Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт приміщення (влаштування санітарно-гігієнічної кімнати) в початковій школі на вул. Шевченка,36 в с. Завітне Луцького району Волинської області» за кодом ДК 021:2015 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
410 688,40 UAH
UA-2021-11-25-011852-a 1d19fa8b2fed4d78901fb1a0b5010cec
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Лойко

+380666302884 olhalloiko1994@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ КІВЕРЦІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43375352
Місцезнаходження: 45201, Україна , Волинська обл., Ківерцівський р-н, м. Ківерці, вул. Киричука, буд. 1
Контактна особа: Ольга Лойко
+380666302884
olhalloiko1994@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2021 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 410 688,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 106,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: вул. Киричука, 1, м. Ківерці, Волинська обл., 45200 Код: 43375352 Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції:Під час проведення процедури закупівель документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), викладені іншими мовами ніж українська, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Всі інші документи (в тому числі інформація щодо підтвердження відповідності предмету закупівлі вимогам тендерної документації), що мають відношення до пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською чи російською мовами та завірені нотаріально. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт приміщення (влаштування санітарно-гігієнічної кімнати) в початковій школі на вул. Шевченка,36 в с. Завітне Луцького району Волинської області» за кодом ДК 021:2015 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Арт Буд Проект" 376 085,31
UAH з ПДВ
376 085,31
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2021 16:13
Електронний підпис
07 грудня 2021 16:12
Наказ про прийняття.pdf
07 грудня 2021 16:12
Виписка з єдр.pdf
07 грудня 2021 16:12
договірна ціна.pdf
07 грудня 2021 16:12
Дозвіл.pdf
07 грудня 2021 16:12
Установчі (Соловюк).pdf
07 грудня 2021 16:12
форма Пропозиція.pdf
07 грудня 2021 16:12
Відгук.png
07 грудня 2021 16:12
лист-відгук..png
07 грудня 2021 16:12
Перелік видів робіт.pdf
07 грудня 2021 16:12
зведений кошт.розрах.pdf
07 грудня 2021 16:12
Ліцензія.pdf
07 грудня 2021 16:12
проєкт договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Арт Буд Проект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Арт Буд Проект"
#39046896
Переможець 376 085,31
UAH з ПДВ
10 грудня 2021 11:15

Документи

10 грудня 2021 11:15
Електронний підпис
10 грудня 2021 11:13
протокол 308.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2021 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Арт Буд Проект"
#39046896
376 085,31
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2021 11:15
Електронний підпис
10 грудня 2021 11:13
протокол 308.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2022 11:23
дод угода 4 Завітне.pdf укладений
23 грудня 2022 11:22
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2022 14:55
додаток 3 завітне.pdf зміни до договору
19 серпня 2022 14:54
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:12
дод угода завітне.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:10
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 09:28
дод угода 1 завітне.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 09:21
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 14:51
договір 40.pdf укладений
14 грудня 2021 14:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів та виправлення арифметичної помилки
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 288 993,05
UAH
Причини розірвання договору: у зв'язку із неможливістю виконання Підрядником зобов’язань у повному обсязі