Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45343100-4 - Роботи із забезпечення вогнезахисту (Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій горищного приміщення будівлі Новоказанкуватської філії опорного навчально-виховного закладу Чернігівська ЗОШ)
Очікувана вартість
107 469,00 UAH
UA-2021-11-25-005555-b 691e47d937b44897a01894c743c17a12
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Островська Ольга Валеріївна

+380614091868 pubzak26@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чернігівської селищної ради Бердянського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 41832850
Місцезнаходження: 71202, Україна , Запорізька обл., Чернігівка, вул. Соборна, 412а
Контактна особа: Островська Ольга Валеріївна
+380614091868
pubzak26@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2021 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 107 469,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 537,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Рішенням Чернігівської селищної ради Бердянського району Запорізької області від 19.11.2021 № 17 «Про внесення змін до рішення селищної ради від 24.12.2020 № 69 «Про бюджет Чернігівської селищної територіальної громади на 2021 рік» виділено додаткові кошти щодо Закупівлі. Таким чином, враховуючи Лист щодо планування та вартісні межі, передбачені Законом для даної закупівлі, Наказ державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 р. №150 «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд», Замовником прийняте рішення про проведення Спрощеної закупівлі у зв’язку з додатково виділеними коштами
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій горищного приміщення будівлі Новоказанкуватської філії опорного навчально-виховного закладу Чернігівська ЗОШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71211, Україна, Запорізька область, с. Новоказанкувате, вул. Шкільна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45343100-4 — Роботи із забезпечення вогнезахисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2021 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2021 15:43
Оголошення.docx
25 листопада 2021 14:53
Додаток 4 проєкт Договору.docx
25 листопада 2021 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2021 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2021 15:43
Оголошення.docx
25 листопада 2021 14:53
Оголошення.docx
25 листопада 2021 14:53
Додаток 4 проєкт Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Якість надання послуг
Дата подання: 25 листопада 2021 19:14
Дата відповіді: 26 листопада 2021 14:27
Шановний Замовнику, уважно розглянувши вимоги тендерної документації, пропонуємо з метою уникнення недобросовісного виконання послуг з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій горищ у закладах освіти включити в документацію вимогу щодо надання Виконавцем робіт з вогнезахисту для перевірки відповідності робіт з вогнезахисту результати лабораторних випробувань акредитованою дослідно-випробувальною лабораторією, а саме протоколи з позитивним висновком Дослідно- випробувальної лабораторії ДСНС України
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Звертаємо Вашу увагу, що Додаток 3 до оголошення містить вимогу щодо відповідності вогнезахисту вимогам Регламенту, нормативно-технічним документам, а саме:
п.7 «7. Перевірка відповідності вогнезахисту вимогам Регламенту, нормативно-технічним документам та якість виконаних робіт проводиться Виконавцем лабораторним випробуванням після одержання Замовником повідомлення від Виконавця про закінчення робіт.»
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 29 листопада 2021 11:38
Дата відповіді: 30 листопада 2021 16:35
Шановний Замовнику! пп.4 п.2 Розділу 2 Тендерної документації містить вимогу до учасника: " В якості документального підтвеpдження досвіду виконання аналогічного договоpу надати копії не менше 3-х договоpів з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору, з бюджетними установами. До договорів надати акти виконаних робіт та не менше одного позитивного листа-відгуку.", дана вимога є дискримінаційною стосовно Учасника, який відповідає всім вимогам тендерної документації, але має один або два аналогічних договорів, що підтверджують його позитивний досвід. Закон України "Про публічні закупівлі", а саме стаття 16, не надає права Замовнику встановлювати кількість таких договорів, а лише можливість використовувати кваліфікаційні критерії, зазначені у статті 16 : "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)", тобто учасник має підтвердити наявність ДОСВІДУ (саме те, що може вимагати Замовник), а от якою кількістю підтвердити позитивний досвід, це вже вирішує Учасник, 1, 2, 3 або 10 договорів. У зв'язку з вищенаведеним вимагаємо внести зміни до тендерної документації у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі". Не внесення таких змін, дозволяє учасникам звертатися до контролюючих органів відповідно до Законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Порядок проведення спрощеної закупівлі визначений ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922. Пункт 10 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922 містить, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Окрім того, норма закону на якій міститься посилання у Вашому питанні чітко окреслює, що виключно Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, у тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовником повністю дотримано законодавство в сфері публічних закупівель, оскільки правом замовника закупівель встановлювати критерії на власний розсуд враховуючи предмет закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-25-005555-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Виробничо-будівельний кооператив "Ритм", Код ЄДРПОУ:20481579
Дата подання: 26 листопада 2021 15:16
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник.

Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.

При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).

Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".

Вимагаємо виправити цю дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 листопада 2021 15:33
Шановний Учаснику. Аналізуючи норми ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі — Закон № 922). Так, відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону № 922 у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються в пропозиціях учасників. Тим самим дана норма не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це.

Документи

29 листопада 2021 15:33
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НЕМИРОВСЬКИЙ МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 107 087,53
UAH з ПДВ
107 087,53
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2021 18:43
Електронний підпис
03 грудня 2021 18:42
наказ.pdf
03 грудня 2021 18:42
інф-я.jpg
03 грудня 2021 18:42
гарантійний лист (3).jpg.p7s
03 грудня 2021 18:42
гарантійний лист (4).jpg.p7s
03 грудня 2021 18:42
розрахунок.jpg
03 грудня 2021 18:42
дог Красн.pdf.p7s
03 грудня 2021 18:42
цінова проп.jpg
03 грудня 2021 18:42
проект.jpg.p7s
03 грудня 2021 18:42
гарантійний лист.jpg.p7s
03 грудня 2021 18:42
інф-я.jpg.p7s
03 грудня 2021 18:42
форм.pdf.p7s
03 грудня 2021 18:42
ФОП 21.02.pdf.p7s
03 грудня 2021 18:42
дог Тенр.pdf
03 грудня 2021 18:42
гар-й лист виробника.jpg.p7s
03 грудня 2021 18:42
регламент.pdf.p7s
03 грудня 2021 18:42
погод проект.jpg
03 грудня 2021 18:42
про термін дії.jpg
03 грудня 2021 18:42
лист-роз яснення.jpg.p7s
03 грудня 2021 18:42
лист-роз яснен.jpg
03 грудня 2021 18:42
довідка, алгор.jpg.p7s
03 грудня 2021 18:42
лист-роз я сне.jpg.p7s
03 грудня 2021 18:42
виписка.pdf
03 грудня 2021 18:42
дог Тенр.pdf.p7s
03 грудня 2021 18:42
лист-роз я сне.jpg
03 грудня 2021 18:42
гар терм.jpg
03 грудня 2021 18:42
ФОП 21.02.pdf
03 грудня 2021 18:42
гарантійний лист (2).jpg.p7s
03 грудня 2021 18:42
довідка про наявність.jpg
03 грудня 2021 18:42
виписка.pdf.p7s
03 грудня 2021 18:42
коп серт.pdf
03 грудня 2021 18:42
довідка виробника.jpg.p7s
03 грудня 2021 18:42
проект.jpg
03 грудня 2021 18:42
гарант-я, відпов.jpg.p7s
03 грудня 2021 18:42
дог Лубн.pdf
03 грудня 2021 18:42
гарантійний лист.jpg
03 грудня 2021 18:42
гар лист, матер.jpg.p7s
03 грудня 2021 18:42
лист-роз яснення.jpg
03 грудня 2021 18:42
інф-я про від-ть.jpg
03 грудня 2021 18:42
розрахунок.jpg.p7s
03 грудня 2021 18:42
погод проект.jpg.p7s
03 грудня 2021 18:42
лист-роз яснен.jpg.p7s
03 грудня 2021 18:42
гар терм.jpg.p7s
03 грудня 2021 18:42
паспорт.pdf
03 грудня 2021 18:42
відгук.pdf
03 грудня 2021 18:42
гарантійний лист (3).jpg
03 грудня 2021 18:42
паспорт.pdf.p7s
03 грудня 2021 18:42
розрах.pdf.p7s
03 грудня 2021 18:42
гар лист, матер.jpg
03 грудня 2021 18:42
перс дані.pdf
03 грудня 2021 18:42
лист-гарант.jpg
03 грудня 2021 18:42
про термін дії.jpg.p7s
03 грудня 2021 18:42
сертифікат.pdf
03 грудня 2021 18:42
гарантійний лист (2).jpg
03 грудня 2021 18:42
інф-я про від-ть.jpg.p7s
03 грудня 2021 18:42
довідка виробника.jpg
03 грудня 2021 18:42
інф-я техн.jpg.p7s
03 грудня 2021 18:42
форм.pdf
03 грудня 2021 18:42
дог Лубн.pdf.p7s
03 грудня 2021 18:42
інф-я техн.jpg
03 грудня 2021 18:42
уповн.jpg
03 грудня 2021 18:42
довідка, МТБ.jpg
03 грудня 2021 18:42
регламент.pdf
03 грудня 2021 18:42
гарант-я, відпов.jpg
03 грудня 2021 18:42
не залуч субп.jpg
03 грудня 2021 18:42
сертифікат.pdf.p7s
03 грудня 2021 18:42
банкр.pdf.p7s
03 грудня 2021 18:42
наказ.pdf.p7s
03 грудня 2021 18:42
проект договору.pdf
03 грудня 2021 18:42
довідка.jpg
03 грудня 2021 18:42
проект договору.pdf.p7s
03 грудня 2021 18:42
довідка, наявн.jpg.p7s
03 грудня 2021 18:42
довідка, МТБ.jpg.p7s
03 грудня 2021 18:42
лист-гарант.jpg.p7s
03 грудня 2021 18:42
гарантійний лист (4).jpg
03 грудня 2021 18:42
гар-й лист виробника.jpg
03 грудня 2021 18:42
розрах.pdf
03 грудня 2021 18:42
довідка, наявн.jpg
03 грудня 2021 18:42
банкр.pdf
03 грудня 2021 18:42
довідка, алгор.jpg
03 грудня 2021 18:42
дог Красн.pdf
03 грудня 2021 18:42
відгук.pdf.p7s
03 грудня 2021 18:42
довідка.jpg.p7s
03 грудня 2021 18:42
уповн.jpg.p7s
03 грудня 2021 18:42
коп серт.pdf.p7s
03 грудня 2021 18:42
цінова проп.jpg.p7s
03 грудня 2021 18:42
не залуч субп.jpg.p7s
03 грудня 2021 18:42
перс дані.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НЕМИРОВСЬКИЙ МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НЕМИРОВСЬКИЙ МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2992818719
Переможець 107 087,53
UAH з ПДВ
06 грудня 2021 13:05

Документи

06 грудня 2021 13:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2021 13:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НЕМИРОВСЬКИЙ МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2992818719
107 087,53
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2021 13:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 12:21
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 10:27
договір укладений
13 грудня 2021 10:26

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 грудня 2021 10:52
107 087,53 UAH UA798201720344250029002027082
Відділ освіти Чернігівської сел.ради
UA933314670000026005500514951
ФОП Немировський М.О.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 107 087,53
UAH