Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Контактна особа: |
Терещенко Ігор Валентинович +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2021 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2021 15:41 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2021 16:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2021 16:40 |
Додаток 2.docx | |
24 листопада 2021 16:40 |
Додаток 1.docx | |
24 листопада 2021 16:40 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-13-000006 ● 37c5c7f22f61403eaf56ea9e41a2ff24
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2022 15:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.10.2022
№ 46-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.10.2022 №46-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2021-11-24-013528-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-17 13:33:11
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Утримання світлофорних об’єктів» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-24-013528-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-19 10:06:22
Пояснення на запит
Для забезпечення належного функціонування світлофорних об’єктів міста та створення безпечних умов для учасників дорожнього руху, департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради здійснено закупівлю послуг з утримання світлофорних об’єктів (50230000-6 – послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги).
При підготовці технічного завдання для проведення закупівлі послуг з утримання світлофорних об’єктів (50230000-6 – послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги) керувалися наступними нормативними документами: Наказами Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» та Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.11.2017 №296 «Про затвердження Правил утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху вулично-дорожньої мережі населених пунктів», ДСТУ 4092-2002 «Безпека дорожнього руху. Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосування та вимоги безпеки».
Очікувану вартість розраховано з урахування фактичних витрат минулих періодів, індексу інфляції та підвищення мінімальної заробітної плати.
Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті за адресою: https:krmisto.gov.ua.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись з висновком про результати моніторингу закупівлі 50230000-6 – послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (утримання світлофорних об’єктів) UA-2021-11-24-013528-a, департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради не може погодитись з висновком моніторингу та надає аргументовані заперечення до нього. Тендерна документація Замовника складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ (далі-Закон). Детальний перелік інформації, яку повинна містити тендерна документація, наведений в ст. 22 Закону. Щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено в п.3 ч.2 статті 22 Закону: «технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатись замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону», тобто замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Виходячи з даної норми, Законом не передбачено обов’язок Замовника включати до складу тендерної документації обґрунтування посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Варто зазначити, що чинним законодавством у сфері публічних закупівель не передбачено конкретної форми обґрунтування посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Також Закон не зазначає де саме це обґрунтування має бути викладено. І взагалі в Законі відсутня норма, яка зобов’язує замовника оприлюднювати вищевказане обґрунтування, зокрема, в тендерній документації, а визначено тільки, що таке посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва повинно бути обґрунтованим. Замовник таке обґрунтування прописав в протоколі тендерного комітету щодо організації проведення закупівлі та затвердження тендерної документації. (Копія протоколу додається на 5 арк.) Абз. 2 ч. 3 ст. 23 Закону передбачено, що у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Відповідно до ч.4 ст. 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Враховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено у Додатку 1 до тендерної документації. Згідно вимог Додатку 1 тендерної документації Замовником зазначено: «У разі, якщо у технічному завданні міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип, джерело походження або виробник, вважати доданим до кожного з них вираз: «або еквівалент». Тендерна документація не містить жодних висловів чи формулювань, що за своїм змістом трактувалися як наполягання Замовника на використанні виключно тих матеріалів, що зазначені в технічному завданні. В даному випадку, посилання на торгову марку конкретного виробника є інформацією для учасника про використання матеріалів/комплектуючих, що мали б технічні характеристики аналогічні, або такі, що відрізнялися у бік покращення якості. Тендерна документація не містить жодних умов щодо відхилення тендерних пропозицій із іншими матеріалами-еквівалентами. Тож, враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано вимог, зазначених в ч.4 ст. 23 Закону. Ураховуючи, що тендерна документація Замовником складена у відповідності до вимог Закону, просимо переглянути рішення щодо наявності порушення законодавства у сфері закупівель.
2022-10-31 15:52:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Дніпропетровським окружним адміністративним судом відкрито провадження в адміністративній справі №160/18147/22 від 21 листопада 2022 року. |
Дата публікації: | 28 листопада 2022 |
Документи:
28 листопада 2022 12:28
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2021 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВК КРИВОРІЖЕЛЕКТРОМОНТАЖ" |
2 787 964,80
UAH з ПДВ
|
2 772 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПОДОЛЬСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ СЕРГІЙОВИЧ" |
2 998 038,00
UAH з ПДВ
|
2 780 000,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВК КРИВОРІЖЕЛЕКТРОМОНТАЖ" #39472860 |
Переможець |
2 772 960,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2021 16:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 10:41
|
ДУ 1 до Д 1-Т.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 12:23
|
1-Т | укладений |
31 грудня 2021 12:22
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
28 січня 2022 10:29
|
193 152,00 UAH | UA398201720344240019000052752 Департам.розв.інфрастр.міста вик.КМР |
UA273223130000026001000011631 ТОВ "НВК Криворіжелектромонтаж" |
Оплачений |
25 березня 2022 12:33
|
247 777,20 UAH | UA398201720344240019000052752 Департам.розв.інфрастр.міста вик.КМР |
UA273223130000026001000011631 ТОВ "НВК Криворіжелектромонтаж" |
Оплачений |
10 березня 2022 15:09
|
210 049,20 UAH | UA398201720344240019000052752 Департам.розв.інфрастр.міста вик.КМР |
UA273223130000026001000011631 ТОВ "НВК Криворіжелектромонтаж" |
Оплачений |
04 травня 2022 15:29
|
269 600,40 UAH | UA398201720344240019000052752 Департам.розв.інфрастр.міста вик.КМР |
UA273223130000026001000011631 ТОВ "НВК Криворіжелектромонтаж" |
Оплачений |
30 травня 2022 17:17
|
222 961,20 UAH | UA398201720344240019000052752 Департам.розв.інфрастр.міста вик.КМР |
UA273223130000026001000011631 ТОВ "НВК Криворіжелектромонтаж" |
Оплачений |
30 червня 2022 15:55
|
218 359,20 UAH | UA398201720344240019000052752 Департам.розв.інфрастр.міста вик.КМР |
UA273223130000026001000011631 ТОВ "НВК Криворіжелектромонтаж" |
Оплачений |
27 липня 2022 17:31
|
269 248,80 UAH | UA398201720344240019000052752 Департам.розв.інфрастр.міста вик.КМР |
UA273223130000026001000011631 ТОВ "НВК Криворіжелектромонтаж" |
Оплачений |
30 серпня 2022 18:37
|
225 282,00 UAH | UA398201720344240019000052752 Департам.розв.інфрастр.міста вик.КМР |
UA273223130000026001000011631 ТОВ "НВК Криворіжелектромонтаж" |
Оплачений |
28 вересня 2022 16:22
|
233 418,00 UAH | UA398201720344240019000052752 Департам.розв.інфрастр.міста вик.КМР |
UA273223130000026001000011631 ТОВ "НВК Криворіжелектромонтаж" |
Оплачений |
27 жовтня 2022 13:52
|
219 171,60 UAH | UA398201720344240019000052752 Департам.розв.інфрастр.міста вик.КМР |
UA273223130000026001000011631 ТОВ "НВК Криворіжелектромонтаж" |
Оплачений |
29 листопада 2022 18:35
|
221 994,00 UAH | UA398201720344240019000052752 Департам.розв.інфрастр.міста вик.КМР |
UA273223130000026001000011631 ТОВ "НВК Криворіжелектромонтаж" |
Оплачений |
28 грудня 2022 16:00
|
186 000,00 UAH | UA398201720344240019000052752 Департам.розв.інфрастр.міста вик.КМР |
UA273223130000026001000011631 ТОВ "НВК Криворіжелектромонтаж" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі; Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |