Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22204565 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Павличенко 14а |
Контактна особа: |
Чєрєпєніна Тетяна 380456352261 fereda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2021 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2021 07:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2021 15:13 |
Очікувана вартість: | 26 187 277,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130 936,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний об’єкт на умовах відтермінування платежу до 100 календарних днів. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2021 15:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2021 15:00 |
Тендерна документація.pdf | |
07 грудня 2021 14:59 |
Додаток 3.pdf | |
07 грудня 2021 14:58 |
Додаток 2.pdf | |
07 грудня 2021 14:57 |
Додаток 4.pdf | |
07 грудня 2021 14:57 |
Додаток 1.pdf |
07 грудня 2021 15:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 грудня 2021 15:00 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
07 грудня 2021 14:59 |
Додаток 3.pdf
|
|||
07 грудня 2021 14:58 |
Додаток 2.pdf
|
|||
07 грудня 2021 14:57 |
Додаток 4.pdf
|
|||
07 грудня 2021 14:57 |
Додаток 1.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-13-000024 ● b58fdd48952b43fe8310a1f6499d30da
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2022 08:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.01.2022 № 7
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
12.01.2022 № 7
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-11-26-005827-b 26.11.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-17 10:41:08
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-18 10:58:21
Пояснення
Пояснення на запит щодо моніторингу
На запит, що надійшов у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Будівництво амбулаторії КНП БМР МЦПМСД №1 в ж/м «Піщаний» (вул. Героїв Чорнобиля, 5/2 та пров. Інститутський, 1) в м. Біла Церква Київської області» ідентифікатор UA-2021-11-26-005827-b, надаємо наступну інформацію. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості по зазначеному об’єкту здійснено на підставі проектної документації. Кошторисна частина проекту пройшла експертизу, за результатами якої отримано позитивний експертний звіт №211115-13/В від 24.11.2021р. (копія додається).
Відповідно до постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р. управлінням капітального будівництва Білоцерківської міської ради оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення по вказаній процедурі закупівлі на веб-сайті Білоцерківської міської ради, за посиланням: https://new.bc-rada.gov.ua/biznesu/publichni_zakupivli/obgruntuvannia_tekhnichnykh_ta_yakisnykh_kharakterystyk_predmeta_zakupivli_rozmiru_biudzhetnoho_pryznachennia__ochikuvanoi_vartosti_predmeta_zakupivli/budivnytstvo_ambulatorii_knp_bmr_mtspmsd_1_v_zh_m__pishchanyi___vul__heroiv_chornobylia__5_2_ta_prov__instytutskyi__1__v_m__bila_tserkva_kyivskoi_oblasti.html
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону Україні «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради (далі по тексту – Управління, Замовник) надає заперечення щодо висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі робіт: «Будівництво амбулаторії КНП БМР МЦПМСД №1 в ж/м «Піщаний» (вул. Героїв Чорнобиля, 5/2 та пров. Інститутський, 1) в м. Біла Церква Київської області»" (ДК 021:2015: ДК 021:2015: 45215100-8 — Будівництво закладів охорони здоров’я), UA-2021-11-26-005827-b (далі по тексту – Висновок), що опублікований в електронній системі 02 лютого 2022р. Так, у Висновку зазначено, що за результатами проведеного моніторингу «….. встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Відповідно до пункту 5 Розділу 3 до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям визначеним у статті 16 Закону, учасник повинен надати довідку довільної форми про наявність офісних та складських приміщень з підтвердженням відповідними документами (скан-копій оригіналів) чинними впродовж усього терміну виконання робіт. На виконання вищезазначеної вимоги переможцем в складі пропозиції надано довідку від 07.12.2021 №3/46 про наявність офісних та складських приміщень. Однак, Переможцем у пропозиції документально не підтверджено наявність офісних та складських приміщень, чим не дотримано вимог пункту 5 Розділу 3 до ТД.» Зазначаємо, що Замовником у тендерній документації пункт 5 Розділу 3 встановлено, що учасник процедури закупівлі надає інформацію про наявність офісних та складських приміщень у вигляді довідки довільної форми з підтвердженням відповідними документами (скан-копій з оригіналів), чинними впродовж усього терміну виконання робіт (складські приміщення учасника мають розміщуватись у межах міста або на відстані не більше 100 км від місця виконання робіт, про що обов’язково зазначити у довідці). Переможцем ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ", у свою чергу, в складі тендерної пропозиції надано скановану копію довідки про наявність офісних та складських приміщень №3/46 від 07.12.2021 року (файл завантажений до електронної системи під назвою: Документи щодо кваліфікації 1.rar, Наявність офісних та складських приміщень PDF). На встановлену вимогу тендерної документації, Переможцем надано підтвердження наявності зазначеного в довідці приміщення, а саме відомості з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, відповідно до якого: об’єкт нерухомого майна: нежитлове приміщення в житловому будинку за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вулиця Героїв Чорнобиля будинок, 5/7 приміщення, 13, площею 846 кв.м., власник Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ". Зазначена інформація знаходиться в електронній системі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-26-005827-b), файл завантажений до електронної системи під назвою Документи щодо кваліфікації.rar, Відомості з держреєстру речових прав на нерухоме майно.PDF 14 грудня о 16.20. Відповідно до статті 12 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі – Закон) Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (далі – Державний реєстр прав) містить відомості про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про зареєстровані права власності на об’єкти незавершеного будівництва та їх обтяження, а також про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна і ціну (вартість) нерухомого майна та речових прав на нього чи розмір плати за користування нерухомим майном за відповідними правочинами, відомості та електронні копії документів, подані у паперовій формі, або документи в електронній формі, на підставі яких проведено реєстраційні дії, а також документи, сформовані за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав під час проведення таких реєстраційних дій, та відомості реєстрів (кадастрів), автоматизованих інформаційних систем, отримані державним реєстратором шляхом безпосереднього доступу до них чи в порядку інформаційної взаємодії таких систем з Державним реєстром прав. Відповідно до статті 21 Закону витяг з Державного реєстру прав про проведену державну реєстрацію прав надається в електронній та (за бажанням заявника) в паперовій формі. Порядок надання інформації з Державного реєстру прав визначається постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», відповідно до пункту 5 зазначеної вище постанови інформація з Державного реєстру прав про зареєстровані речові права містить актуальні на дату та час її надання відомості про зареєстровані речові права на нерухоме майно, їх обтяження, наявні в Державному реєстрі прав, а також відповідні відомості з його невід’ємної архівної складової частини або відомості про відсутність зареєстрованих речових прав на нерухоме майно, їх обтяжень. Тобто, переможцем, ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ", належно підтверджено наявність офісного та складського приміщення, що знаходиться за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Героїв Чорнобиля, 5/7. Отже, Замовник не порушив частини 11 статті 29, частини 1 статті 31 Закону та не мав відхиляти пропозицію ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ", як таку що не відповідає умовам тендерної документації. Договір №1 укладено 10.01.2022 року з переможцем торгів ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ", пропозиція якого є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону та відповідає встановленим вимогам тендерної документації по закупівлі: «Будівництво амбулаторії КНП БМР МЦПМСД №1 в ж/м «Піщаний» (вул. Героїв Чорнобиля, 5/2 та пров. Інститутський, 1) в м. Біла Церква Київської області»" (ДК 021:2015: ДК 021:2015: 45215100-8 — Будівництво закладів охорони здоров’я). Відповідно до статті 33 Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Водночас, єдиний орган оскарження, що призупиняє перебіг строків, установлених статтею 33 Закону, відповідно до статті 18 є Постійно діюча адміністративна колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Згідно частини 1 статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі: укладання його порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону. Як зазначено у Висновку, порушень Закону у частині своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції Переможця – не встановлено Пункт 3 Констатуючої частини Висновку містить зобов’язання «..здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору..». Враховуючи, викладене вище, в Управління відсутні законні підстави виконати зазначене зобов’язання.
2022-02-04 13:25:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII.) • усунуто
-
2022-02-08 11:23:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2021 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ" |
26 142 876,00
UAH з ПДВ
|
26 142 876,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Стрига Олександр Олексійович |
26 161 122,00
UAH з ПДВ
|
26 161 122,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ" #19426256 |
Переможець |
26 142 876,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2021 10:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2021 08:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 14:17
|
ДУ 5 до дог. 1.pdf | укладений |
12 грудня 2023 14:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 15:22
|
ДУ 4 до дог.1.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2022 08:41
|
ДУ № 3.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2022 08:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2022 14:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2022 12:52
|
ДУ № 2 до договору №1.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2022 12:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2022 12:37
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2022 12:36
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 16:10
|
договір № 1.pdf | укладений |
10 січня 2022 16:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 30 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Керуючись ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п.12.1 розділу 12 договору №1 від 10.01.2022 року, Сторони дійшли взаємної згоди щодо розірвання Договору. |