Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сейф
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2021-11-26-000390-c a688c3e822df495f9461d02824a1abfd
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Базаря Олег Миколайович

0612398952 BAZARIA.OM@ZSMU.ZP.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Базаря Олег Миколайович
0612398952
BAZARIA.OM@ZSMU.ZP.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2021 09:33
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2021 09:00
Початок аукціону: 14 грудня 2021 15:23
Очікувана вартість: 5 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Сейф (за кодом CPV ДК 021:2015 –44420000-0 Будівельні товари) 5.1. назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Сейф офісний (за кодом CPV ДК 021:2015 – 44421300-0 Сейфи) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Закупівля здійснюється по предмету закупівлі в цілому. 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку №1 до цієї документації. 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 найменування, 1 штука 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр.. Маяковського, буд. 26, м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, Запорізька обл., 69035 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 000,00 грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 21.12.2021 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 02.12.2021 р. 09-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 07.12.2021 р. 09-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України (гривня) на підставі видаткової накладної відповідно до рахунку, наданого Постачальником, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати їх отримання від Постачальника згідно умов Договору. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Сейф офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26, Вознесенівський р-н.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 44421300-0 — Сейфи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2021 09:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2021 09:32
оголошення.docx
26 листопада 2021 09:32
Додаток 2.doc
26 листопада 2021 09:32
Додаток 1 .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2021 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Інженерна компанія "Союз" 3 960,00
UAH з ПДВ
3 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ніколь" 4 500,00
UAH з ПДВ
4 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2021 12:29
Електронний підпис
04 грудня 2021 12:29
Уставні документи.pdf
04 грудня 2021 12:29
Паспорт сейф 720-ТУ.jpeg
04 грудня 2021 12:29
Цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2021 12:29
Витяг.pdf
04 грудня 2021 12:29
ПДВ Союз.jpg

Публічні документи

06 грудня 2021 16:17
Електронний підпис
06 грудня 2021 16:15
Витяг з ЄДРПОУ-21.05.21.pdf
06 грудня 2021 16:15
Статут-Ніколь-2019.pdf
06 грудня 2021 16:15
Проект договору.pdf
06 грудня 2021 16:15
наказ-82ОД.pdf
06 грудня 2021 16:15
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
06 грудня 2021 16:15
Техспецифікація.pdf
06 грудня 2021 16:15
протокол 22.pdf
06 грудня 2021 16:15
Код-Статут-Ніколь-2019.pdf
06 грудня 2021 16:15
Гарантійний лист.pdf
06 грудня 2021 16:15
Лист-згода.pdf
06 грудня 2021 16:15
Свідоцтво ПДВ-копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Інженерна компанія "Союз"

ТОВ "Ніколь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Інженерна компанія "Союз"
#38963592
Відхилено 3 960,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2021 16:57
ТОВ "Ніколь"
#20148124
Відхилено 4 500,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2021 17:01

Документи

15 грудня 2021 16:57
Електронний підпис

Документи

15 грудня 2021 17:01
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій