Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Житомирводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03344065 |
Місцезнаходження: | 10005, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Чуднівська, 120 |
Контактна особа: |
Наталія Дейнекіна +380952834717 deinekina@vodokanal.zt.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
- звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-06-15-010105- b від 16.07.2021р
- звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-07-22-006874-b від 25.08.2021р.
Відповідно до підп. 1 п.2 ст. 40 Закону України “Про публічні закупівлі” замовником як виняток застосовується переговорна процедура закупівлі якщо замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.
У зв'язку з чим для закупівлі: ДК 021:2015 код 44160000-9- Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (труби) можливо застосувати переговорну процедуру.
На підставі рішення робочої групи з питань здійснення публічних закупівель (протокол № 7 від 17.11.2021р.) у відповідності до п.1 ст 17 та п.3 ст. 40 Закону України “Про публічні закупівлі” під час проведення переговорів витребувати від учасника надати підтвердження про відсутності підстав для відмови йому в участі у процедури закупівлі відповідно до ч.1 ст.17 Закону України “Про публічні закупівлі” , інформацію про право підписання договору про закупівлю на підставі підп. 1 п.2 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі”, документи про відповідність вимогам до Учасника.
До дати укладання договору про закупівлю витребувати у переможця внесення забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 3% його вартості.
Провести переговори з ТОВ “ТД “Євротрубпласт” на закупівлю код 44160000-9- Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (труби) з вимогами, відповідно до попередніх тендерів.
Відповідно до рішення технічної ради від 17.11.2021р. запропоновані ТОВ “ТД “Євротрубпласт” труби технічно повністю відповідають нашим вимогам.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури та про відповідність пропозиції Учасника вимогам Замовника підкріпляються до повідомлення про намір укласти договір.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2021 16:28 |
Оскарження наміру укласти договір: | 06 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється протягом 60 (шістдесят) календарних днів з моменту постачання замовленої партії товару відповідно до накладної . | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
25 листопада 2021 16:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2021 15:59 |
UA-2021-06-15-010105-b.pdf | |
25 листопада 2021 15:59 |
UA-2021-07-22-006874-b.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-16-000079 ● b53aeb53519e4209b90efd39b64d35b6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 16:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.02.2022 № 97
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.02.2022 № 97.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-25-012452-a, 25.11.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/1510-2022 від 09.02.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-17 16:55:33
Запит про надання пояснень
Дата: 17.02.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-11-25-012452-a, яка проводилась комунальним підприємством «Житомирводоканал» (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-22 17:01:32
Відповідь на запит ДАСУ по трубах
КП “Житомирводоканал” надає пояснення щодо запиту про надання пояснення Державної аудиторської служби України на закупівлю ДК 021:2015 код 44160000-9 магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (труби) оголошення № UA-2021-11-25-012452-a.
Закупівля № UA-2021-11-25-012452-a була проведена за переговорною процедурою відповідно до підп. 1 п.2 ст. 32 Закону України “Про публічні закупівлі” з предметом закупівлі, технічними, кількісними та якісними характеристиками, а також вимогами до учасника, що визначені в тендерній документації закупівель UA-2021-06-15-010105- b та UA-2021-07-22-006874-b з урахуванням вимог розділу VII Закону України “Про публічні закупівлі”.
1.Відповідно до Статуту метою діяльності Комунального підприємства “Житомирводоканал” Житомирської міської ради є безперебійна експлуатація діючих споруд водопроводу і каналізації, які знаходяться на балансі підприємства з метою забезпечення водоспоживачів міста Житомира питною водою та очистки стічних вод.
Відповідно до пункту 1 Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення і типових договорів про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (надалі - Правила) КП “Житомирводоканал” є виконавцем послуг з водопостачання та водовідведення на території громади міста Житомир.
Пунктом 2.1 Правил технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України затвердженого
Наказом Держжитлокомунгоспу України 05.07.95 № 30 (надалі - Правила) визначено, що технічна експлуатація систем водопостачання та водовідведення здійснюється виробниками згідно із Водним кодексом України, Кодексом України про надра, законами України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", "Про питну воду та питне водопостачання", "Про охорону навколишнього природного середовища", "Про охорону праці", "Про житлово-комунальні послуги", іншими нормативно-правовими актами, а також державними будівельними нормами і правилами, державними санітарними нормами і правилами.
Технічна експлуатація систем водопостачання та водовідведення повинна забезпечувати безперебійну і надійну роботу всіх споруд при високих техніко-економічних і якісних показниках з урахуванням вимог охорони водойм від забруднення стічними водами і раціонального використання водних ресурсів.
Для забезпечення безперебійної і економічної роботи систем водопостачання та водовідведення необхідні:
- організація раціональних режимів експлуатації мереж і споруд, які забезпечують удосконалення та інтенсифікацію їх роботи, максимальне використання резервів, впровадження прогресивної технології на основі сучасних досягнень науки і техніки;
- проведення заходів для зменшення втрат води, ресурсів і матеріалів;
- профілактичний огляд і планово-попереджувальний ремонт мереж і споруд, їх елементів і устаткування;
- вжиття заходів щодо попередження, вчасного виявлення і ліквідації аварій.
Пунктом 2.1.6. Правил визначені функції виробника серед яких є зокрема:
- адміністративно-господарське і технічне керівництво усіма підрозділами і підприємствами, що перебувають у його віданні;
- розробка планів організаційно-технічних заходів з підвищення надійності, економічності та якості водопостачання і водовідведення, а також систематичний контроль за їх виконанням;
- розробка заходів запобігання аваріям і браку в роботі;
- розробка планів ремонту споруд і устаткування згідно із системою планово-попереджувального ремонту (ППР);
- забезпечення експлуатаційних підрозділів необхідними матеріалами, запасними частинами, механізмами тощо;
- зменшення витоків та втрат питної води.
Пунктом 2.1.8 Правил застережено, що у разі виникнення аварій на спорудах, мережах, устаткуванні систем водопостачання та водовідведення виробник повинен негайно вжити заходів для їх швидкого виявлення, локалізації та повної ліквідації.
Водопровідні та каналізаційні мережі міста Житомир було прокладено ще у 70-х — 80-х роках минулого століття які були переважно сталеві, чавунні або асбоцементні. Данні матеріали, як показала практика, з часом руйнуються під впливом тиску води та агресивних речовин, мають трудомісткий монтаж та з часом на внутрішніх стінках утворюється відкладення і замулювання трубопроводу, що знижує тиск подачі води, погіршує її якість. Тому вони потребують заміні на сучасні.
З іншого боку при експлуатації трубопроводів можливі аварійні ситуації у вигляді протікання через тріщини в трубах, свищів, іржавіння, механічні пошкодження, які можливо усунути тільки шляхом заміни цілої ділянки трубопроводу. Але в більшості випадків передбачити де, коли і на якому трубопроводі станеться аварія неможливо.
Останнім часом замість трудомісткіх, громістких та схильним до корозії трубах із сталі, чавуну та асбоцементу використовують більш легкі, гнучкі, стійкі до корозії труби із непластифікованого полівінілхлориду (НПВХ) та поліетилену (ПЕ).
При виборі виду труб технічні служби КП “Житомироводоканал” керуються наступними критеріями:
- планами ремонту споруд і устаткування згідно із системою планово-попереджувального ремонту (ППР);
- аналізом проведення аварійних ремонтів ділянок трубопроводів, проведених в минулих періодах;
- аналізом проблемних ділянок на яких ймовірно може статися аварія (старі ділянки трубопроводів тощо);
- прокладання нових ділянок трубопроводів;
- поповнення аварійного запасу на підприємстві тощо.
Технічні та якісні характеристики труб визначались на підставі вимог:
- для труб поліетиленових для мереж водопостачання - ДСТУ EN 12201-2:2018 Системи трубопровідних систем для водопостачання, дренажу та каналізації під тиском. Поліетилен (ПЕ) ;
- для труб НПВХ для мереж зовнішньої каналізації - ДСТУ Б В.2.5-32: 2007 «Труби безнапірні з поліпропілену, поліетилену, непластифікованого полівінілхлориду та фасонні вироби до них для зовнішніх мереж каналізації будинків і споруд та кабельної каналізації. Технічні умови»;
- для труб поліетиленових двошарових гофрованих для мереж зовнішньої каналізації - ДСТУ Б В.2.5-32: 2007 «Труби безнапірні з поліпропілену, поліетилену, непластифікованого полівінілхлориду та фасонні вироби до них для зовнішніх мереж каналізації будинків і споруд та кабельної каналізації».
З врахуванням наступних факторів:
- існуючого діаметру труб, який підлягає плановому ремонту (заміні);
- легкість прокладання та монтажу;
- тривалість експлуатації та безпечність;
- місце прокладання трубопроводів (двори, пішохідні частини доріг, проїзні частини доріг, дороги з великим навантаженням руху, магістралі);
- метод прокладання (траншейна, безтраншейна);
- пропускна спроможність тощо.
У порівнянні з трубами з інших матеріалів, і особливо сталевими, поліетиленові водопровідні труби володіють наступними перевагами:
- висока корозійна і хімічна стійкість;
- термін безаварійної експлуатації – понад 50 років;
- гладка внутрішня поверхня запобігає утворенню відкладень і замулюванню трубопроводу;
- поліетиленові труби можуть бути піддані деформації (до 7%) не руйнуючись;
- відносно легкі, що полегшує монтажні роботи, особливо в обмежених умовах;
- поліетиленові труби екологічно безпечні, матеріал труби не віддає воді ніяких шкідливих домішок;
- будівництво та реконструкція водопровідних мереж з поліетиленових труб за допомогою безтраншейних технологій дозволяє проводити роботи в обмежених умовах і дає суттєву економію витрат у порівнянні з традиційними методами.
У порівнянні з трубами з інших матеріалів, і особливо сталевими, НПВХ для мереж зовнішньої каналізації володіють наступними перевагами:
- в п'ять разів легше металевих труб;
- не схильні до заростання і розвитку мікроорганізмів – у процесі експлуатації на їхній внутрішній поверхні не утворюються відкладення;
- не схильні до корозії;
- стійкі до дії кислот, лугів і солей;
- хороші гідравлічні властивості забезпечують прекрасну пропускну спроможність трубопроводу;
- їх питома теплопровідність наближається за значенням до теплопровідності ізоляційних матеріалів;
- вибухобезпечні, нетоксичні, належать до важкогорючих матеріалів, їх температура займання 500 °С.
- легко переміщуються і просто монтуються, що дозволяє істотно заощадити на монтажі.
У порівнянні з трубами НПВХ для мереж зовнішньої каналізації та інших матеріалів труби поліетиленових двошарових гофрованих для мереж зовнішньої каналізації володіють наступними перевагами:
- стійки до більшості агресивних середовищ, не схильні до руйнівного впливу газової корозії;
- не заростають – у процесі експлуатації на внутрішній поверхні не утворюються відкладення;
- здатні витримувати змінні навантаження від ґрунту;
- герметичність їх з'єднання набагато вища, ніж герметичність з'єднання труб з традиційних матеріалів;
- існує можливість багаторазового перемонтажу при низьких витратах;
- стоки, замерзлі всередині гофрованою поліетиленовою каналізаційної труби, не пошкодять її;
- прості в обслуговуванні (легко замінюються і ремонтуються);
- поворот траси на невеликий кут може бути реалізований шляхом повороту труби в розтрубних з'єднань;
- у порівнянні з гладкостінними (монолітними) поліетиленовими трубами двошарові гофровані каналізаційні труби з поліетилену мають значно меншу масу – в 2,5-3 рази при збереженні кільцевої жорсткості.
2. Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Закупівля № UA-2021-11-25-012452-a була проведена за переговорною процедурою. В розділі VII Закону України “Про публічні закупівлі” відсутнє поняття “очікувана вартість предмета закупівлі”, натомість існує поняття “узгоджена ціна пропозиції учасника” за якою і був укладений договір та не вище очікуваної вартості попередніх тендерів.
Натомість при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі відкритих торгів, що передували переговорній процедурі та були автоматично відмінені у зв'язку з поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій на підставі підп. 1 п.2 ст. 32 Закону України “Про публічні закупівлі”, підприємство керувалося наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 27 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” за методом №1 (знаходиться у вкладенні).
Також КП “Житомирводоканал” повідомляє, що розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайтах не передбачено чинним законодавством України
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 16:19:52
Щодо зупинення моніторингу процедури закупівлі
У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та прийняттям Указу Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні», воєнний стан запроваджено з 5:30 год 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.
Враховуючи вищенаведене, на підставі наказу Держаудитслужби України від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» Західний офіс Держаудитслужби зупиняє проведення моніторингу процедури закупівлі.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-03-28 11:37:56
Щодо поновлення моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до Закону України від 12.05.2015 № 389-VIII «Про правовий режим воєнного стану» та з огляду на Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, з метою забезпечення здійснення повноважень органами державного фінансового контролю на підставі наказу Держаудитслужби України від 25.03.2022 №49 «Про здійснення заходів державного фінансового контролю» Західний офіс Держаудитслужби поновлює зупинений відповідно до наказу Держаудитслужби від 24.02.2022 № 34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» моніторинг процедури закупівлі.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ЄВРОТРУБПЛАСТ" #33090871 |
Переможець |
10 421 167,67
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2021 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2022 09:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 16:36
|
Допугода 1 труби продовження.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2021 11:02
|
Договір труби.pdf | укладений |
10 грудня 2021 11:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 759 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |