Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Здійснення вогнезахисної обробки горючих елементів горищних приміщень у Львівському закладі повної загальної середньої освіти Бериславської районної ради Херсонської області за адресою: Бериславский район с. Львово, вул. Нова, 53
Очікувана вартість
89 612,44 UAH
UA-2021-11-25-015131-a ● b80b4ebdb085475f9bb1048cebdffcec
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЯГИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04401345 |
Місцезнаходження: | 74330, Україна , Херсонська обл., Бериславський р-н, село Тягинка, ВУЛИЦЯ ВИШНЕВА, будинок 1 Д |
Контактна особа: |
Наталя Володимирівна Нижня +380958777345 tyaginska__s_r@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2021 18:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 89 612,44 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 448,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини
Закупівля здійснюється з врахуванням Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (з урахуванням всіх податків, зборів і всіх обов’язкових платежів, які сплачує Учасник).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Здійснення вогнезахисної обробки горючих елементів горищних приміщень у Львівському закладі повної загальної середньої освіти Бериславської районної ради Херсонської області за адресою: Бериславский район с. Львово, вул. Нова, 53
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74333, Україна, Херсонська область, вул. Нова, 53, Бериславський р-н, с. Львово
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерела фінансування: Освітня субвенція | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2021 09:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2021 18:01 |
Проведення вогнезахисної обробки Оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Перевірка якості робіт
Дата подання: 26 листопада 2021 17:29
Дата відповіді: 29 листопада 2021 09:41
Шановний Замовнику, уважно розглянувши вимоги тендерної документації, пропонуємо з метою уникнення недобросовісного виконання послуг з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій горищ у закладах освіти включити в документацію вимогу щодо надання Виконавцем робіт з вогнезахисту для перевірки відповідності робіт з вогнезахисту результати лабораторних випробувань акредитованою дослідно-випробувальною лабораторією, а саме протоколи з позитивним висновком Дослідно- випробувальної лабораторії ДСНС України
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ознайомившись зі змістом Вашого запитання повідомляємо, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить дискримінаційних вимог та включає вимоги, які характерні для надання такого виду послуг.
Вогнезахисний засіб
Дата подання: 29 листопада 2021 13:10
Дата відповіді: 30 листопада 2021 09:12
Шановний Замовнику в оголошенні про проведення закупівлі міститься вимога надати Копію сертифікату відповідності на запроектований вогнезахисний засіб.(Завірену)
Копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи.(Завірену)
Копію Регламенту Робіт з вогнезахисту.
Просимо надати можливість використовувати не тільки запроектований вогнезахисний засіб, а й еквівалент, який також відповідає всім нормам і правилам пожежної безпеки, а також має сертифікат, висновок СЕС та регламент робіт з вогнебіозахисту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ознайомившись зі змістом Вашого запитання повідомляємо, що Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі не передбачено умову, щодо використання конкретного вогнезахисного засобу. Отже, Ви можете використовувати еквівалент, який відповідає всім правилам та нормам пожежної безпеки та має сертифікати, висновоки СЕС та регламент робіт з вогнебіозахисту.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-25-015131-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 26 листопада 2021 11:57
Огляд сертиф прац
Представник учасника, який має відповідну кваліфікацію та кваліфікаційний сертифікат зобов’язаний оглянути об’єкт, це яку кваліфікацію він повинен мати???? Яка буде вигідна Замовнику?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2021 09:42
Доброго дня. Ознайомившись зі змістом вашої вимоги повідомляємо, що під поняттям «відповідна кваліфікація» та «кваліфікаційний сертифікат» слід розуміти сертифікат інженера-проектувальника, який виданий атестаційною архітектурно-будівельної комісією міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ№ 93 від 26.11.2011 року, який є чинним на сьогоднішній день, було затверджено Положення про Атестаційну архітектурно-будівельну комісію та її повноваження. Відповідно до розділу II. Завдання та функції Комісії, де передбачено, основним завданням Комісії є здійснення в установленому порядку професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури (далі - виконавці), у тому числі ведення реєстру атестованих осіб. Частиною 2.2.3. передбачено, що комісія Приймає рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката та інші її обов’язки.
Отож, на сьогоднішній день існує структура, яка проводить атестацію виконавців робіт та видає відповідні сертифікати. Виходячи з цього, в складі пропозиції Ви маєте надати кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника.
Виходячи з вище викладеного, підстави для задоволення вашої вимоги відсутні.
Отож, на сьогоднішній день існує структура, яка проводить атестацію виконавців робіт та видає відповідні сертифікати. Виходячи з цього, в складі пропозиції Ви маєте надати кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника.
Виходячи з вище викладеного, підстави для задоволення вашої вимоги відсутні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-11-25-015131-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 26 листопада 2021 11:58
АКТ огляду
Замовнику, Вами передбачена Вимога . Представник учасника, який має відповідну кваліфікацію та кваліфікаційний сертифікат зобов’язаний оглянути об’єкт замовника в період подання пропозицій в подальшому із поданням в складі пропозиції «Акту обстеження об’єкту» (складений в довільній формі), підписаний працівником який виконав обстеження, посадовою особою учасника та замовником
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2021 09:41
Доброго дня. Ознайомившись зі змістом вашої вимоги повідомляємо, що при розробці Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» та відповідно його основними принципами серед який має місце принцип законності та недискримінації всіх учасників, які мають намір взяти участь в закупівлі. Вимога, щодо акту обстеження об’єкту в жодному разі не є дискримінаційною, а навпаки надає більше можливостей учасникам повністю та всебічно ознайомитись з об’єктом, щодо якого будуть надаватись відповідні послуги. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до Наказу МОЗ України від 04.10.2021 № 2153 "Про затвердження Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним щепленням" всі працівники Замовника мають профілактичні щеплення проти гострої распіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Виходячи з цього, Замовником, зі своєї сторони, було вжито всіх заходів, що повноцінного проведення та завершення процедури закупівлі.
Виходячи з вище викладеного, підстави для задоволення вашої вимоги відсутні.
Виходячи з вище викладеного, підстави для задоволення вашої вимоги відсутні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Охоронні Технології - ВІБ" #37920516 |
Переможець |
89 000,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2021 13:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2022 21:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 16:18
|
2 001.jpg | зміни до договору |
16 грудня 2021 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2021 11:40
|
183.pdf | укладений |
13 грудня 2021 11:01
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
22 грудня 2021 10:48
|
89 000,00 UAH | UA768201720344290038002041417 Тягинська сільська рада |
UA793524570000026005300566808 ПП "Охороннi технологiї-ВIБ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Привести у відповідність назву предмета закупівлі та замінити «Здійснення вогнезахисної обробки горючих елементів горищних приміщень у Львівському закладі повної загальної середньої освіти Бериславської районної ради Херсонської області за адресою: Бериславский район с. Львово, вул. Нова, 53» на «Здійснення вогнезахисної обробки горючих елементів горищних приміщень у Львівському закладі повної загальної середньої освіти Тягинської сілької ради Бериславської району Херсонської області за адресою: Бериславский район с. Львово, вул. Нова, 53» у всіх відмінках по тексту Договору № 183 від «09» грудня 2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 183 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 183/ДУ № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |