Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26479164 |
Місцезнаходження: | 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А |
Контактна особа: |
Наталія Нижник +380412416727 nyzhnyknatalia530@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2021 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2021 12:58 |
Очікувана вартість: | 1 730 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату Товару в межах суми укладеного Договору після отримання Товару протягом 20 банківських днів. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій поточний рахунок та відповідно до чинного законодавства України. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань у разі затримки фінансування. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2021 15:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2021 15:42 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
24 листопада 2021 15:42 |
Тендерна документація doc.doc | |
24 листопада 2021 15:42 |
Додаток 1.docx | |
24 листопада 2021 15:42 |
Додаток 2 Технічне завдання.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-04-000035 ● 98b4ef4ed02041cdbb721b3919b4f1b6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2022 18:40 |
04.10.2022 № 295
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.10.2022 № 295
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
18 UA-2021-11-24-011752-a 24.11.2021 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26479164 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-20 14:01:30
Про надання пояснення
Питання для пояснення додаються у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-20 15:55:07
відповідь на запит
КНП «Обласний перинатальний центр» ЖОР надає пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету Медичні матеріали (код НК 024:2019 : 13898 -Хірургічна нитка кетґут; 35375- Кран; 37466 Ручний ланцет для крові; 58986-Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; 44990-Лейкопластир для поверхневих ран; 37445--Лезо скальпеля, одноразового використання; 48125- Рулон марлевий, нестерильний; 57900 -Пробірка для забору крові не вакуумна; 16615 -Комплект для катетеризації центральної вени; 31336 -Набір для забору проб артеріальної крові; 44059 -Одноразовий акушерсько-гінекологічний хірургічний набір, що не містить лікарських засобів; 47764- Пов'язка раневая гідрогелева, стерильна; 13908 -Полиглікове кислотне шво; 36282 -Контрацептив, презерватив, для чоловіків, 61281 -Подовжувач провідника для доступу до периферичних судинах; 58919 -Сечоприймач закритий переносний, стерильний; 61579 Скарификатор неавтоматичний, одноразового використання; 34630 Спринцівка-; 35050--Набір для клізми; 35404-Трубка трахеостомічна стандартна, одноразового застосування) за номером ID: UA-2021-11-24-011752-a, а отже :
-відповідь: пункт 2: ПП «Медісан» надані декларація про відповідність, сертифікат аналізу, а також інструкція (що підтверджує відповідність запропонованого товару МТХ Замовника торгів) на Medipore™+Pad Адгезивна пов'язка для закриття ран, 10см х 25см, (3571Е). а також Лист гарантія на продукцію З М від уповноваженого представника компанії ТОВ «ЛА МЕД»;
-відповідь на пункт 3: лист наданий ТзОВ «Голніт» містить номер оголошення, назву Замовника а також персоналізовану назву предмету закупівлі згідно МТВ Замовника торгів (в листі зазначене найменування та розширені характеристики товару: Полігліколід голка одна атравматична, колюча 50мм, 1\2 кола, умовний номер (USP) 1. Метричний розмір (d нитки); 0,4 мм довжина 90 см) саме згідно якого ТзОВ “Голніт” гарантує поставку. Замовник не надавав прикладу бланку листа від якого не може відступати учасник. Замовник вимагав надати лист для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним і якісним характеристикам предмету закупівлі . Усі дані для підтвердження даних вимог в листі наявні. Отже, Замовник правомірно визначив учасника ПП «Медісан» переможцем;
- натомість Замовником укладено з ПП Медісан договір купівлі-продажу товарів від 28.12.2021 №268 за потребою на 2022 рік, оскільки медичний заклад повинен бути забезпечений медичними матеріалами для безперебійного функціонування закладу в якому перебувають вагітні, породілля та новонароджені, а також пунктом 12.1. Договору № 268 від 28.12.2022 визначено, що цей договір набирає чинності з 01 січня 2022 року і діє до 31 грудня 2022 року , а в частини оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх сторонами .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2021 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Медісан |
1 730 000,00
UAH з ПДВ
|
1 721 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Малюта Тетяна Михайлівна |
1 730 000,00
UAH з ПДВ
|
1 730 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Медісан #32066539 |
Переможець |
1 721 350,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2021 14:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2022 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 10:00
|
Додаткова угода № 2 до договору № 268.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 09:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2022 09:57
|
Додаткова угода № 1 до договору № 268.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2022 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 10:20
|
Договір № 268.pdf | укладений |
28 грудня 2021 10:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили зменшити суму Договору №268 від 28.12.2021 р. на суму 1 281,04 грн (Одна тисяча двісті вісімдесят одна гривня 04 коп.) та викласти п. 3.3 Договору в наступній редакції: "3.3. Загальна вартість цього Договору : 1 720 068,96 грн ( Один мільйон сімсот двадцять тисяч шістдесят вісім гривень 96 коп.) у т.ч. ПДВ-101 270,0178 грн (Сто одна тисяча двісті сімдесят гривень 0178 коп.)" |
Номер договору про закупівлю: | 268 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, згідно п.1 ч.5 ст.41 Закону України « Про публічні закупівлі», згідно п.14.1 Розділу XIV Договору про закупівлю №268 від 28.12.2021 року, Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 1017495,44 грн (Один мільйон сімнадцять тисяч чотириста дев’яносто п’ять гривень 44 коп.) та викласти п.3.3 розділу ІІІ Договору про закупівлю в такій редакції: «3.3. Загальна вартість цього Договору складає: 702 573,52 грн (Сімсот дві тисячі п’ятсот сімдесят три тисячі 5 коп.) у т.ч. ПДВ – 40 489,19 грн. 2. Специфікація в новій редакції додається до цієї додаткової угоди і є невід’ємною частиною Договору про закупівлю (Додаток 1 до Додаткової угоди). |
Номер договору про закупівлю: | 268 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |