Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
3 153 600,00 UAH
UA-2021-11-25-003302-c 643e3a6f2a3b4f019f2e10fced04ebab
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Педан Надежда Викторовна

38 067 917 87 85 lrrz.tk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКИЙ РАДІОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Код ЄДРПОУ: 07676441
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЖОВКІВСЬКА, будинок 11
Контактна особа: Педан Надежда Викторовна
38 067 917 87 85
lrrz.tk@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2021 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 10 грудня 2021 14:17
Очікувана вартість: 3 153 600,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 768,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з охорони об’єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 100% від вартості послуг за минулий місяць Замовник сплачує Виконавцю (в якості після оплати) протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Акту наданих послуг за попередній місяць. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-25-003302-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЩИТ-1", Код ЄДРПОУ:36957425
Дата подання: 29 листопада 2021 12:02
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник! У тендерній документації вами встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), (зокрема, - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель), норми частини третьої статті 5 Закону та положення частини четвертої статті 22 Закону, що призвело до порушення норм законодавства. Вважаємо, що дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є наступні умови тендерної документації (надалі – Документація). Відповідно до тендерної документації Замовником зазначено наступне: Учасник за власний рахунок направляє уповноважену особу для здійснення ознайомлення з об’єктами з метою визначення об’ємів послуг, документально підтвердити документом з підписом та печаткою Замовника. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються..
По-перше, не зрозуміло для чого взагалі здійснювати виїзд представника Учасника на місце надання послуг. Задачею Замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлені вимоги змісту технічної специфікації. Тобто технічне завдання має бути викладено в тендерній документації таким чином, щоб кожний потенційний учасник, прочитавши їх, склав уявлення щодо обсягів надання послуг, що закуповуються, їх технічних та якісних характеристик, особливостей надання таких послуг, тощо. По-друге, попередній виїзд представника Учасника на місце надання послуг, передбачає й спілкування та зустрічі представників учасників із представниками Замовника. Це може призвести до зловживань з боку Замовника, які можуть містити ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за сприяння в позитивному результаті розгляду пропозиції такого учасника), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі». Зокрема, встановлені статтею 5 Закону такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вважаємо, що вимога про огляд об’єкту в період до проведення аукціону є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників. На підставі зазначеного вимагаємо виключити дану вимогу з Документації. Учасник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необгрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника. У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог. Звертаємо вашу увагу, що аналогічна ситуація вже була предметом розгляду Постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення наступної процедури закупівлі: ідентифікатор закупівлі:UA-2021-01-04-000377-b. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" від 15 січня 2021 № UA-2021-01-04-000377-b.c3 щодо аналогічної ситуації, втановила: «Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині». Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям кожного члена тендерного комітету, які на підставі статі 38 несуть персональну відповідальність за прийняте ними рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 грудня 2021 11:26
відповідь на вимогу 01/12/2021

Документи

01 грудня 2021 11:26
Відповідь на скаргу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2021 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" 1 997 280,00
UAH
1 734 479,00
UAH
Документи
ПП "СИСТЕМА НАГЛЯДУ "ГРІЗЛІ" 2 128 680,00
UAH
1 734 480,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 грудня 2021 11:53
Електронний підпис
23 грудня 2021 11:49
Пропозиція оновлена.pdf
09 грудня 2021 15:56
Електронний підпис
09 грудня 2021 15:50
КСБ баланс за 3 кв 2021.pdf
09 грудня 2021 15:50
Довідка МТБ.pdf
09 грудня 2021 15:50
АВТО.rar
09 грудня 2021 15:50
Акт обстеження.jpg
09 грудня 2021 15:50
Технічна специфікація.pdf
09 грудня 2021 15:50
Дозвіл радіозвязок.rar
09 грудня 2021 15:50
9. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
09 грудня 2021 15:50
Пропозиція.pdf
09 грудня 2021 15:50
Витяг КСБ 10.06..2021.pdf
09 грудня 2021 15:50
Видаткові рації.pdf
09 грудня 2021 15:50
Довідка підрядники.pdf
09 грудня 2021 15:50
Звіт 4ДФ за 3 кв 2021 р.pdf
09 грудня 2021 15:50
Пояснення до 4ДФ.pdf
09 грудня 2021 15:50
3.2. Укрпошта акти.pdf
09 грудня 2021 15:50
КСБ фінзвіт за 3 кв 2021.pdf

Публічні документи

09 грудня 2021 16:03
Електронний підпис
09 грудня 2021 16:02
Стаття 17.pdf
09 грудня 2021 16:02
баланс СНГ 2020р..pdf
09 грудня 2021 16:02
Кваліфікація.pdf.p7s
09 грудня 2021 16:02
Установчі док.pdf.p7s
09 грудня 2021 16:02
баланс СНГ 2020р..pdf.p7s
09 грудня 2021 16:02
6831ТП.pdf.p7s
09 грудня 2021 16:02
4 ДФ СНГ 3 кв.pdf
09 грудня 2021 16:02
накладні оригінали.pdf
09 грудня 2021 16:02
Аналогічний досвід.pdf
09 грудня 2021 16:02
Фото авто ШЗ 6 шт.pdf
09 грудня 2021 16:02
4 ДФ СНГ 3 кв (квитанція).pdf
09 грудня 2021 16:02
Стаття 17.pdf.p7s
09 грудня 2021 16:02
6831.jpg.p7s
09 грудня 2021 16:02
пропозиція.pdf.p7s
09 грудня 2021 16:02
ТП на 6 авто ШЗ.pdf.p7s
09 грудня 2021 16:02
6831.pdf.p7s
09 грудня 2021 16:02
пропозиція.pdf
09 грудня 2021 16:02
ТП на 6 авто ШЗ.pdf
09 грудня 2021 16:02
4 ДФ СНГ 3 кв.pdf.p7s
09 грудня 2021 16:02
Кваліфікація.pdf
09 грудня 2021 16:02
Проект.pdf
09 грудня 2021 16:02
Тех.завдання.pdf
09 грудня 2021 16:02
Установчі.pdf
09 грудня 2021 16:02
Акт огляду.pdf
09 грудня 2021 16:02
6831ТП.pdf
09 грудня 2021 16:02
Фото авто ШЗ 6 шт.pdf.p7s
09 грудня 2021 16:02
Акт огляду.pdf.p7s
09 грудня 2021 16:02
Проект.pdf.p7s
09 грудня 2021 16:02
Установчі.pdf.p7s
09 грудня 2021 16:02
6831.jpg
09 грудня 2021 16:02
Установчі док.pdf
09 грудня 2021 16:02
6831.pdf
09 грудня 2021 16:02
Аналогічний досвід.pdf.p7s
09 грудня 2021 16:02
Тех.завдання.pdf.p7s
09 грудня 2021 16:02
Договір УДЦР_СНГ (ор.).pdf
09 грудня 2021 16:02
накладні оригінали.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"

ПП "СИСТЕМА НАГЛЯДУ "ГРІЗЛІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"
#35900097
Переможець 1 734 479,00
UAH
30 грудня 2021 11:59

Документи

30 грудня 2021 11:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2021 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"
#35900097
1 734 479,00
UAH
Документи

Документи

30 грудня 2021 11:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 14:20
Договір.pdf укладений
12 січня 2022 14:20