Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 45343100-4 - Роботи із забезпечення вогнезахисту (Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій горищного приміщення будівлі Новоказанкуватської філії опорного навчально-виховного закладу Чернігівська ЗОШ)
Очікувана вартість
107 469,00 UAH
UA-2021-11-25-005555-b ● 691e47d937b44897a01894c743c17a12
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Чернігівської селищної ради Бердянського району Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 41832850 |
Місцезнаходження: | 71202, Україна , Запорізька обл., Чернігівка, вул. Соборна, 412а |
Контактна особа: |
Островська Ольга Валеріївна +380614091868 pubzak26@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2021 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 107 469,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 537,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Рішенням Чернігівської селищної ради Бердянського району Запорізької області від 19.11.2021 № 17 «Про внесення змін до рішення селищної ради від 24.12.2020 № 69 «Про бюджет Чернігівської селищної територіальної громади на 2021 рік» виділено додаткові кошти щодо Закупівлі. Таким чином, враховуючи Лист щодо планування та вартісні межі, передбачені Законом для даної закупівлі, Наказ державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 р. №150 «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд», Замовником прийняте рішення про проведення Спрощеної закупівлі у зв’язку з додатково виділеними коштами
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій горищного приміщення будівлі Новоказанкуватської філії опорного навчально-виховного закладу Чернігівська ЗОШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71211, Україна, Запорізька область, с. Новоказанкувате, вул. Шкільна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45343100-4 — Роботи із забезпечення вогнезахисту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2021 15:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2021 15:43 |
Оголошення.docx | |
25 листопада 2021 14:53 |
Додаток 4 проєкт Договору.docx |
25 листопада 2021 15:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 листопада 2021 15:43 |
Оголошення.docx
|
|||
25 листопада 2021 14:53 |
Додаток 4 проєкт Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Якість надання послуг
Дата подання: 25 листопада 2021 19:14
Дата відповіді: 26 листопада 2021 14:27
Шановний Замовнику, уважно розглянувши вимоги тендерної документації, пропонуємо з метою уникнення недобросовісного виконання послуг з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій горищ у закладах освіти включити в документацію вимогу щодо надання Виконавцем робіт з вогнезахисту для перевірки відповідності робіт з вогнезахисту результати лабораторних випробувань акредитованою дослідно-випробувальною лабораторією, а саме протоколи з позитивним висновком Дослідно- випробувальної лабораторії ДСНС України
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Звертаємо Вашу увагу, що Додаток 3 до оголошення містить вимогу щодо відповідності вогнезахисту вимогам Регламенту, нормативно-технічним документам, а саме:
п.7 «7. Перевірка відповідності вогнезахисту вимогам Регламенту, нормативно-технічним документам та якість виконаних робіт проводиться Виконавцем лабораторним випробуванням після одержання Замовником повідомлення від Виконавця про закінчення робіт.»
п.7 «7. Перевірка відповідності вогнезахисту вимогам Регламенту, нормативно-технічним документам та якість виконаних робіт проводиться Виконавцем лабораторним випробуванням після одержання Замовником повідомлення від Виконавця про закінчення робіт.»
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 29 листопада 2021 11:38
Дата відповіді: 30 листопада 2021 16:35
Шановний Замовнику! пп.4 п.2 Розділу 2 Тендерної документації містить вимогу до учасника: " В якості документального підтвеpдження досвіду виконання аналогічного договоpу надати копії не менше 3-х договоpів з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору, з бюджетними установами. До договорів надати акти виконаних робіт та не менше одного позитивного листа-відгуку.", дана вимога є дискримінаційною стосовно Учасника, який відповідає всім вимогам тендерної документації, але має один або два аналогічних договорів, що підтверджують його позитивний досвід. Закон України "Про публічні закупівлі", а саме стаття 16, не надає права Замовнику встановлювати кількість таких договорів, а лише можливість використовувати кваліфікаційні критерії, зазначені у статті 16 : "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)", тобто учасник має підтвердити наявність ДОСВІДУ (саме те, що може вимагати Замовник), а от якою кількістю підтвердити позитивний досвід, це вже вирішує Учасник, 1, 2, 3 або 10 договорів. У зв'язку з вищенаведеним вимагаємо внести зміни до тендерної документації у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі". Не внесення таких змін, дозволяє учасникам звертатися до контролюючих органів відповідно до Законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Порядок проведення спрощеної закупівлі визначений ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922. Пункт 10 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922 містить, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Окрім того, норма закону на якій міститься посилання у Вашому питанні чітко окреслює, що виключно Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, у тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовником повністю дотримано законодавство в сфері публічних закупівель, оскільки правом замовника закупівель встановлювати критерії на власний розсуд враховуючи предмет закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-25-005555-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Виробничо-будівельний кооператив "Ритм", Код ЄДРПОУ:20481579
Дата подання: 26 листопада 2021 15:16
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Вимагаємо виправити цю дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Вимагаємо виправити цю дискримінаційну вимогу.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 листопада 2021 15:33
Шановний Учаснику. Аналізуючи норми ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі — Закон № 922). Так, відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону № 922 у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються в пропозиціях учасників. Тим самим дана норма не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НЕМИРОВСЬКИЙ МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2992818719 |
Переможець |
107 087,53
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2021 13:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2021 10:27
|
договір | укладений |
13 грудня 2021 10:26
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
16 грудня 2021 10:52
|
107 087,53 UAH | UA798201720344250029002027082 Відділ освіти Чернігівської сел.ради |
UA933314670000026005500514951 ФОП Немировський М.О. |
Оплачений |