Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV): 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Медичне обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19: Цифрова мобільна рентгенографічна система (33111800-9 - Рентгенодіагностичні системи; НК 024:2019: 37647 - Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова)
Очікувана вартість
1 550 000,00 UAH
UA-2021-11-25-004124-c 574505e428d940e59b62b09507f351af
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ночвай Юлія Валеріївна

+380414442119 barkcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Баранівська центральна районна лікарня" Баранівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01991576
Місцезнаходження: 12700, Україна , Житомирська обл., Баранівка, вул. Звягельська, 66
Контактна особа: Ночвай Юлія Валеріївна
+380414442119
barkcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Закупівля здійснюється відповідно до Закону України № 1599-IX від 01.07.2021 "Про внесення зміни до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Цифрова мобільна рентгенографічна система: комплекс рентгенодіагностичний цифровий КРДЦ-04-Альфа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, м. Баранівка, вул. Звягельська, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 грудня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37647 — Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

25 листопада 2021 21:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Телеоптик"
#32621017
Переможець 1 550 000,00
UAH
25 листопада 2021 21:38

Документи

25 листопада 2021 21:38
Електронний підпис
25 листопада 2021 21:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 23:03
д.у. Телеоптик.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 23:02
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 21:42
Договір укладений
25 листопада 2021 21:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, пунктом 4 частини5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), а саме: «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;», пунктом 12.1 Договору від 23.11.2021року №13/2021 та з урахуванням необхідності Покупця у внесенні змін до ліцензії на провадження окремих видів діяльності у сфері використання ядерної енергії на отримання, придбання, зберігання, передачу, збут джерел іонізуючого випромінювання, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне: Сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язань щодо поставки товару і викласти пункт 6.4 Договору від 23.11.2021року №13/2021 у наступній редакції: «6.4. Строк поставки обладнання: з моменту підписання договору до 24 грудня 2021року включно».
Номер договору про закупівлю: 13/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML