Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Страхування здоров’я медичних працівників на випадок захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19)
Очікувана вартість
580 000,00 UAH
UA-2021-11-25-007025-b ● 6d496e7aafce49fea371db72a1c8a2ed
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Спеціалізована медико-санітарна частина" ЕМР |
Код ЄДРПОУ: | 42594137 |
Місцезнаходження: | 71502, Україна , Запорізька обл., city Energodar, street Kurchatova, 11 |
Контактна особа: |
Терентьєва Вікторія Сергіївна +380996848788 knp.smsch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2021 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2021 12:45 |
Очікувана вартість: | 580 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
722 од
Страхування здоров’я медичних працівників на випадок захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, Гагаріна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 66512200-4 — Послуги зі страхування здоров’я
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2021 15:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2021 15:22 |
Тендерна документація зі змінами (страхування).docx | |
11 грудня 2021 15:22 |
Перелік змін до тендерної документації (страхування).docx | |
26 листопада 2021 09:44 |
Тендерна документація (страхування).docx |
11 грудня 2021 15:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 грудня 2021 15:22 |
Тендерна документація зі змінами (страхування).docx
|
||||||
11 грудня 2021 15:22 |
Перелік змін до тендерної документації (страхування).docx
|
||||||
26 листопада 2021 09:44 |
Тендерна документація (страхування).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення
Дата подання: 01 грудня 2021 14:43
Дата відповіді: 01 грудня 2021 15:46
Доброго дня, шановний Замовнику.
1. Прошу надати роз’яснення з якою метою у вимогах до страхових компаній передбачено «Наявність договорів страхування з провідними фармацевтичними установами з можливістю безоплатного отримання медикаментів для застрахованого (у випадку наявності у застрахованого позитивного ПЛР тесту)», якщо при укладанні договору не передбачається отримання медикаментів?
2. Прошу уточнити у тендерній документації який відповідний документ є підтвердженням наявності діючого підрозділу страхової компанії на території м. Енергодар.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник!
1. Наявність діючих договорів з фармацевтичними фірмами бажана на
випадки, якщо виникне необхідність медикаментозного забезпечення
лікування застрахованого у межах розразункових сум згідно умов договору.
Такі умови можуть бути запропоновані страховою компанією як бонусні
умови до основних умов страхування.
2. Наявність діючого підрозділу може бути підтверджена виписком або
витягом із ЕДРПОУ.
1. Наявність діючих договорів з фармацевтичними фірмами бажана на
випадки, якщо виникне необхідність медикаментозного забезпечення
лікування застрахованого у межах розразункових сум згідно умов договору.
Такі умови можуть бути запропоновані страховою компанією як бонусні
умови до основних умов страхування.
2. Наявність діючого підрозділу може бути підтверджена виписком або
витягом із ЕДРПОУ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-25-007025-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС", Код ЄДРПОУ:33097568
Дата подання: 01 грудня 2021 17:14
Вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Приватне акціонерне товариство «Страхова компанія «ІнтерЕкспрес» (далі – ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» або Учасник) має намір взяти участь у процедурі закупівлі, оголошеній КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «СПЕЦІАЛІЗОВАНА МЕДИКО-САНІТАРНА ЧАСТИНА» ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник). Предметом закупівлі є: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги 66512200-4 — Послуги зі страхування здоров’я. Оголошення проведення закупівлі розміщено на вебпорталі Уповноваженого органу за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-25-007025-b (далі – Закупівля).
Ознайомившись із змістом Тендерної документації (Процедура закупівлі: відкриті торги, Предмет закупівлі: Страхові послуги код CPVза ДК 021:2015 – 66510000-8 (Страхування здоров’я медичних працівників на випадок захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19), затвердженої рішенням уповноваженої особи Терентьєвої В.С., протокол №107 від 25.11.2021р. (далі – Тендерна документація), вбачаємо, що Замовник встановив умови, які суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель, а також порушують права та законні інтереси ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» та інших учасників.
Так, у пункті 4 Вимог до страхових компаній Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі" до Тендерної документації Замовник встановив вимогу про наявність в учасника Закупівлі діючого підрозділу страхової компанії на території м. Енергодар, що має бути підтверджено гарантійним листом або відповідним документом.
Вважаємо вказану вимогу Замовника дискримінаційною, оскільки обов’язкова наявність в учасника Закупівлі діючого підрозділу страхової компанії на території м.Енергодар не передбачена законодавством України та жодним чином не впливає на якість надання Учасником послуг із добровільного страхування на випадок хвороби. Також вважаємо, що для обов’язкової наявності у страховика діючого підрозділу на території м. Енергодар для надання Замовнику страховиком послуг з добровільного страхування на випадок хвороби немає жодних обґрунтувань та встановлених вимог уповноваженого органу, що здійснює регулювання та нагляд страхової діяльності.
Звертаємо увагу Замовника, що страхові випадки за добровільним страхуванням на випадок хвороби на всій території України супроводжуються в ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» цілодобовою асистанською службою (з наявним безкоштовним телефонним зв’язком), а страхові виплати здійснюються на підставі надісланих заяв застрахованих осіб та медичних документів, що встановлюють факт хвороби, шляхом перерахування грошових коштів страхової виплати за вказаними у заяві банківськими реквізитами, або для отримання в касі банківської установи за вибором отримувачів коштів.
У зв’язку з вищезазначеним, вважаємо вимогу Замовника про обов’язкову наявність в учасника Закупівлі діючого підрозділу страхової компанії на території м.Енергодар, що має бути підтверджено гарантійним листом або відповідним документом, незаконною та необґрунтованою, а також такою, що створює дискримінацію для Учасника у Закупівлі та передбачуване відхилення Замовником його пропозиції з підстав невідповідності кваліфікаційним умовам, зазначеним у Тендерній документації.
Вважаємо, що Замовник свідомо вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників Закупівлі з метою надання переваги окремим потенційним учасникам, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частина четверта статті 22 Закону встановлює, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, відповідно до частини першої статті 24 Закону, ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» вимагає від Замовника усунути порушення під час проведення Закупівлі, а саме: виключити з Тендерної документації вимогу Замовника про обов’язкову наявність в учасника Закупівлі діючого підрозділу страхової компанії на території м. Енергодар, що має бути підтверджено гарантійним листом або відповідним документом.
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись із змістом Тендерної документації (Процедура закупівлі: відкриті торги, Предмет закупівлі: Страхові послуги код CPVза ДК 021:2015 – 66510000-8 (Страхування здоров’я медичних працівників на випадок захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19), затвердженої рішенням уповноваженої особи Терентьєвої В.С., протокол №107 від 25.11.2021р. (далі – Тендерна документація), вбачаємо, що Замовник встановив умови, які суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель, а також порушують права та законні інтереси ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» та інших учасників.
Так, у пункті 4 Вимог до страхових компаній Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі" до Тендерної документації Замовник встановив вимогу про наявність в учасника Закупівлі діючого підрозділу страхової компанії на території м. Енергодар, що має бути підтверджено гарантійним листом або відповідним документом.
Вважаємо вказану вимогу Замовника дискримінаційною, оскільки обов’язкова наявність в учасника Закупівлі діючого підрозділу страхової компанії на території м.Енергодар не передбачена законодавством України та жодним чином не впливає на якість надання Учасником послуг із добровільного страхування на випадок хвороби. Також вважаємо, що для обов’язкової наявності у страховика діючого підрозділу на території м. Енергодар для надання Замовнику страховиком послуг з добровільного страхування на випадок хвороби немає жодних обґрунтувань та встановлених вимог уповноваженого органу, що здійснює регулювання та нагляд страхової діяльності.
Звертаємо увагу Замовника, що страхові випадки за добровільним страхуванням на випадок хвороби на всій території України супроводжуються в ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» цілодобовою асистанською службою (з наявним безкоштовним телефонним зв’язком), а страхові виплати здійснюються на підставі надісланих заяв застрахованих осіб та медичних документів, що встановлюють факт хвороби, шляхом перерахування грошових коштів страхової виплати за вказаними у заяві банківськими реквізитами, або для отримання в касі банківської установи за вибором отримувачів коштів.
У зв’язку з вищезазначеним, вважаємо вимогу Замовника про обов’язкову наявність в учасника Закупівлі діючого підрозділу страхової компанії на території м.Енергодар, що має бути підтверджено гарантійним листом або відповідним документом, незаконною та необґрунтованою, а також такою, що створює дискримінацію для Учасника у Закупівлі та передбачуване відхилення Замовником його пропозиції з підстав невідповідності кваліфікаційним умовам, зазначеним у Тендерній документації.
Вважаємо, що Замовник свідомо вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників Закупівлі з метою надання переваги окремим потенційним учасникам, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частина четверта статті 22 Закону встановлює, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, відповідно до частини першої статті 24 Закону, ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» вимагає від Замовника усунути порушення під час проведення Закупівлі, а саме: виключити з Тендерної документації вимогу Замовника про обов’язкову наявність в учасника Закупівлі діючого підрозділу страхової компанії на території м. Енергодар, що має бути підтверджено гарантійним листом або відповідним документом.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 грудня 2021 13:33
Доброго дня! Уповноважена особа розглянула Ваше звернення. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2021 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС" |
363 888,00
UAH з ПДВ
|
288 792,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "Страхова компанія "Оранта-Січ" |
397 100,00
UAH з ПДВ
|
288 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС" #33097568 |
Переможець |
288 792,78
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2021 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 15:56
|
Договір страхування _122-00024.pdf | укладений |
14 січня 2022 15:55
|
Договір страхування _122-00024.pdf | укладений |
14 січня 2022 15:55
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Страхування здоров’я медичних працівників на випадок захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) | 722 | од |
399,99
UAH
|