Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до борозника
Очікувана вартість
1 250,00 UAH
UA-2021-11-25-011953-a 3dd9c012d1bd461e9391931be126ed6e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ліна Розбіцька

+380442567093 ilgelina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03539024
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Контактна особа: Ліна Розбіцька
+380442567093
ilgelina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42670000-3: Частини та приладдя до верстатів


1. Шестерня - 1 шт. 2. Bosch щітки вугільні (к-т) - 1 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Запасні частини до борозника (відповідний код 42676000-5 - Частини ручних інструментів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, м. Київ, Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2021
ДК 021:2015: 42670000-3 — Частини та приладдя до верстатів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично поставлений Товар, протягом 7-ми банківських днів з моменту підписання Сторонами документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Покупцю документів, що підтверджують якість Товару (декларація виробника, сертифікат відповідності, посвідчення про якість тощо). Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

25 листопада 2021 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2021 15:43
Звіт про договір про закупівлю.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОІНСТРУМЕНТ"
#35484762
Переможець 1 048,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2021 15:44

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 15:53
Договір від 25.11.2021 №170.pdf укладений
25 листопада 2021 15:49