Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПрАТ Гніванський завод спецзалізобетону |
Код ЄДРПОУ: | 00282435 |
Місцезнаходження: | 23310, Україна , Вінницька обл., Гнівань, вул.Промислова 15 |
Контактна особа: |
Московко Олександр Олександрович +380435533197 market.gnivan@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2021 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2021 15:25 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2021 15:09 |
Очікувана вартість: | 3 681 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 810,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2021 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2021 15:23 |
Тендерна документація анкер АЗ-2.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-06-000020 ● 2e591abf768b4b1a97492b52f65f408c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2022 15:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.04.2022 № 2
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручень Держаудитслужби, доведених листами від 31.03.2022 №003100-18/2580-2022 та №003100-18/2584-2022, почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 06.04.2022 № 2
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-11-25-003022-c 25.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-07 10:16:50
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Анкер закладний АЗ-2 для пружних колійних скріплень КПП-5» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-25-003022-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
2. Чи укладався ПрАТ «Гніванський завод спец залізобетону» договір на закупівлю товару «Анкер закладний АЗ-2 для пружних колійних скріплень КПП-5» з учасником, який визнаний переможцем торгів - ТОВ «ЗАХІДТРЕЙДЕР» (вказати номер та дату договору)?
Пояснення, інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-08 10:22:18
відповідь
підприємство не є замовником в розумінні закону України Про публічні закупівлі, про що вже неодноразово вказувалось під час інших моніторингів. Крім того є відповідні судові рішення, де безпосередньо судом встановлено, що підприємство не є замовником в розумінні ЗУ Про публічні закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладення договору встановлено порушення шостої статті 33 Закону № 922-VIII.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладення договору встановлено порушення шостої статті 33 Закону № 922-VIII.) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі
2022-04-25 09:59:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2021 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЗАХІДТРЕЙДЕР |
3 681 000,00
UAH з ПДВ
|
3 643 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАФТИЛ" |
3 681 000,00
UAH з ПДВ
|
3 681 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЗАХІДТРЕЙДЕР #44102590 |
Рішення скасоване |
3 643 200,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2022 13:13
|
ТОВ ЗАХІДТРЕЙДЕР #44102590 |
Очікує рішення |
3 643 200,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2022 13:13
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2022 13:22 |
Кінець періоду оскарження: | 24 квітня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 13 квітня 2022 13:22 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Висновок від 13.04.2022 |
13 квітня 2022 13:22
|
Електронний підпис |
13 квітня 2022 13:20
|
Висновок |