Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44520000-1 Замки, ключі та петлі (Закупівля фурнітури)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2021-11-25-008790-a 5dbdb863d57d436283611a86932cc7e3
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Миколайович Гурлач

+380444228596 gurlachaleksandr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Олександр Миколайович Гурлач
+380444228596
gurlachaleksandr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2021 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2021 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2021 17:30
Початок аукціону: 10 грудня 2021 12:44
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 комплект
Циліндр Bruno
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 44522400-9 — Частини врізних замків
20 комплект
Замок врізний для меблів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 44521140-1 — Замки до меблів
10 комплект
Ручка на планці BRUNO
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 44522000-5 — Клямки, деталі замків та ключі
2 комплект
Замок врізний з ручками Bruno BR-55
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 44521100-9 — Врізні замки
10 комплект
Замок врізний з ручками Bravo PZ золотий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 44521100-9 — Врізні замки
5 штуки
Замок навісний Horst HR-LS-50E відкритий (комірний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 44521210-3 — Навісні замки
5 штуки
Замок навісний ЗН-А-80-С відкритий (комірний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 44521210-3 — Навісні замки
5 штуки
Замок навісний Aspect ЗН-С-55 6кл. відкритий (комірний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 44521210-3 — Навісні замки
200 штуки
Петля накладна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 44523100-3 — Петлі
60 штуки
Петля накладна Clip з доводчиком + монтажна планка GTV
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 44523100-3 — Петлі
10 упаковка
Петля євро RDA 49262 срібний універсальна (уп-2шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 44523100-3 — Петлі
10 упаковка
Петля дверна Bruno Eurocento універсальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 44523100-3 — Петлі
20 штуки
Петля Otlav штирова універсальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 44523100-3 — Петлі
20 штуки
Крючок DC WL 04 G2 Хром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 44523200-4 — Монтажна арматура
20 штуки
Кутник розкладний 180 * 100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 44523300-5 — Фурнітура
40 штуки
Меблева ручка скоба DC DP 82 G2 96 мм хром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 44523300-5 — Фурнітура
40 штуки
Меблева ручка скоба L102 128мм CHROME хром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 44523300-5 — Фурнітура
10 комплект
Ручка для металопластикових дверей прямокутної форми, колір білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 44522000-5 — Клямки, деталі замків та ключі
1 комплект
Електромеханічний замок Hune RF Card Lock 929SS-D
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 44521120-5 — Електронні кодові замки
5 комплект
Замок врізний з ручками BR-55 PZ 55 мм антична латунь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 44521100-9 — Врізні замки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник здійснює попередню оплату (авансування) у розмірі до 50 (п’ятдесяти)% від вартості Товару протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Договору Аванс 15 Робочі 50
Поставка товару Решту вартості Товару Замовник сплачує протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. Пiсляоплата 30 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2021 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2021 14:06
Закупiвля Закупівля фурнітури.doc
25 листопада 2021 14:06
Проект договору Закупівля фурнітури.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Еквіваленти/аналоги
Дата подання: 26 листопада 2021 13:17
Дата відповіді: 29 листопада 2021 11:44
Доброго дня! Чи буде прийнята до розгляду пропозиція з аналогами/еквівалентами товарів, які містять посилання на торгову марку/бренд? Звичайно ж за умови відповідності технічним вимогам та з не гіршими характеристиками.
Відповідь: У оголошенні на проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель зазначені технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, що безпосередньо наведені у додатку 1 до оголошення – «Технічне завдання». Таким чином, пропозиції учасників будуть розглядатися за умови їх відповідності вимогам Технічного завдання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-25-008790-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ДЗЕРИН МАРІЯ МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:3217508667
Дата подання: 16 грудня 2021 18:40
Неправомірне відхилення
Шановний замовнику, вимагаємо пояснень, щодо неправомірного відхилення нашої пропозиції!
1) На виконання абзацу 5 підпункту 1 пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником надана довідка, складена у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору протягом останніх 3 (трьох) років з поставки фурнітури. Однак, дана довідка датована раніше (07.11.2021) ніж оголошена закупівля (25.11.2021)
- Скажіть будь ласка. Де саме у Вашій документації вказано, що довідка має бути датована не раніше дати оголошеної закупівлі? Уважно перечитавши документи закупівлі, таких умов для відхилення пропозиції нами не знайдено!
2) Всупереч підпункту 4 пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником на пропозицію накладено кваліфікований електронний підпис фізичної особи ДЗЕРИН МАРІЇ МИКОЛАЇВНИ, а не кваліфікований електронний підпис Учасника ФОП ДЗЕРИН МАРІЇ МИКОЛАЇВНИ
- ФОП можуть накладати на тендерні пропозиції КЕП / УЕП як фізичні особи – зміна практики АМКУ.
https://news.dzo.com.ua/novini/fop-mozhut-nakladaty-na-tenderni-propozycziyi-kep-uep-yak-fizychni-osoby-zmina-praktyky-amku/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2021 11:08
1) Згідно з ч. 9 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 3 пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
У свою чергу, п.13 ч.3.ст.14 Закону передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Замовник в Оголошенні вимагає надання довідки, складеної у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору протягом останніх 3 (трьох) років з поставки фурнітури.
Отже, перелік документів, визначений Оголошенням, доступний для формування пропозиції учасником з дати публікації оголошення. Ці відомості є актуальними на дату та час формування такого документа. Оскільки дані, які визначаються цими документами, можуть змінюватися, Замовник хоче бути впевненим в тому, що відомості, надані учасником, є достовірними.
2) Відповідно до п. 24 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) пропозиція подається учасником спрощеної закупівлі замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Серед умов, визначених ч. 3 ст. 14 Закону, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
У свою чергу, згідно з ч. 9 ст. 14 Закону пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» (ч. 3 ст. 12 Закону).
Отже, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників щодо оформлення та подання пропозиції з дотриманням законодавства та з урахуванням ч. 3 ст. 12 Закону і ч. 9 ст. 14 Закону.
Звертаємо увагу, що п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу відповідно до п. 36 ч. 1 ст. 1 Закону) № 1082 від 11 червня 2020 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 липня 2020 року за № 610/34893, передбачено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Враховуючи викладене вимога оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо обов’язкового накладення на пропозицію учасника кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів відповідає вимогам чинного законодавства України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2021 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ДЗЕРИН МАРІЯ МИКОЛАЇВНА 30 848,00
UAH з ПДВ
30 848,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Мілова Ірина Миколаївна" 40 400,00
UAH з ПДВ
40 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2021 17:20
Електронний підпис
06 грудня 2021 17:20
Document 09.11.2021 (1).pdf
06 грудня 2021 17:07
ВИТЯГ 19.05.2021.pdf
06 грудня 2021 17:07
Лист відгук_КМПЛ №3.pdf
06 грудня 2021 17:07
Декларація ФОП Дзерин.pdf
06 грудня 2021 17:07
№00771 Довідка.pdf
06 грудня 2021 17:07
Анкета.pdf
06 грудня 2021 17:07
МВС Дзерин.pdf
06 грудня 2021 17:07
Договір КМПЛ №3.pdf
06 грудня 2021 17:07
Document 09.11.2021.pdf

Публічні документи

06 грудня 2021 16:31
Електронний підпис
06 грудня 2021 16:29
Цінова пропозиція.pdf
06 грудня 2021 16:29
Технічна специфікація.pdf
06 грудня 2021 16:29
Паспорт.pdf
06 грудня 2021 16:29
Витяг 2021.pdf
06 грудня 2021 16:29
ІПН.pdf
06 грудня 2021 16:29
Выписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ДЗЕРИН МАРІЯ МИКОЛАЇВНА

ФОП "Мілова Ірина Миколаївна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ДЗЕРИН МАРІЯ МИКОЛАЇВНА
#3217508667
Відхилено 30 848,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2021 14:49
ФОП "Мілова Ірина Миколаївна"
#2295801448
Відхилено 40 400,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2021 13:43

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій