Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю», а саме: Простирадло 150 х 220 см (ДК 021:2015: 39512100-5 Простирадла), Підковдра доросла 145 х 210 см (ДК 021:2015: 39512200-6 Підодіяльники), Наволочка 60 х 60 см (ДК 021:2015: 39512500-9 Наволочки)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2021-11-26-003642-a 8d282762cb244ffea8a1ca30cfcfacc0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Редченко

+380965491146 cvet1208red@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01999342
Місцезнаходження: 39627, Україна , Полтавська обл., місто Кременчук, пр.Полтавський, будинок 40
Контактна особа: Світлана Редченко
+380965491146
cvet1208red@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2021 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Оголошено закупівлю повторно. Закупівлю відмінено автоматично у зв'язку поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-17-012234-a.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Простирадло 150 х 220 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39627, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, проспект Полтавський, буд.40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2021  —  20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39512100-5 — Простирадла
150 штуки
Підковдра доросла 145 х 210 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39627, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, проспект Полтавський, буд.40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2021  —  20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39512200-6 — Підодіяльники
150 штуки
Наволочка 60 х 60 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39627, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, проспект Полтавський, буд.40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2021  —  20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39512500-9 — Наволочки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2021 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2021 10:51
26112021_Оголошення_постільна_білизна.doc
26 листопада 2021 10:51
ДОГОВОР_постільна_білизна_ЦРЛ Додаток 3 ОСТАННІЙ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАЙСТЕР А" 59 850,00
UAH з ПДВ
59 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2021 16:41
Електронний підпис
04 грудня 2021 16:41
Витяг з ЄДР.pdf
04 грудня 2021 16:41
Проект договору Згода.pdf
04 грудня 2021 16:41
Статут .pdf
04 грудня 2021 16:41
Cв.ПДВ).pdf
04 грудня 2021 16:41
Пропозиція 1.pdf
04 грудня 2021 16:41
Cв о Гос.реєстрації.pdf
04 грудня 2021 16:41
Серт ISO 9001 2015 - 2018.pdf
04 грудня 2021 16:41
СЕС тканина .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАЙСТЕР А"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАЙСТЕР А"
#23730451
Переможець 59 850,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2021 11:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2021 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАЙСТЕР А"
#23730451
59 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 19:20
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:44
Додаткова угода №1 від 30.12.2021 .pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:43
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 15:15
Договор 362 від 10.12.2021.pdf укладений
10 грудня 2021 15:14

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Простирадло 150 х 220 см 150 штуки 114,00
UAH з ПДВ
Підковдра доросла 145 х 210 см 150 штуки 240,00
UAH з ПДВ
Наволочка 60 х 60 см 150 штуки 45,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через затримку фінансування витрат замовника Сторони домовились внести відповідні зміни до Договору, а саме: 1. Внести зміни до п. 12.1 розділу 12 «Термін дії договору та інші умови» та викласти в наступній редакції: «12.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 березня 2022 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Сплив строку дії Договору не звільняє Сторони від повного виконання своїх зобов’язань за даним Договором.»
Номер договору про закупівлю: 362
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Простирадло 150 х 220 см 150 штуки 114,00
UAH з ПДВ
Підковдра доросла 145 х 210 см 150 штуки 240,00
UAH з ПДВ
Наволочка 60 х 60 см 150 штуки 45,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 59 850,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 975,00 UAH)