Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02124781 |
Місцезнаходження: | 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32 |
Контактна особа: |
Омельницька Вікторія Олексіївна 0978942189 tk_vo@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2021 12:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2021 12:20 |
Очікувана вартість: | 3 903 922,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 519,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання Товару на умовах відстрочки платежу до 30-ти банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2021 09:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2021 09:41 |
Перелік змін до тд хліб 2.docx | |
09 грудня 2021 09:41 |
ТД хліб 2022 зі змінами 2.docx | |
02 грудня 2021 14:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2021 14:23 |
Перелік змін до тд хліб.docx | |
02 грудня 2021 14:23 |
ТД хліб 2022 зі змінами.docx | |
25 листопада 2021 12:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2021 12:26 |
ТД хліб 2022.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 30 грудня 2021 14:15
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-21-000015 ● d36c341879c341c4992a3747a08a8d50
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 листопада 2022 15:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.11.2022 №74-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.11.2022 №74-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7. UA-2021-11-25-003537-b, 25.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-23 11:50:59
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі хлібопродуктів, свіжовипечених хлібобулочних та кондитерських виробів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-25-003537-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-23 13:40:32
Надання пояснення
1.На запитання органу державного фінансового контролю щодо моніторингу процедури, інформацію про яку оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-25-003537-b повідомляємо. 1. Щодо питання про те, яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість зазначаємо наступне. Предметом вищезазначеної закупівлі є: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) в обсязі 101 624 кілограм - Цільнозерновий хліб з пшеничного або пшенично-житнього борошна, з високим вмістом харчових волокон та з обмеженим вмістом солі, який не перевищує 0,45 г. на 100 г. хліба та 938 кілограм - Булка плюшка або булка з родзинками або булка здобна ванільна, які є необхідними для забезпечення харчування дітей в закладах освіти Саксаганського району міста Кривого Рогу. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, специфікація розроблена з урахуванням встановлених на законодавчому рівні вимог до харчування дітей в закладах освіти та діючих стандартів з виробництва. Кількісні показники предмету закупівлі визначені виходячи з планової кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та відповідно до норм споживання згідно з затвердженим примірним двотижневим меню. Відповідно до специфікації та кількісних показників предмета закупівлі (Додаток 4 до тендерної документації) технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі визначені на підставі вимог таких документів: 1) ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів; 2) ДСТУ ISO 14001:2015 Система екологічного управління; 3) ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю; 4) Наказ МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 року № 298/227 «Про затвердження інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах»; 5) Наказ МОН України та МОЗ України від 15.08.2006 року № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах»; 6) Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами). Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено Замовником керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика). Зокрема, Замовником відповідно до розділу ІІ Методики було здійснено визначення потреби в предметі закупівлі (кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу планової кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та з урахуванням норм споживання відповідно до примірного двотижневого меню, погодженого з Криворізьким міським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області та затвердженого відділом освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради. В подальшому було здійснено аналіз ринку з використанням загальнодоступної інформації щодо ціни, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro", дані офіційних статистичних видань тощо). Відповідно до розділу ІІІ Методики розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався на підставі методу порівняння ринкових цін із використанням загальнодоступної відкритої інформації. Для порівняння використовувались дані офіційних статистичних видань, а саме: середні ціни на основні продукти харчування та споживчі товари по Дніпропетровській області, розміщені на офіційному веб-сайті Дніпропетровської обласної державної адміністрації за посиланням https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-ta-poradi/byudzhet/monitoring-cin Відповідно до положень п. 1 розділу ІІІ Методики очікувана ціна за одиницю визначалась, як середньоарифметичне значення масиву цін по кожній позиції товару за вересень, жовтень та листопад, за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,де: Цод – очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк – ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;К – кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації. Розмір бюджетного призначення розраховано виходячи із середніх цін на відповідну продукцію, очікуваної (планової) кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та норм споживання згідно з затвердженим примірним двотижневим меню. Щодо розміру бюджетного призначення: на момент початку процедури закупівлі бюджетні призначення не були затверджені, закупівля оголошена на очікувану вартість. Щодо питання про надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо. 2. Відповідно до положень п. 4-1 вищевказаної постанови надаємо посилання на сторінку з інформацією щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та іншої інформації https://docs.google.com/document/d/1No7D9ZfPndl7aElEL5elt4vZt4EN99MQ/edit?usp=sharing&ouid=111057035940810554893&rtpof=true&sd=true .
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-06 15:27:05
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі хлібопродуктів, свіжовипечених хлібобулочних та кондитерських виробів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-25-003537-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. З яких причин в оголошенні про проведення відкритих торгів що оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-25-003537-b в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі?
2. Надайте додаткові угоди №2 та №3 до договору від 26 січня 2022 року №14ВТ укладеного з ТОВ «Агроном-КР» (далі – Договір) та пояснення щодо причин не опублікування в електронній системі закупівель повідомлень про внесення змін до Договору зазначеними додатковими угодами.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-08 14:44:44
Надання пояснення
На запитання органу державного фінансового контролю щодо моніторингу процедури, інформацію про яку оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-25-003537-b повідомляємо. 1. Щодо питання чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про код та назву кожного товару відповідно до основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» повідомляємо. Відповідно до вимог наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», враховуючи лист Мінекономіки від 03.09.2020 № 3304-04/53972-06 щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель, під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в окремих електронних полях має міститися інформація щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. При цьому частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що закупівля здійснюється згідно з річним планом. Відповідно, предмет закупівлі та код в річному плані, оголошенні, потім у договорі про закупівлю і у звітах повинен бути однаковий. Тому код товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі записано в річний план та оголошенні - однаковий.2.Додаткові угоди №2 та №3 укладена згідно п 14.10 Договору, у зв’язку з внесенням змін до реквізитів Замовника та відповідно керуючись Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 2102-IX, Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 15.03.2022№ 2119-IX, наказом департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради «Про цільове ефективне використання бюджетних коштів під час воєнного стану» від 02.03.2022 №58 (зі змінами), на виконання протоколів нарад (Цивільний блок) під керівництвом Голови Ради оборони міста Кривого Рогу – начальника військової адміністрації міста Кривого Рогу Олександра Вілкула, з метою організації забезпечення харчування військовослужбовців, правоохоронних органів, осіб, задіяних у територіальній обороні міста, евакуйованих мешканців міста та інших територіальних громад, внутрішньо переміщених осіб. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та умов Договору, зміни є несуттєвими, тому не потребують публікації у системі «ProZorro». До пояснень надаємо Файл 1 - «Додаткові угоди.pdf» ( копії всіх додаткових угод).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником проведено роз`яснювальну бесіду з уповноваженою особою щодо обов`язку неухильного виконання вимог діючого законодавства, в тому числі Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082, та зобов`язанню вживати заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, в тому числі проходження подальшого навчання.
2022-12-13 08:11:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог п.14 Наказу №1082.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2021 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРИВОРІЖХЛІБ" |
3 903 746,76
UAH з ПДВ
|
3 878 906,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Миколаївський хлібзавод №1" |
3 903 922,00
UAH з ПДВ
|
3 884 402,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГРОНОМ-КР" |
3 900 170,00
UAH з ПДВ
|
3 900 170,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Рудь Алла Миколаївна |
3 903 500,00
UAH з ПДВ
|
3 903 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРИВОРІЖХЛІБ" #39374206 |
Відхилено |
3 878 906,76
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2021 11:35
|
ТОВ "Миколаївський хлібзавод №1" #37844650 |
Відхилено |
3 884 402,39
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2021 09:48
|
ТОВ "АГРОНОМ-КР" #42321814 |
Переможець |
3 900 170,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2021 08:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2022 13:29
|
ДУ 4 від 30.06.pdf | зміни до договору |
04 липня 2022 13:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2022 13:42
|
ДУ 1 від 01.02.22.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2022 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 09:04
|
14ВТ від 26.01.22.pdf | укладений |
27 січня 2022 09:02
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Цільнозерновий хліб з пшеничного або пшенично-житнього борошна, з високим вмістом харчових волокон та з обмеженим вмістом солі, який не перевищує 0,45 г. на 100 г. хліба | 101624 | кілограми |
38,00
UAH з ПДВ
|
Булка плюшка або булка з родзинками або булка здобна ванільна | 938 | кілограми |
41,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі на 40 524 кг., та відповідно ціну Договору № 14ВТ від 26.01.2022 року на 1 539 912 грн. 00 коп. (Один мільйон п’ятсот тридцять дев’ять тисяч дев’ятсот дванадцять грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ складає 256 652 грн. 00 коп. |
Номер договору про закупівлю: | 14ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі на 53 561,4526 кг., та відповідно ціну Договору № 14ВТ від 26.01.2022 року на 2 035 335 грн. 20 коп. (Два мільйона тридцять п’ять тисяч триста тридцять п’ять грн. 20 коп.) в тому числі ПДВ складає 339 222 грн. 53 коп. |
Номер договору про закупівлю: | 14ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Цільнозерновий хліб з пшеничного або пшенично-житнього борошна, з високим вмістом харчових волокон та з обмеженим вмістом солі, який не перевищує 0,45 г. на 100 г. хліба | 7538.547 | кілограми |
38,00
UAH з ПДВ
|
Булка плюшка або булка з родзинками або булка здобна ванільна | 938 | кілограми |
41,00
UAH з ПДВ
|