Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт на об'єкті: «Реконструкція фасаду з впровадженням енергозберігаючих заходів по будівлі КНП «Добротвірська міська лікарня» по вул. Шевченка,10 в смт. Добротвір Кам'янка-Бузького району Львівської області» (ДК 021:2015:71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Очікувана вартість
50 730,00 UAH
UA-2021-11-26-006179-b 973cb35f4a06479fbc1fe5c7464f5714
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маїк Ірина Василівна

380680173118 dobrotvirml@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Добротвірська міська лікарня"
Код ЄДРПОУ: 20764231
Місцезнаходження: 80411, Україна , Львівська обл., смт.Добротвір, Шевченка,10
Контактна особа: Маїк Ірина Василівна
380680173118
dobrotvirml@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2021 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2021 09:00
Початок аукціону: 10 грудня 2021 14:17
Очікувана вартість: 50 730,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 253,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт на об'єкті: «Реконструкція фасаду з впровадженням енергозберігаючих заходів по будівлі КНП «Добротвірська міська лікарня» по вул. Шевченка,10 в смт. Добротвір Кам'янка-Бузького району Львівської області» (ДК 021:2015:71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80411, Україна, Львівська область, смт.Добротвір, вул.Шевченка,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за надані послуги (виконані роботи) технічного нагляду, здійснюється Замовником за їх поетапним завершенням, але не пізніше десяти банківських днів після прийняття обсягу виконаних робіт (підписання Сторонами Акту наданих (виконаних) послуг (робіт). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконанні роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт по Об’єкту на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2021 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2021 15:37
оголошення Тех. нагляд.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Усунення дискримінаційних умов
Дата подання: 30 листопада 2021 13:02
Дата відповіді: 01 грудня 2021 14:53
Добрий день. Відповідно до Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури Затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903, п. 3 Технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат. Вищезазначеною Постановою, непередбачено здійснення технічного нагляду за видами робіт, а технічний нагляд здійснюється за об’єктом будівництва в цілому, незалежно від складу та видів робіт при наявності відповідного кваліфікаційного сертифікату. Враховуючи вищенаведене п. 1 « Довідка, складена учасником у довільній формі, про виконання аналогічних договорів. Аналогічними слід вважати договори виконані в повному обсязі з установами, предметом яких є виконання робіт з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт, якість та види яких відповідають нормативним документам, що зазначені у Додатку 1 до цього Оголошення» та п. 2 «На підтвердження виконання аналогічних договорів учасник надає копії договорів як мінімум по 2-х об’єктах за останні 3 роки на яких проводився технічний нагляд за виконанням будівельних робіт, види яких зазначені у Додатку 1 до цього оголошення, з наданням актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в та актів виконаних робіт (наданих послуг) з технагляду.», Довідки про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Додатку 3 до оголошення, являється дискримінаційною та не законною, що не відповідає вимогам вищевказаної Постанови, а саме вимога щодо: «… виконанням будівельних робіт, якість та види яких відповідають нормативним документам, що зазначені у Додатку 1 до цього Оголошення».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 14 в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Визначення «аналогічного договору» підтверджує не лише досвід, а й спроможність учасника виконати весь обсяг робіт з технічного нагляду за даним об’єктом будівництва. Немає жодної норми в Законі, яка б обмежувала Замовника в цьому. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному даному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням та дотриманням статті 5 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в оголошені самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2021 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ващишин Володимир Михайлович 35 600,00
UAH з ПДВ
35 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАТАРИНЦЕВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ 45 144,00
UAH з ПДВ
44 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2021 08:12
Електронний підпис
08 грудня 2021 08:11
Проєкт договору.pdf
08 грудня 2021 08:11
Аналогічні договори.rar
08 грудня 2021 08:11
Тендерна пропозиція.pdf
08 грудня 2021 08:11
Документи тендер.rar

Публічні документи

07 грудня 2021 13:59
Електронний підпис
07 грудня 2021 13:56
Електронний підпис
07 грудня 2021 13:55
Паспорт 2.pdf
07 грудня 2021 13:55
Гарантійний лист 04.pdf
07 грудня 2021 13:55
Тризуб 5 2.pdf
07 грудня 2021 13:55
Паспорт 5.pdf
07 грудня 2021 13:55
Договір Басейн тех.pdf
07 грудня 2021 13:55
Тризуб 41.pdf
07 грудня 2021 13:55
Договір ЦПХ Каганяк.pdf
07 грудня 2021 13:55
Паспорт 4.pdf
07 грудня 2021 13:55
Тризуб 8 2.pdf
07 грудня 2021 13:55
Тризуб 1 1.pdf
07 грудня 2021 13:55
Обладнання 14.pdf
07 грудня 2021 13:55
Відгуки .pdf
07 грудня 2021 13:55
Акти Чишки тех.pdf
07 грудня 2021 13:55
Паспорт 1.pdf
07 грудня 2021 13:55
Тризуб 8 3.pdf
07 грудня 2021 13:55
Істотні умови 13.pdf
07 грудня 2021 13:55
cв 2.pdf
07 грудня 2021 13:55
Чишки КБ 2В .pdf
07 грудня 2021 13:55
Договір Чишки тех.pdf
07 грудня 2021 13:55
Тризуб 8 1.pdf
07 грудня 2021 13:55
Виписка з ЄДР.pdf
07 грудня 2021 13:55
Тризуб 2 1.pdf
07 грудня 2021 13:55
Тризуб 9 1.pdf
07 грудня 2021 13:55
Тризуб 7 1.pdf
07 грудня 2021 13:55
витяг 1.jpg
07 грудня 2021 13:55
св 1.pdf
07 грудня 2021 13:55
Умови договору 12.pdf
07 грудня 2021 13:55
Витяг ЄДР.pdf
07 грудня 2021 13:55
виписка татаринцев.jpg
07 грудня 2021 13:55
Тризуб 3 1.pdf
07 грудня 2021 13:55
Договір оренди АВК.pdf
07 грудня 2021 13:55
індифікаційний код.pdf
07 грудня 2021 13:55
Розрахунок вартості 10.pdf
07 грудня 2021 13:55
Сертифікат Татаринцев.pdf
07 грудня 2021 13:55
Тризуб 6 1.pdf
07 грудня 2021 13:55
Проект договору 08.pdf
07 грудня 2021 13:55
Паспорт 7.pdf
07 грудня 2021 13:55
Тризуб 7 2.pdf
07 грудня 2021 13:55
Лист виїзд на обєкт 03.pdf
07 грудня 2021 13:55
Паспорт 6.pdf
07 грудня 2021 13:55
Акти Басейн тех.pdf
07 грудня 2021 13:55
Тризуб 5 1.pdf
07 грудня 2021 13:55
Довідка працівники 05.pdf
07 грудня 2021 13:55
Довідка договора 06.pdf
07 грудня 2021 13:55
витяг 2.jpg
07 грудня 2021 13:55
Паспорт 3.pdf
07 грудня 2021 13:55
Тендерна пропозиція 09.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ващишин Володимир Михайлович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАТАРИНЦЕВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ващишин Володимир Михайлович
#2254112355
Переможець 35 600,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2021 15:22

Документи

15 грудня 2021 15:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2021 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ващишин Володимир Михайлович
#2254112355
35 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 грудня 2021 15:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2024 10:58
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 17:38
Додаткова угода на продовження дії договору.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 17:30
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 16:14
Договір технічний нагляд.pdf укладений
16 грудня 2021 16:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо, виконання робіт. У процесі виконання робіт по даному об’єкту виникало ряд непередбачуваних обставин, які суттєво вплинули на строки його виконання, а саме: 1. Погодно-кліматичні умови. 2. Воєнний стан в Україні продовжено до 19.02.2023 року, строк проведення загальної мобілізації також продовжується з 21 листопада 2022 р. на 90 діб, під час воєнного стану діють та діяли наступні обмеження: -особливий режим в'їзду та виїзду, обмеження свободи пересування громадян та транспортних засобів; -заборона громадянам, які перебувають на військовому або спеціальному обліку змінювати місце проживання без дозволу; Наслідком зазначеного є: зменшення кількості працівників, із-за мобілізації до лав ЗСУ та тероборони та ін. Отже, вищевикладене унеможливлює виконання робіт у строки встановлені в зазначеному договорі.
Номер договору про закупівлю: №44/21
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 35 600,00
UAH