Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

предмети для сенсорної кімнати (панель нескінченність)
Очікувана вартість
7 100,00 UAH
UA-2021-11-24-014875-a b84ccf6e77c24b9aa1caa94d55e3e468
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Рубашна

+380969912128
+380969912128
cspds-mh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад соціального захисту "Центр соціальної підтримки дітей та сімей "Мамине щастя" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38966457
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49061, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, буд. 121 Б
Контактна особа: Тетяна Рубашна
+380969912128, +380969912128
cspds-mh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2021 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2021 17:00
Очікувана вартість: 7 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Панель нескінченність
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49061, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Олександра Поля, 121-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок проводиться шляхом оплати Замовником поставлених товарів після надання Постачальником розрахункового документу на оплату партії товару, у відповідності до ст. 23, ст.49 Бюджетного кодексу України, протягом 20 (двадцяти) банківських днів за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетом у 2021 році. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2021 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2021 14:50
Оголошення.docx
25 листопада 2021 14:50
Додат.3_квал.вим.docx
24 листопада 2021 17:52
ДОДАТОК 1 Технічні, кількісні та якісні вимоги.doc
24 листопада 2021 17:52
Додаток_2_форма_пропозицii.doc
24 листопада 2021 17:52
Додаток_4_Проект_договору.doc
25 листопада 2021 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2021 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2021 14:50
Оголошення.docx
24 листопада 2021 17:52
Оголошення.docx
25 листопада 2021 14:50
Додат.3_квал.вим.docx
24 листопада 2021 17:52
Додат.3_квал.вим.docx
24 листопада 2021 17:52
ДОДАТОК 1 Технічні, кількісні та якісні вимоги.doc
24 листопада 2021 17:52
Додаток_2_форма_пропозицii.doc
24 листопада 2021 17:52
Додаток_4_Проект_договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-24-014875-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2822306554
Дата подання: 25 листопада 2021 09:35
Дискримінаційні умови закупівлі
Шановний замовник. Вами в оголошені зазначено "надати довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору з державними замовниками за предметом закупівлі". Обмеження лише "державними замовниками" є прямо дискримінаційною вимогою, що підтверджується рішеннями АМКУ № 521-р/пк-ск від 15.04.2015 (додано файл). Вимагаємо виключити дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2021 09:53
Шановний учасник! Дякуємо за запитання

Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VII (нова редакція) Далі –Закон

Відповідно до пп.3п.2. ст.16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям

наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), тобто аналогічних договорів з державними або комунальними підприємствами що не є дискримінацією учасників закупівлі . До відома мається на увазі як учасник працював з закладами які фінансуються з місцевого або з державного бюджету
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-11-24-014875-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2822306554
Дата подання: 25 листопада 2021 09:57
Дискримінаційні умови
Шановний замовник. Вами в оголошенні зазначено "Враховуючі технічні та якісні вимоги закупівлі аналогічними договорами є договори на поставку товару відповідно вимогам до Додатку №1". Таким чином, вами вимагається надання договору поставки конкретного товару. Проте, це не є аналогічним, це є тотожним, тобто - таким самим. Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», щозатверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Відповідно аналогічний договір не може бути ідентичним, тотожним (договорів, які були б абсолютно однакові, неможливо надати, адже договір включає в себе як істотні умови в розумінні Господарського та Цивільного кодексів України, так і додаткову інформацію, яку контрагенти вважали за необхідне погодити). Це підтверджується рішеннями АМКУ No 929-р/пк-ск від 07.09.2012, No 789-р/пк-ск від 08.08.2012, No 1272-р/пк-ск від 22.11.2012. Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2021 14:52
ШАНОВНИЙ УЧАСНИК ! ДЯКУЄМО ЗА ЗВЕРНЕННЯ
Згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з п. 22 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (далі - Єдиний закупівельний словник), затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Керуючись вищезазначеним, визначено предмет закупівлі даних торгів, а саме: - за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника – ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
- конкретна назва товару – предмети для сенсорної кімнати (панель нескінченність) Відповідно до вимог до кваліфікації учасників Додаток з до Оголошення , учасник повиннен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції- сканований оригінал аналогічного договору на постачання товару, для документального підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник надає оригінали аналогічного договору та документів, що підтверджують їх виконання (акти, накладні, платіжні доручення тощо) . Враховуючі технічні та якісні вимоги закупівлі аналогічними договорами є договори на поставку товару відповідно вимогам до Додатку №1. надати копії аналогічних договорів, які підтверджують наявність у учасника досвіду щодо поставки товару, що є предметом закупівлі.
Зважаючи на вказане вище, предметом закупівлі торгів є – ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
абз.3 п.7 ст 14 Закону
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. (нажаль)
Стосовно ВАШОГО звернення на DOZORRO
……… Вимоги щодо усунення порушення – ігноруються
Додатково повідомляємо що, відповідно до абз.3 п.7 ст 14
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ваше звернення з вимогою надаються
Дата подання: 25 листопада 2021 09:57
Дата подання: 25 листопада 2021 09:59
Дата подання: 25 листопада 2021 10:01
DOZORRO - Анонімний 25.11.2021 10:02
Номер вимоги: UA-2021-11-24-014875-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2822306554
Дата подання: 25 листопада 2021 10:21
Дискримінаційні вимоги 3
Шановний замовник, вами свідомо обмежено коло потенційних учасників лише тими, хто працює з "з державними або комунальними підприємствами", що не дає можливості прийняти участь учасникам, які здійснюють виконання аналогічних договорів не з державним та не комунальними підприємствам. Це є пряма і очевидна дискримінація, що не раз розглядалась АМКУ та такі умови були визнані дискримінаційними. В разі не внесення змін та не приведення тендерної документації у відповідність ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", нами будуть направлені звернення до відповідних органів та скеровано позовну заяву до суду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2021 14:52
ШАНОВНИЙ УЧАСНИК ! ДЯКУЄМО ЗА ЗВЕРНЕННЯ
Згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з п. 22 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (далі - Єдиний закупівельний словник), затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Керуючись вищезазначеним, визначено предмет закупівлі даних торгів, а саме: - за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника – ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
- конкретна назва товару – предмети для сенсорної кімнати (панель нескінченність) Відповідно до вимог до кваліфікації учасників Додаток з до Оголошення , учасник повиннен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції- сканований оригінал аналогічного договору на постачання товару, для документального підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник надає оригінали аналогічного договору та документів, що підтверджують їх виконання (акти, накладні, платіжні доручення тощо) . Враховуючі технічні та якісні вимоги закупівлі аналогічними договорами є договори на поставку товару відповідно вимогам до Додатку №1. надати копії аналогічних договорів, які підтверджують наявність у учасника досвіду щодо поставки товару, що є предметом закупівлі.
Зважаючи на вказане вище, предметом закупівлі торгів є – ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
абз.3 п.7 ст 14 Закону
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. (нажаль)
Стосовно ВАШОГО звернення на DOZORRO
……… Вимоги щодо усунення порушення – ігноруються
Додатково повідомляємо що, відповідно до абз.3 п.7 ст 14
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ваше звернення з вимогою надаються
Дата подання: 25 листопада 2021 09:57
Дата подання: 25 листопада 2021 09:59
Дата подання: 25 листопада 2021 10:01
DOZORRO - Анонімний 25.11.2021 10:02

Документи подані скаржником

25 листопада 2021 09:35
АМКУ 521-р-пк-ск від 15.04.2015.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМО-ПРОМСЕРВІС" 7 000,00
UAH з ПДВ
7 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2021 14:14
Електронний підпис
04 грудня 2021 16:25
Електронний підпис
04 грудня 2021 16:24
6 відсутність підстав.pdf
04 грудня 2021 16:24
10 ЗГОДА ПЕРС ДАНИХ.pdf
04 грудня 2021 16:24
9 ДОВКIЛЛЯ.pdf
04 грудня 2021 16:24
1 пропозиція.pdf
04 грудня 2021 16:24
8 ДОВIДКА.pdf
04 грудня 2021 16:24
4 доки заверенные.pdf
04 грудня 2021 16:24
7 Проект_договору.pdf
04 грудня 2021 16:24
5 информ про учасника.pdf
04 грудня 2021 16:24
2 ТЕХ ХАР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМО-ПРОМСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМО-ПРОМСЕРВІС"
#38200641
Переможець 7 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2021 17:36

Документи

07 грудня 2021 17:36
Електронний підпис
07 грудня 2021 17:34
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2021 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМО-ПРОМСЕРВІС"
#38200641
7 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2021 17:36
Електронний підпис
07 грудня 2021 17:34
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 10:08
Договір нескінченість.pdf укладений
10 грудня 2021 10:07