Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з святкового оформлення міста до урочистих подій та свят
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2021-11-26-000753-b ● 1209b68adff84e7fa283555d690d7f44
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700597 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2021 09:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2021 13:28 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98390000-3: Інші послуги
Оголошення
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: послуги з святкового оформлення міста до урочистих подій та свят.
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015 98390000-3: Інші послуги.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 200 000,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк надання послуг: до 31.12.2022 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 13.12.2021 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 12 000,00 грн. (1%).
Розгорнути
Згорнути
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: послуги з святкового оформлення міста до урочистих подій та свят.
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015 98390000-3: Інші послуги.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 200 000,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк надання послуг: до 31.12.2022 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 13.12.2021 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 12 000,00 грн. (1%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
Послуги з святкового оформлення міста до урочистих подій та свят
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 98390000-3 — Інші послуги
1 послуга
Святкування Водохрещення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 98390000-3 — Інші послуги
1 послуга
Святкування театралізованого свята «Сумська масляна»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 98390000-3 — Інші послуги
1 послуга
Святкування Дня перемоги над Нацизмом у Другій світовій війні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 98390000-3 — Інші послуги
1 послуга
Святкування Дня Європи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 98390000-3 — Інші послуги
1 послуга
Святкування Дня Конституції УкраїниСвяткування Дня прапора, Дня Незалежності України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 98390000-3 — Інші послуги
1 послуга
Святкування Дня прапора, Дня Незалежності України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 98390000-3 — Інші послуги
1 послуга
Святкування з нагоди визволення м. Суми від фашистських загарбників та Дня міста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 98390000-3 — Інші послуги
1 послуга
Святкування Дня Українського Козацтва і Дня захисника України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 98390000-3 — Інші послуги
1 послуга
Новорічні свята - грудень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 98390000-3 — Інші послуги
1 послуга
Новорічні свята – січень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 98390000-3 — Інші послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2021 09:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2021 09:32 |
Додаток 6.docx | |
26 листопада 2021 09:32 |
Додаток 5.docx | |
26 листопада 2021 09:32 |
Оголошення.docx | |
26 листопада 2021 09:32 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
26 листопада 2021 09:31 |
Додаток 3.docx | |
26 листопада 2021 09:31 |
Додаток 2 .docx | |
26 листопада 2021 09:31 |
Додаток 1.doc | |
26 листопада 2021 09:31 |
Тендерна документація.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2021 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП Спеціалізований комбінат |
1 190 000,00
UAH з ПДВ
|
1 177 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕЛЕКТРО ЛЕНД" |
1 194 980,59
UAH з ПДВ
|
1 182 980,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП Спеціалізований комбінат #33078477 |
Переможець |
1 177 900,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2021 13:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 12:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2022 14:27
|
Додаткова угода №3_0001.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2022 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2022 10:42
|
Додаткова угода №2_0001.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2022 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 10:16
|
Договір №1374-б_0001.pdf | укладений |
29 грудня 2021 10:16
|
Додаток №3_0001.pdf | укладений |
29 грудня 2021 10:16
|
Додаток №1_0001.pdf | укладений |
29 грудня 2021 10:16
|
Додаток №2_0001.pdf | укладений |
29 грудня 2021 10:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", обсягі закупівлі зменшені на 158 503 грн. 00 коп. з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника відповідно до фінансування згідно рішення Сумської міської ради від 26.01.2022 р. №2704-МР та відповідних змін до нього. |
Номер договору про закупівлю: | 1374-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі у зв"язку із фактичним наданням послуг за договором на 852 464,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 1374-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |