Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дилютeр гравіметричний
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2021-11-24-016093-a ● 71a3dc5547d64855a79eda9a22a57bf9
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЦЕНТРАЛЬНА ВИПРОБУВАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ТА М. КИЄВІ |
Код ЄДРПОУ: | 05453717 |
Місцезнаходження: | 08133, Україна , Київська обл., м. Вишневе, вул. Балукова, буд. 26 |
Контактна особа: |
Крістіна БУДЧЕНКО +380985733353 kristinamihailowna@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2021 23:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2022 13:55 |
Очікувана вартість: | 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: гарантія повинна відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції та надається за формою, затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 (більш детально в тендерній документації). Учасник надає до кінцевого строку подання тендерних пропозицій забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії, захищеної накладеним електронним підписом відповідальної особи Гаранта, шляхом її розміщення в електронній системі закупівель у формі електронного файлу у форматі розширення *.pdf, *.jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (наприклад WinRAR, 7- Zip) (у випадку, якщо забезпечення тендерної пропозиції надається Гарантом – резидентом України). Забезпечення тендерної пропозиції, що надається Гарантом – нерезидентом України, оформлюється та видається відповідно до правил про операції за гарантіями, встановлених законодавством країни, в якій зареєстрований Гарант. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції здійснюються за рахунок коштів учасника процедури закупівлі |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8100 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: завдаток, оформлений відповідно до чинного законодавства. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 % вартості договору про закупівлю. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: 1. Завдаток оформлюється в паперовій формі відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України. 2. Завдатком є грошова сума у розмірі 5 % вартості договору про закупівлю, що видається замовнику переможцем процедури закупівлі у рахунок належних з нього за договором про закупівлю платежів, на підтвердження зобов'язання і на забезпечення його виконання. 3. Усі витрати, що пов’язані з оформленням та наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів учасника – переможця торгів |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38240000-9: Геофізичні гравіметричні прилади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Дилютeр гравіметричний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08133, Україна, Київська область, місто Вишневе, вулиця Балукова, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 38240000-9 — Геофізичні гравіметричні прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення та на підставі видаткової накладної. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2022 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2022 14:24 |
Тендерна документація (нова редакція) - Дилютeр гравіметричний.docx.asice.zip | |
11 лютого 2022 14:24 |
Додаток № 2 до ТД (технічна специфікація) нова редакція - Дилютeр гравіметричний.docx.asice.zip | |
11 лютого 2022 14:24 |
Перелік змін що вносяться від 10.02.2022 - Дилютeр гравіметричний.docx.asice.zip | |
24 листопада 2021 23:42 |
Додаток № 1 до ТД (форма ТП) - Дилютeр гравіметричний.docx.p7s | |
24 листопада 2021 23:42 |
Додаток № 3 до ТД (проект договору) - Дилютeр гравіметричний.docx.p7s |
11 лютого 2022 14:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 лютого 2022 14:24 |
Тендерна документація (нова редакція) - Дилютeр гравіметричний.docx.asice.zip
|
|||
11 лютого 2022 14:24 |
Додаток № 2 до ТД (технічна специфікація) нова редакція - Дилютeр гравіметричний.docx.asice.zip
|
|||
11 лютого 2022 14:24 |
Перелік змін що вносяться від 10.02.2022 - Дилютeр гравіметричний.docx.asice.zip
|
|||
24 листопада 2021 23:42 |
Додаток № 1 до ТД (форма ТП) - Дилютeр гравіметричний.docx.p7s
|
|||
24 листопада 2021 23:42 |
Додаток № 3 до ТД (проект договору) - Дилютeр гравіметричний.docx.p7s
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо тендерної документації
Дата подання: 25 листопада 2021 10:52
Дата відповіді: 30 листопада 2021 20:19
Як відкрити ТД?
Відповідь: Відповідно до пункту 1) частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Процедура розміщення інформації про закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі – веб-портал), подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель визначена Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок розміщення інформації про закупівлі).
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про закупівлі, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля в електронній системі закупівель, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
Відповідно до статті 2 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» його дія поширюється на відносини, що виникають у процесі створення, відправлення, передавання, одержання, зберігання, оброблення, використання та знищення електронних документів.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством.
Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму.
Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис.
Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Згідно зі статтею 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
На виконання вимог пункту 1) частини першої статті 10, частин третьої, восьмої статті 12 Закону, Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про електронні довірчі послуги» Замовник оприлюднив інформацію про закупівлю в електронній системі закупівель в електронному вигляді шляхом накладення на документи та дані кваліфікованого електронного підпису. Перевірити накладений підпис та файл, на який накладений кваліфікований електронний підпис можливо на сайті кваліфікованого надавача довірчих послуг, на порталі Центрального засвідчувального органу — Міністерства цифрової трансформації України, а також за допомогою відповідного програмного забезпечення тощо.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Процедура розміщення інформації про закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі – веб-портал), подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель визначена Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок розміщення інформації про закупівлі).
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про закупівлі, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля в електронній системі закупівель, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
Відповідно до статті 2 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» його дія поширюється на відносини, що виникають у процесі створення, відправлення, передавання, одержання, зберігання, оброблення, використання та знищення електронних документів.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством.
Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму.
Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис.
Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Згідно зі статтею 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
На виконання вимог пункту 1) частини першої статті 10, частин третьої, восьмої статті 12 Закону, Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про електронні довірчі послуги» Замовник оприлюднив інформацію про закупівлю в електронній системі закупівель в електронному вигляді шляхом накладення на документи та дані кваліфікованого електронного підпису. Перевірити накладений підпис та файл, на який накладений кваліфікований електронний підпис можливо на сайті кваліфікованого надавача довірчих послуг, на порталі Центрального засвідчувального органу — Міністерства цифрової трансформації України, а також за допомогою відповідного програмного забезпечення тощо.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-11-24-016093-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЮНІЛАБ", Код ЄДРПОУ:31175502
Дата подання: 03 грудня 2021 14:05
Дата подання: 03 грудня 2021 14:05
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 грудня 2021 18:08
рішення від 07.12.2021 № 27079.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2021 18:06
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.11.2021 № 27762.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2021 13:08
рішення від 16.12.2021 № 27762.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2021 10:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Керуючись частиною двадцять другою статті 18 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX, на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.12.2021 №27762-р/пк-пз, уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель Центральної випробувальної державної лабораторії Держпродспоживслужби в Київській області та м. Києві прийнято рішення від 10.02.2022 року № 96-УО про внесення змін до тендерної документації по Предмету закупівлі «Дилютeр гравіметричний» (далі – Предмет закупівлі та/або Товар), код за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 38240000-9 «Геофізичні гравіметричні прилади» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2021-11-24-016093-a)
Дата виконання рішення замовником: 11 лютого 2022 14:28
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2022 14:31 |
Кінець періоду оскарження: | 22 лютого 2022 00:00 |
Дата відміни: | 11 лютого 2022 14:31 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | бюджетний період для реєстрації бюджетних зобов’язань по бюджетній програмі КПКВК 1209030 «Організація та регулювання діяльності установ в системі Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» за кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» в 2021 році завершено та видатки на відповідні цілі бюджетної програми відсутні в Кошторисі Замовника на 2022 рік |
Документи:
11 лютого 2022 14:31
|
Електронний підпис |
11 лютого 2022 14:30
|
Протокол № 98 від 11.02.2022 року про відміну торгів (Ділютер).docx.asice.zip |