між суб’єктами господарювання, що звісно свідчить не тільки про можливість учасника закупівлі забезпечити замовника товаром належної якості (оригінальним товаром), а й про можливість поставки товару в належному очікуваному об'ємі. Замовником передбачена можливість надання у складі тендерної пропозиції авторизаційного листа як від виробника, так і від його офіційного представництва на території України і це жодним чином не звужує коло потенційних учасників. Виробники та їх представництва не обмежують видачу авторизаційних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Вказана вимога ніяким чином не суперечить положенням ані Цивільного, ані Господарського кодексів України. Замовником визначено зазначені умови з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у належній кількості та якості, що забезпечує дотримання принципу максимальної економії та ефективності, визначеного статтею 3 Закону. Надання авторизаційного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником, отриманий ним злочинним шляхом, не є фальсифікованим та легально завезений на територію України (через офіційні канали постачання). Окрім того, як свідчить уже згадувана Вами практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, учасник повинен довести та документально підтвердити неможливість виконати наведену вище умову тендерної документації, а також надати документальне підтвердження, яким чином наведена вище умова порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову. Це підтверджуеться рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3587-р/пк-пз від 25.02.2021р. (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-01-011175-a)
Отже, зазначена вимога не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, не є дискримінаційною, та не створює перешкод для участі у процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісне обладнання, що є предметом даної закупівлі. Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у закупівлі. Замовник не вбачає порушення або дискримінації чи незаконного та такого, що значно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки даний документ може отримати не лише один постачальник.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Горбова Наталія Валеріївна" 159 900,00
UAH з ПДВ
159 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2021 23:18
Електронний підпис
06 грудня 2021 16:18
Електронний підпис
06 грудня 2021 16:05
Pasp_EDRP_INN_EP_acc_nobankrupt.zip
06 грудня 2021 16:05
AiO_Declaration_V.PDF
06 грудня 2021 16:05
авторизація 2021-12-06 15-40 1.pdf
06 грудня 2021 16:05
авторизація 2021-12-06 15-40.pdf
06 грудня 2021 16:05
технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Горбова Наталія Валеріївна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Горбова Наталія Валеріївна"
#2010525140
Переможець 159 900,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2021 14:13

Документи

10 грудня 2021 14:13
Scan1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2021 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Горбова Наталія Валеріївна"
#2010525140
159 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2021 14:13
Scan1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Scan1.PDF укладений
16 грудня 2021 11:21

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 грудня 2021 11:52
159 900,00 UAH UA588201720344211001100077865
ФУ Дніпровської РДА
UA953515330000026007052207549
ФОП Горбова Наталiя Валерiївна
Оплачений