Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням робіт по капітальному ремонту приміщення Віньковецької ДПІ Дунаєвецького управління Головного управління ДПС у Хмельницькій області за адресою: смт. Віньківці, вул. Соборної України, 7
Очікувана вартість
39 914,15 UAH
UA-2021-11-25-009097-a 51a2ff2eea7b4eee8d0ac130c2deb49a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондарчук Інна Дмитрівна

+380382701854 km.prozorro@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДПС у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 44070171
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Пилипчука,17
Контактна особа: Бондарчук Інна Дмитрівна
+380382701854
km.prozorro@tax.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ціна за одиницю: 39914.15UAH з ПДВ
ехнічний нагляд за виконанням робіт по капітальному ремонту приміщення Віньковецької ДПІ Дунаєвецького управління Головного управління ДПС у Хмельницькій області за адресою: смт. Віньківці, вул. Соборної України, 7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32500, Україна, Хмельницька область, смт. Віньківці, вул. Соборної України, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

25 листопада 2021 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП архітектурно-будівельного проектування Хмельницької обласнї ради
#22988294
Переможець 39 914,15
UAH з ПДВ
25 листопада 2021 14:36

Документи

25 листопада 2021 14:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2024 16:47
Електронний підпис укладений
31 грудня 2022 22:12
3 тех Віньк.pdf зміни до договору
31 грудня 2022 22:11
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 17:41
додаткова угода 37.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 17:40
ду 1 дог _37 24112021.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 14:59
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 14:44
дог _37 24112021.pdf укладений
25 листопада 2021 14:39

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ехнічний нагляд за виконанням робіт по капітальному ремонту приміщення Віньковецької ДПІ Дунаєвецького управління Головного управління ДПС у Хмельницькій області за адресою: смт. Віньківці, вул. Соборної України, 7 1 роб 39 914,15
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додається календарний графік на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ехнічний нагляд за виконанням робіт по капітальному ремонту приміщення Віньковецької ДПІ Дунаєвецького управління Головного управління ДПС у Хмельницькій області за адресою: смт. Віньківці, вул. Соборної України, 7 1 роб 39 914,15
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 17 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 950,00 UAH)