Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Комплект для автоматичного цитаферезу клітин крові до клітинного сепаратора Amicus одноголковий або еквівалент, Комплект для автоматичного цитаферезу клітин крові до клітинного сепаратора Amicus двоголковий або еквівалент, Комплект S5L для тромбоцитаферезу, одноголкове підключення, або еквівалент)
Очікувана вартість
2 130 550,00 UAH
UA-2021-11-25-006412-a 47154937289e4766979c8582c72735cd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
d.pakhomova@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
відкриті торги за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Комплект для автоматичного цитаферезу клітин крові до клітинного сепаратора Amicus одноголковий або еквівалент, Комплект для автоматичного цитаферезу клітин крові до клітинного сепаратора Amicus двоголковий або еквівалент, Комплект S5L для тромбоцитаферезу, одноголкове підключення, або еквівалент)» (унікальні номери оголошень про проведення конкурентних процедур закупівель, присвоєні електронною системою закупівель: 1) UA-2021-10-22-010383-b; 2) UA-2021-09-21-009778-b) двічі відмінялися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Посилання на Звіти про результати проведення процедури закупівлі (сформовані в ЕСЗ звіти додаються):
1) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-21-009778-b/print/report/pdf;
2) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-22-010383-b/print/report/pdf
На підставі цього, відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі", застосовується переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2021 12:28
Оскарження наміру укласти договір: 06 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


НК 024:2019 – 58091 Набір для аферезу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220 одиниця
Комплект для автоматичного цитаферезу клітин крові до клітинного сепаратора Amicus одноголковий або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141600-6 — Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти
120 одиниця
Комплект для автоматичного цитаферезу клітин крові до клітинного сепаратора Amicus двоголковий або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141600-6 — Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти
30 одиниця
Комплект S5L для тромбоцитаферезу, одноголкове підключення, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141600-6 — Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку замовника. Замовником може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

25 листопада 2021 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАВІТА"
#39246308
Переможець 2 130 550,00
UAH
25 листопада 2021 12:28

Документи

25 листопада 2021 12:28
Електронний підпис
25 листопада 2021 12:28
UA-2021-09-21-009778-b-report.pdf
25 листопада 2021 12:28
UA-2021-10-22-010383-b-report.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2021 12:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАВІТА"
#39246308
2 130 550,00
UAH
Документи

Документи

25 листопада 2021 12:28
Електронний підпис
25 листопада 2021 12:28
UA-2021-09-21-009778-b-report.pdf
25 листопада 2021 12:28
UA-2021-10-22-010383-b-report.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2023 23:31
Коментар при звітуванні_09_448_12.docx укладений
12 січня 2023 14:16
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2022 19:03
Допугода_№4_до Дог09_448-12_2021.pdf зміни до договору
24 червня 2022 19:01
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2022 18:57
Допугода_№3_до Дог09_448-12_2021.pdf зміни до договору
24 червня 2022 18:56
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2022 19:10
діавіта_02 (1).pdf зміни до договору
10 березня 2022 18:58
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 14:45
ДУ 1 від 15.12 дог 09448-122021 Діавіта.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 14:43
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 17:54
дог 09448-122021 від 08.12.2021 Діавіта.pdf укладений
08 грудня 2021 17:53

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 грудня 2021 11:47
2 130 550,00 UAH UA878201720343280002000061957
ДП "Медзакупівлі України"
UA423223130000026005000025872
ТОВ "ДIАВIТА"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку поставки продукції до 05.03.2022 р. та строку дії договору до 15.03.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 09/448-12/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/448-12/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону уклали цю Додаткову угоду №3 про наступне: Керуючись пунктами 4.1.1, 10.3, 15.7 Договору, з урахуванням листа Постачальника про продовження співпраці та у зв’язку із продовженням співпраці Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1.1 У п. 4.1 Договору цифри та слова «30 квітня 2022 року» замінити цифрами та словами «24 червня 2022 року» 1.2 Інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 09/448-12/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону уклали цю Додаткову угоду №4 про наступне: Керуючись пунктами 4.1.1, 10.3, 15.7 Договору, з урахуванням листа Постачальника про продовження співпраці та у зв’язку із продовженням співпраці Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1.1 У п. 4.1 Договору цифри та слова «24 червня 2022 року» замінити цифрами та словами «25 липня 2022 року» 1.2 Інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 09/448-12/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 130 550,00
UAH