Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПЕТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04359620 |
Вебсайт: | https://novipetrivtsi-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 07354, Україна , Київська обл., с. Нові Петрівці, вул. Свято-Покровська, буд. 171 |
Контактна особа: |
Марія Василець +380459645366 zakupki.novi.p@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
У відповідності до положень статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, а саме укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про архітектурну діяльність» автор проекту, який переміг у конкурсі, має переважне право на подальше розроблення проектної документації, якщо інше не передбачено умовами конкурсу.
Згідно протоколу закритого архітектурного бліц-конкурсу «Будівництво багатофункціонального спортивного та фізкультурно-оздоровчого комплексу в селі Нові Петрівці Вишгородського району Київської області» №10.00 від 26.10.2021 року визначено переможцем ТОВ «ПАН ПРОЕКТ» з правом на розробку та подальшу реалізацію проєкту. Тому виконання робіт з розробки проектної документації іншою організацією унеможливлюється. Виходячи з вищевикладеного закупівлю робіт з розроблення проектної документації для об’єкту «Будівництво багатофункціонального спортивного та фізкультурно-оздоровчого комплексу» (нове будівництво), за адресою: Київська область, Вишгородський район, село Нові Петрівці, вулиця Соборна, 87-А доцільно проводити з врахуванням вимог абзацу 3 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону, як закупівлю, пов’язану із укладенням договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2021 16:00 |
Оскарження наміру укласти договір: | 06 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
25 листопада 2021 15:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2021 15:44 |
оголошення про конкурс.pdf | |
25 листопада 2021 15:44 |
оголошення Слово.pdf | |
25 листопада 2021 15:44 |
програма конкурсу.pdf | |
25 листопада 2021 15:44 |
протокол визначення переможця конкурсу.pdf | |
25 листопада 2021 15:44 |
рішення про конкурс.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-09-000038 ● 1d820de4fd5d49398cbb714fc32e7bf9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2022 10:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.02.2022 № 55
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. Начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 08.02.2022 № 55
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2021-11-25-011971-a 25.11.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-10 16:35:22
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Петрівською сільською радою здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Просимо надати обґрунтування та підтверджуючі документи відповідно до яких застосовано переговорну процедуру закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-14 10:38:42
Пояснення
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в разі, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, необхідно дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель.
У відповідності до положень статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, а саме укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про архітектурну діяльність» автор проекту, який переміг у конкурсі, має переважне право на подальше розроблення проектної документації, якщо інше не передбачено умовами конкурсу.
Згідно протоколу закритого архітектурного бліц-конкурсу «Будівництво багатофункціонального спортивного та фізкультурно-оздоровчого комплексу в селі Нові Петрівці Вишгородського району Київської області» №10.00 від 26.10.2021 року визначено переможцем ТОВ «ПАН ПРОЕКТ» з правом на розробку та подальшу реалізацію проєкту. Тому виконання робіт з розробки проектної документації іншою організацією унеможливлюється. Виходячи з вищевикладеного закупівлю робіт з розроблення проектної документації для об’єкту «Будівництво багатофункціонального спортивного та фізкультурно-оздоровчого комплексу» (нове будівництво), за адресою: Київська область, Вишгородський район, село Нові Петрівці, вулиця Соборна, 87-А (документи конкурсу додаються) доцільно проводити з врахуванням вимог абзацу 3 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону, як закупівлю, пов’язану із укладенням договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу.
Під час підготовки якісних, технічних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було взято до уваги реальні потреби замовника та ДСТУ Б Д 1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням https://novipetrivtsi-rada.gov.ua/ua/osxfile/pg/140219568829751_s_20o/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАН ПРОЕКТ" #38006014 |
Переможець |
6 186 156,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2021 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2024 14:48
|
Scan_пан_прект_спорткомплекс.pdf | зміни до договору |
04 березня 2024 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2023 08:42
|
Додаткова угода 2 ПАН Проект Соборна 87А.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2023 08:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2022 16:40
|
ТОВ Пан Проект 29-10:2021.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2022 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 09:44
|
пан проект.pdf | укладений |
06 грудня 2021 09:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна строків виконання робіт та фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 29-10/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 29-10/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення строку виконання робіт, через відсутність фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 29-10/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |