Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Вулиця Грушевського, будинок 8 |
Контактна особа: |
Явний Володимир Михайлович 380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2021 18:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2021 14:25 |
Очікувана вартість: | 10 109 250,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 546,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України та з врахуванням статті 560 Цивільного кодексу України, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за №275/35897. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 50 000,00 грн. (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається підтверджуючий документ відповідно до вимог чинного законодавства. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. У разі виникнення обставин, передбачених у частині 10 тендерної документації, перерахування коштів у сумі забезпечення тендерної пропозиції здійснюється на рахунок Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації №UA548201720355289009000013696, Код за ЄДРПОУ 04014074. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник- переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави (сума коштів) у розмірі 2 відсотки вартості договору. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, але це не стосується часткового виконання, що обумовлене не повним фінансуванням договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт (вартості послуг). На період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.» | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів приймання виконаних будівельних робіт, рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2021 14:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2021 14:38 |
Додаток 1 до ТД Кваліфікаційні критерії із змінами від 29.11.2021.docx | |
29 листопада 2021 14:23 |
Тендерна документація із змінами від 29.11.2021.docx | |
29 листопада 2021 14:21 |
Перелік змін від 29.11.2021.pdf | |
25 листопада 2021 18:53 |
Додаток 2 до ТД Технічне завдання.docx | |
25 листопада 2021 18:53 |
Додаток 3 до ТД Проект договору.docx | |
25 листопада 2021 18:53 |
Додаток 4 до ТД Цінова пропозиція.docx | |
25 листопада 2021 18:52 |
Титульна ТД.pdf |
29 листопада 2021 14:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
29 листопада 2021 14:38 |
Додаток 1 до ТД Кваліфікаційні критерії із змінами від 29.11.2021.docx
|
|||||||||
29 листопада 2021 14:23 |
Тендерна документація із змінами від 29.11.2021.docx
|
|||||||||
29 листопада 2021 14:21 |
Перелік змін від 29.11.2021.pdf
|
|||||||||
25 листопада 2021 18:53 |
Додаток 2 до ТД Технічне завдання.docx
|
|||||||||
25 листопада 2021 18:53 |
Додаток 3 до ТД Проект договору.docx
|
|||||||||
25 листопада 2021 18:53 |
Додаток 4 до ТД Цінова пропозиція.docx
|
|||||||||
25 листопада 2021 18:52 |
Титульна ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб, держави територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Так, за результатами аукціону ТОВ "Кавальєр Буд" (код ЄДРПОУ 44082962) визнано переможцем процедури Закупівлі у розумінні Закону.
Відповідно до частини третьої статті 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Звертаємо увагу, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Компанія Барбакан" (код ЄДРПОУ 41159796) за результатами аукціону визначена наступною у списку тендерних пропозицій та не була відхилена Замовником.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-15-000092 ● c3f3b81d6563434a852352dee852e5ca
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2022 17:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.02.2022 № 57
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 14.02.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 14.02.2022 №57
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
86 UA-2021-11-25-008412-b 25.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-16 09:01:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція Шумського міського стадіону вул. Стадіонна, 2 м. Шумськ Тернопільська область. Коригування» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-25-008412-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-21 18:00:14
Пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 16.02.2022 року
Відповідно до положень частини п’ятої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надаємо пояснення на запит від 16.02.2022 року:
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначення очікуваної вартості. Об’єкт закупівлі "Реконструкція Шумського міського стадіону вул. Стадіонна, 2 м. Шумськ Тернопільська область. Коригування" (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція). Роботи і матеріальні ресурси, які необхідні для виконання, передбачені у розробленій та затвердженій в установленому порядку проектно-кошторисні документації яка пройшла експертизу (позитивну) від 11 травня 2021 року № 20-0110/01-21 у ДП «Укрдержбудекспертиза» та відповідає державним стандартам, будівельним нормам, у відповідності до якої визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які зазначені Додатку 2 Тендерної документації. Шумська міська рада, Тернопільської області делегувала функції замовника Управлінню капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації рішенням №2952 від 16 листопада 2021 року за результатами якого укладено договір № 329 від 19 листопада 2021 року делегування функцій замовника (документи додаються).
Очікувана вартість закупівлі робіт по об’єкту: "Реконструкція Шумського міського стадіону вул. Стадіонна, 2 м. Шумськ Тернопільська область. Коригування" (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) у сумі 10 109 250,40 грн., визначена на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва затвердженого наказом управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Шумської міської ради №85-од від 12 травня 2021 року та наказом начальника управління капітального будівництва ТОДА №299-од від 19.11.2021 року (додаються) із врахуванням Наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначаю, що відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 „Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) управлінням капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: https://oda.te.gov.ua/diyalnist/derzhavni-zakupilvi.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-26 12:49:51
Про зупинення заходів державного фінансового контролю
Відповідно до наказу ДАСУ від 24.02.2022 №34 з 24.02.2022 року моніторинг призупинено
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-09-29-000050 ● 7ae5b11e2dff4e92aaee9171c518c680
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2022 20:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2022 № 226
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.09.2022 № 226
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
21. UA-2021-11-25-008412-b 25.11.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надаємо аргументовані заперечення на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби м.Харків від 21.10.2022 року. Вивчивши висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби м.Харків від 21.10.2022 року за результатами моніторингу UA-M-2022-09-29-000050 по закупівлі: «Реконструкція Шумського міського стадіону вул. Стадіонна, 2 м. Шумськ Тернопільська область. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) номер оголошення на ProZorro - UA-2021-11-25-008412-b, Замовником прийнято рішення надати аргументовані заперечення, а саме: 1. Північно-східним офісом Держаудитслужби м.Харків у висновку зазначено що: В ході проведення моніторингу встановлено, що учасник-переможець ТОВ «Сучасні медичні системи» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. На дане твердження зазначаємо, що ТОВ «Сучасні медичні системи» не приймав участі у закупівлі «Реконструкція Шумського міського стадіону вул. Стадіонна, 2 м. Шумськ Тернопільська область. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) номер оголошення на ProZorro - UA-2021-11-25-008412-b і не є учасником переможцем відповідно не міг розглядатись Замовником. 2. Щодо вимог пункту 5 частини 24 тендерної документації Північно-східним офісом Держаудитслужби м.Харків у висновку зазначено що: згідно пункту 5 частини 24 тендерної документації (файл «Тендерна документація із змінами від 29.11.2021.docx»), учасники надають у складі тендерної пропозиції підтвердження (лист, довідка) про наявність у них, станом на дату подання тендерних пропозицій, ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження господарської діяльності, що відповідає предмету закупівлі, із долученням сканованої копії з оригіналу ліцензії учасника на ведення господарської діяльності з будівництва об’єктів або документ (наказ державного органу) про видачу такої ліцензії з посиланням на відповідні дані в електронному реєстрі ліцензій. Крім того, пункти 65 та 147 Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» (файл «Додаток 2 до ТД Технічне завдання. docx») містять вид робіт «Вогнезахист деревяних конструкцій покрівлі крокв, мауерлатів, обрешітки». Згідно пункту 6 «Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 (далі – Перелік) послуги і роботи з вогнезахисту (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення) підлягають ліцензуванню. Однак, учасником-переможцем ТОВ «Кавальєр Буд» надано лист від 09.12.2021 № 09-12/11 (файл «Документи пропозиції.pdf», стор. 11), в якому зазначено про відсутність у нього дозволів та ліцензій для виконання робіт по предмету закупівлі, так як отримання таких дозволів не передбачено законодавством. Зазначене не відповідає вимогам пункту 5 частини 24 тендерної документації, пункту 6 Переліку та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. На дану частину висновку зазначаємо що у відповідності до встановленої вимоги пункту 5 частини 24 Тендерної документації (файл «Тендерна документація із змінами від 29.11.2021.docx»), а саме: 5. Зважаючи на те, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, учасники надають у складі тендерної пропозиції підтвердження (лист, довідка) про наявність у них, станом на дату подання тендерних пропозицій, ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження господарської діяльності, що відповідає предмету закупівлі, із долученням сканованої копії з оригіналу ліцензії учасника на ведення господарської діяльності з будівництва об’єктів або документ (наказ державного органу) про видачу такої ліцензії з посиланням на відповідні дані в електронному реєстрі ліцензій. На дану вимогу учасником ТОВ «Кавальєр Буд» у складі тендерної пропозиції надано довідка Вих. № 09-12/11 від 09.12.2021 року у змісті якої зазначено, що відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» на виконання робіт по предмету закупівлі отримання дозволу чи ліцензії не передбачається (файл. «Документи пропозиції.pdf» сторінка 11). Оскільки по об’єкту: «Реконструкція Шумського міського стадіону вул. Стадіонна, 2 м. Шумськ Тернопільська область. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) клас наслідків (відповідальності) СС1 встановлений за результатами розрахунку («Розрахунок класу наслідків (відповідальності)» додається) відповідно до пункту 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»: 1. Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності"; Отже ТОВ «Кавальєр Буд» підтвердив вимоги пункту 5 частини 24 Тендерної документації надавщи довідку Вих. № 09-12/11 від 09.12.2021 року оскільки отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законом. Щодо робіт «Вогнезахист дерев’яних конструкцій покрівлі крокв, мауерлатів, обрешітки», які містяться в технічному завданні Замовником не встановлювалось окремої вимоги у тендерній документації, щодо надання учасниками у складі тендерної документації дозволу на виконання даних робіт, відповідно не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Дані роботи виконуються у рамках виконання робіт із «Реконструкція Шумського міського стадіону вул. Стадіонна, 2 м. Шумськ Тернопільська область. Коригування» клас наслідків (відповідальності яких) СС1. 3. Щодо вимог пункту 1 частини 25 Тендерної документації. Північно-східним офісом Держаудитслужби м.Харків у висновку зазначено що: згідно пункту 1 частини 25 тендерної документації учасники повинні надати в складі документів тендерної пропозиції згоду на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення, а також здійснення інших дій, визначених Законом України «Про захист персональних даних») персональних даних усіх осіб, чиї персональні дані розкриваються в документах такої тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції учасника-переможця надано документи, що підтверджують трудові відносини усіх працівників ТОВ «Кавальєр Буд», які безпосередньо будуть задіяні в виконанні робіт за предметом закупівлі. Також, тендерна пропозиція учасника-переможця містить персональні дані сертифікованого інженера-проектувальника Божемського Я.О., які зазначені в договорі № 6 надання послуг (виконання робіт) від 03.12.2021 (файл «Договір_Божемський.pdf») та кваліфікаційному сертифікаті Серії АР №011534 від 25.12.2015 року (файл «1 Сертифікат інженера проектувальника.jpg»). Однак, у складі тендерної пропозиції учасником-переможцем не надано письмової згоди на обробку персональних даних інженера-проектувальника Божемського Я.О., що не відповідає вимогам пункту 1 частини 25 тендерної документації та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. На дану частину висновку зазначаємо що у відповідності до встановленої вимоги пункту 1 частини 25 Тендерної документації (файл «Тендерна документація із змінами від 29.11.2021.docx») учасником ТОВ «Кавальєр Буд» у складі своєї тендерної пропозиції надано на підтвердження правовідносин із працівником інженером-проектувальником Божемським Я.О. договір №6 про надання послуг (файл «Договір_Божемський.pdf») у пункт 7.8. Розділу 7 Договору № 6 містить умови згоди Божемським Я.О. на обробку персональних даних в тому числі для участі у публічних закупівлях. Зважаючи на зазначене вище ТОВ «Кавальєр Буд» підтвердив вимогу пункту 1 частини 25 Тендерної документації та відповідно у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника. Вважаємо вказаний висновок протиправним, та зазначаємо, що Північно-східний офіс Держаудитслужби м.Харків перевищив свої повноваження, а саме зобов’язуючи Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації вжити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Наведена норма означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки під час реалізації своїх владних повноважень. Закон України «Про публічні закупівлі» та Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» не визначає повноваження держаудитслужби зобов`язувати за результатом здійсненого моніторингу закупівлі її замовника вчиняти дії по припиненню зобов’язань за договором на закупівлю. Зокрема, такі повноваження відсутні і у статтях 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», на які здійснено посилання у п. 3 констатуючої частини самого оскаржуваного висновку. Такий захід реагування у вигляді зобов`язання розірвати укладений договір, що наразі виконується, є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Також зазначаємо, що статтею 526 Цивільного кодексу України передбачено, що зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Виконання зобов'язань, реалізація, зміна та припинення певних прав у договірному зобов'язанні можуть бути зумовлені вчиненням або утриманням від вчинення однією із сторін у зобов'язанні певних дій чи настанням інших обставин, передбачених договором, у тому числі обставин, які повністю залежать від волі однієї із сторін. При цьому, відповідно до чт. 525 Цивільного кодексу України, одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Тому вважаємо, що розірвання укладеного із переможцем процедури можливе лише за взаємною згодою сторін. Конституційний Суд України у Рішенні від 25 січня 2012 року № З-рп/2012 (справа № 1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАС України). Враховуючи вищевикладене, Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації рахує, що вимога Північно-східного офісу Держаудитслужби м.Харків про зобов'язання замовника вжити заходів щодо розірвання укладеного за результатами проведеного тендеру Договору з суто формальних причин не спрямована на досягнення легітимної мети та не є співмірною з нею, оскільки суть "виявлених порушень" жодним чином не зачіпає бюджетні інтереси. Просимо виправити констатуючу частину Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-25-008412-b, з урахуванням цих заперечинь, в частині пункту 1 інформації про результати моніторингу процедури в розрізі стадій проведення процедури закупівлі; пункту 2 Висновок про наявність або відсутність порушення законодавства; пункту 3 Зобов’язання щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
2022-10-28 13:13:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Документи про усунення порушень долучено до заперечення на висновок.
2022-11-01 11:45:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2021 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Кавальєр Буд" |
9 401 630,20
UAH з ПДВ
|
9 401 630,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Компанія Барбакан" |
9 794 580,56
UAH з ПДВ
|
9 794 580,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Кавальєр Буд" #44082962 |
Переможець |
9 401 630,20
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2021 17:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2023 15:38
|
Додаткова угода № 2 до договору № 525.pdf | укладений |
18 грудня 2023 15:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 15:13
|
Додаткова угода №1 до дог №525.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 12:07
|
Договір №525.pdf | укладений |
05 січня 2022 12:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розділ 16 "Юридичні адреси сторін" викласти в новій редакції Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони домовились: Пункт 13.1. Розділу 13"Строк дії договору" викласти в новій редакції: "13.1. Договір набирає законної сили з моменту його підписання і діє до 31.12.2023 р., а в частині розрахунків-до повного виконання сторонами зобов'язань за даним договором. " Розділ 15 "Додатки до договору" Календарний план фінансування із змінами (Додаток 3 до договору) та Календарний графік виконання робіт (Додаток 2) викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №525 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 31 грудня 2021 — 18 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку із військовою агресією російської федерації проти України та прийняттям указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 року „Про ведення воєнного стану в Україні” зі змінами і доповненнями та з врахуванням листа Торгово-Промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, який підтверджує об’єктивні обставини непереборної сили, що виникли поза волею Сторін та в свою чергу є підставою для дострокового розірвання даного Договору, керуючись пунктом 11.2. Розділу 11 „Внесення змін у Договір та його розірвання”, за відсутності фінансування сторони домовились про наступне: припинити з дня підписання даної додаткової угоди дію Договору № 525 від 31 грудня 2021 року шляхом розірвання за взаємною згодою Сторін. |