Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання теплової енергії
Очікувана вартість
2 718 143,86 UAH
UA-2021-11-24-015333-a bc33be340b3c4c578928b059a17acb7f
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Гладченко

+380542787308 i.hladchenko@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000300
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Праці, 3
Контактна особа: Ірина Гладченко
+380542787308
i.hladchenko@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
відповідно до рішення Виконавчого комітету Сумської міської ради № 627 від 20.10.2021 року «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 31.03.2021 № 161 «Про визначення виробників та виконавців комунальних послуг з постачання теплової енергії, гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення» та пункту 2 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі": відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи та нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин. Також відповідно до пункту 2 частини 3 статті 40 вищезазначеного закону у разі закупівлі послуг з постачання теплової енергії замовник має право застосувати скорочену переговорну процедуру.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2021
Оскарження наміру укласти договір: 30 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
645.6 гігакалорія
Послуги з постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Металургів, 38, вул. Праці, 3, вул. Ковпака,7, вул. Холодногірська 33/1, місто Суми, Сумська область, 40004, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться згідно актів наданих послуг в термін 20 календарних днів з дня підписання таких актів обома сторонами. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

24 листопада 2021 18:59
Електронний підпис
24 листопада 2021 18:53
Протокол засідання.pdf
24 листопада 2021 18:53
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОТЕЛЬНЯ ПІВНІЧНОГО ПРОМИСЛОВОГО ВУЗЛА"
#44360724
Переможець 2 718 143,86
UAH з ПДВ
24 листопада 2021 19:02

Документи

24 листопада 2021 19:02
Електронний підпис
24 листопада 2021 19:01
Протокол переговорів.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2021 19:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОТЕЛЬНЯ ПІВНІЧНОГО ПРОМИСЛОВОГО ВУЗЛА"
#44360724
2 718 143,86
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 листопада 2021 19:02
Електронний підпис
24 листопада 2021 19:01
Протокол переговорів.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 11:02
Договір з постачання теплової енергії.pdf укладений
30 листопада 2021 11:01
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2022 10:21
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2022 16:53
Додаткова угода тепло.pdf зміни до договору
16 лютого 2022 16:09
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2022 16:59
Додаткова угода № 5 тепло.pdf зміни до договору
21 січня 2022 16:52
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:12
ДУ №4 до дог. № МБ4 21-001 від 30.11.2021 (котельня).pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:11
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:10
ДУ №4 до дог. № МБ4 21-001 від 30.11.2021 (котельня).pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:08
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 16:16
ДУ №3 до дог. № МБ4 21-001 від 30.11.2021 (котельня).pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:59
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 16:23
Додаткова угода № 2 ТОВ Котельня.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 15:49
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 17:06
ДУ до договору.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 17:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились перерозподілити кошти за джерелами фінансування та пункт 4.1 розділу 4 «Ціна та порядок оплати послуги, порядок та умови внесення змін до договору щодо ціни послуги» Договору МБ4/21-00 від 30 листопада 2021 року, викласти в новій редакції , а саме: «4.1. Ціна цього договору складає всього 2 718 143,86 грн. ( Два мільйона сімсот вісімнадцять тисяч сто сорок три грн. 86 коп.), з урахуванням ПДВ в сумі 453023,98 грн. (Чотириста п’ятдесят три тисячі двадцять три грн.98 коп.) - за рахунок коштів місцевого бюджету – 2 258 589,63 грн. (Два мільйона двісті п’ятдесят вісім тисяч п’ятсот вісімдесят дев’ять грн.. 63 коп.), - за рахунок власних коштів – 233884,29 грн. ( Двісті тридцять три тисячі вісімсот вісімдесят чотири грн..29 коп.) - за рахунок відшкодування – 225669,94 грн. (Двісті двадцять п’ять тисяч шістсот шістдесят дев’ять грн. 94 коп.)
Номер договору про закупівлю: МБ4/21-001
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились перерозподілити кошти за джерелами фінансування та пункт 4.. розділу "Ціна та порядок оплати послуги, порядок та умови внесення змін до договору щодо ціни послуги" Договору МБ4/21-00 від 30 листопада 2021 року, викласти в нові редакції, а саме : " 4.1 Ціна цього договору складає всього 2 718 143, 86 грн ( Два мілійона сімсот вісімнадцять тисяч сто сорок три грн.86 коп), з урахуванням ПДВ в сумі 453023,98 грн ( Чотириста п'ятдесят три тисячі двадцять три грн. 98 коп.) - за рахунок коштів місцевого бюджетк - 2 113298, 69 ( Два мілійона сто тринадцять тисяч двісті дев'яносто вісім грн.69 коп) -За рахунок власних коштів -379175,23 грн ( триста сімдесят дев'ять тисяч сто сімдесят п'ять грн 23 коп.) -За рахунок відшкодування -225669,94 грн( Двісті двадцять п'ять тисяч шістсот шістдесят дев'ять грн.94 коп.)
Номер договору про закупівлю: МБ4/21-001
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились перерозподілити кошти за джерелами фінансування та пункт 4.1 розділу 4 «Ціна та порядок оплати послуги, порядок та умови внесення змін до договору щодо ціни послуги» Договору МБ4/21-00 від 30 листопада 2021 року, викласти в новій редакції , а саме: «4.1. Ціна цього договору складає всього 2 059885,39 грн. ( Два мільйона п'ятдесят дев'ять тисяч вісімсот вісімдесят п'ять грн. 39 коп.), з урахуванням ПДВ в сумі 343314,23 грн. (Триста сорок три тисячі триста чотирнадцять грн.23 коп.) - за рахунок коштів місцевого бюджету – 1877618,8 грн. (Один мільйон вісімсот сімдесят сім тисяч шістсот вісімнадцять грн.. 80 коп.), - за рахунок власних коштів – 62757,66 грн. ( Шістдесят дві тисячі сімсот п'ятдесят сім грн..66 коп.) - за рахунок відшкодування – 119508,93 грн. (Сто дев'ятнадцять тисяч п'ятсот вісім грн. 93 коп.)
Номер договору про закупівлю: МБ4/21-001
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ч 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони прийшли спільної згоди продовжити дію договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року визначеної в договорі № МБ4/21-001 про надання послуг з постачання теплової енергії від 30.11.2021р. 2.Пункт 7.1 строк дії договору викласти в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 31.03.2022 року.
Номер договору про закупівлю: МБ4/21-001
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ч 6 ст 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони домовились згідно пункту 7.3 договору МБ/21-001 від 30 листопада 2021 року продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початок на ступного 2022 року в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної в договорі. Викласти пункт 7.1 в наступній редакції:" Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.03.2022 року"
Номер договору про закупівлю: МБ4/21-001
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити суму договору на 411 970,00 (Чотириста одинадцять тисяч дев'ятсот сімдесят гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ - 68 661,66 ( шістдесят вісім тисяч шістсот шістдесят одна гривня 66 копійок) що не перевищує 20% загальної суми договору за 2021 рік та складає: - за рахунок коштів місцевого бюджету-358420,00 (Триста п'ятдесят вісім тисяч чотириста двадцять гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ- 59736,66 (П'ятдесят дев'ять тисяч сімсот тридцять шість гривень 00 копійок). - за рахунок власних коштів – 28 850,00 (Двадцять вісім тисяч вісімсот п'ятдесят гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ- 4 808,33 ( Чотири тисячі вісімсот вісім гривень 33 копійки) - за рахунок відшкодування – 24 700, 00 ( двадцять чотири тисячі сімсот гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ- 4 116,66 ( чотири тисячі сто шістнадцять гривень 66 копійок).
Номер договору про закупівлю: МБ4/21-001
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку з проведеною переговорною процедурою на 2022 рік та заключениям угоди Сторони домовились зменшити суму договору та пункт 4.1 розділу 4 «Ціна та порядок оплати послуги, порядок та умови внесення змін до договору щодо ціни послуги» Договору МБ4/21- 001 від 30 листопада 2021 року, викласти в новій редакції, а саме: - Загальна ціна цього договору становить - 2 059 885,39 грн. (Два мільйона п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот вісімдесят п’ять гривень 39 копійок) з урахуванням ПДВ в сумі 343 314,23 грн. (триста сорок три тисячі триста чотирнадцять гривні 23 копійки). - за рахунок коштів місцевого бюджету- 1 877 618,80 грн. (Один мільйон вісімсот сімдесят сім тисяч шістсот вісімнадцять гривень 80 копійок) - за рахунок власних коштів - 62 757,66 грн. (Шістдесят дві тисячі сімсот п’ятдесят сім гривень 66 копійок) - за рахунок відшкодування -119 508,93 грн. (Сто дев’ятнадцять тисяч п’ятсот вісім гривень 93 копійки,
Номер договору про закупівлю: МБ4/21-001
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 2 059 885,39
UAH (в тому числі ПДВ 343 314,23 UAH)