Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання поштових марок для Рівненського ОЦЗ
Очікувана вартість
48 509,00 UAH
UA-2021-11-25-000779-c f72a5fd03b6e43459a327262a3f8c220
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Преображенський Михайло Анатолійович

+380362620926 preob76@rvocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рівненський обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 05430879
Місцезнаходження: 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул.Кавказька, 9а
Контактна особа: Преображенський Михайло Анатолійович
+380362620926
preob76@rvocz.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22410000-7: Марки


Місцезнаходження замовника: 33013, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Кавказька, 9а; категорія замовника: передбачена п. 2 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) , а саме: органи соціального страхування; вид закупівлі: передбачений абз. 5 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону. Відповідно до пункту 1 частини 7 статті 3 Закону, придбання замовником товарів, робіт і послуг здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом, у разі якщо було двічі відмінено спрощену закупівлю через відсутність учасників
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4178 шт
Придбання поштових марок для Рівненського ОЦЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33013, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Кавказька, 9а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22410000-7 — Марки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 15 банківських днів з дати підписання Сторонами акту прийому-передачі Товару (частини Товару) за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У разі затримки фінансування Державним центром зайнятості розрахунок здійснюється протягом 10 банківських днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

25 листопада 2021 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Рівненська дирекція Акціонерного Товариства "Укрпошта"
#22565760
Переможець 48 509,00
UAH
25 листопада 2021 10:27

Документи

25 листопада 2021 10:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 16:01
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 10:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 48 509,00
UAH