Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вершкове масло
Очікувана вартість
2 125 000,00 UAH
UA-2021-11-26-002105-b ● 53419968ac4c4ec6bffd288947258307
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02143809 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122 |
Контактна особа: |
Гальченко Марина Віталіївна 380456351989 galchenko_maryna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2021 11:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2021 11:51 |
Очікувана вартість: | 2 125 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8500 кілограми
ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 (адреси закладів управління освіти і науки БМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2021 11:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2021 11:03 |
Проект договору 2022 (1).docx | |
26 листопада 2021 11:03 |
ТД масло на 2022.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальна
Дата подання: 02 грудня 2021 15:57
Дата відповіді: 03 грудня 2021 14:28
Шановний Замовнику,
документ який вимагається за тендерную документанцією, а саме екологічний сертифікат 14001:2015, не є обв'язковим згідно ISO 14001:2015, адже у ньому зазначено на сторінках:
- на стр."V" - "«Цей стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити і виконувати екологічну політику та завдання, ураховуючи правові й інші вимоги»"
- на стр."VI" - "Організації можуть використовувати можливості щодо
запобігання чи послаблення несприятливих впливів і посилення сприятливих впливів на довкілля, зокрема тих, що зумовлюють стратегічні наслідки та наслідки для конкурентоспроможності організації"
и
"Прийняття цього стандарту, однак, саме по собі не гарантує оптимальних екологічних результатів.
Застосування цього стандарту може бути різним для різних організацій залежно від середовища їх функціювання. Дві організації можуть здійснювати подібну діяльність, але можуть мати різні обов’язкові
для дотримання відповідності вимоги, зобов’язання, установлені в їхніх екологічних політиках, а також
різні екологічні технології й цілі щодо екологічної дієвості, однак обидві організації можуть відповідати вимогам цього стандарту.
Рівень конкретизації та складність системи екологічного управління змінюватимуться залежно від
середовища функціювання організації, сфери застосування її системи екологічного управління, обов’язкових для дотримання відповідності вимог, особливостей її діяльності, продукції та послуг, зокрема екологічних аспектів організації та пов’язаних з ними впливів на довкілля.
"
-на стр. "VII" - "У цьому стандарті є вимоги, що їх використовують для оцінювання відповідності. Організація, яка
хоче продемонструвати відповідність цьому стандарту, може зробити це,
— підготувавши самовизначення та самодекларацію, або
— отримавши підтвердження своєї відповідності потребам і очікуванням зацікавлених сторін, наприклад, замовників, або
— отримавши підтвердження своєї самодекларації зовнішньою стороною, або
— отримавши підтвердження про сертифікацію/реєстрацію своєї системи екологічного управління зовнішньою організацією"
"
Державна екологічна інспекція під час своїх перевірок ніколи не вимагала сертифікацію за ISO 14001. І в уніфікованому акті перевірок, цього питання не має. Також обов’язковість сертифікації не зазначається в екологічному законодавстві України."
За необхідності Учасник може надати повний перелік впроваджених заходів щодо захисту довкілля.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шанований учасник, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що відповідно до ч.5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разів становлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради використовує та планує використовувати для потреб харчування в закладах освіти всіх форм та видів продукти харчування, що виготовленні відповідно до ДСТУ, ТУ, а також виробництво яких відповідає вимогам ДСТУ ISO, що підтверджується сертифікатом/-ами, виданими органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтвердження шляхом акредитації.
Також звертаємо Вашу увагу на абзац 2 ч.6 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», і повідомляємо, що :
«Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради використовує та планує використовувати для потреб харчування в закладах освіти всіх форм та видів продукти харчування, що виготовленні відповідно до ДСТУ, ТУ, а також виробництво яких відповідає вимогам ДСТУ ISO, що підтверджується сертифікатом/-ами, виданими органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтвердження шляхом акредитації.
Також звертаємо Вашу увагу на абзац 2 ч.6 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», і повідомляємо, що :
«Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2021 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" |
1 848 750,00
UAH з ПДВ
|
1 848 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" |
2 040 000,00
UAH з ПДВ
|
2 040 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" #00445920 |
Переможець |
1 848 750,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2021 09:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 16:26
|
дод. до. дог 1 масло.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 16:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2022 16:47
|
зменшення масло.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2022 16:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 травня 2022 10:20
|
дод.1 дог.1 масло.PDF | зміни до договору |
09 травня 2022 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 11:03
|
Дог. 1 масло.PDF | укладений |
05 січня 2022 11:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" можливе зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |