Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Марта Володимирівна Чайкун +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Автомобільні дороги загального користування місцевого значення передані до Київської обласної державної адміністрації в незадовільному експлуатаційному стані.
В результаті осіннього комісійного обстеження стану автомобільних доріг загального користування місцевого значення було виявлено, що руйнування дорожнього одягу перевищують очікувані. Тому виникла необхідність у наданні додаткових послуг в рамках експлуатаційного утримання в зв’язку з масовим ураженням ямковістю мережі автомобільних доріг по всій протяжності.
Разом з тим, у зв’язку з численними зверненнями і скаргами громадян про дрібну ямковість, на значних відрізках мережі автодоріг загального користування місцевого значення, та приписами, листами Національної поліції України від 08.11.2021 № 14101/41/40/01-2021, від 21.10.2021 № 5054/41/40/3/01-2021, від 28.10.2021 № 5136/41/40/3/01-2021, від 03.11.2021 № 13419/41/40/2/03-2021, щодо приведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення до належного експлуатаційного стану, доцільно збільшити обсяг послуг з експлуатаційного утримання для ремонту та забезпечення безперебійного, комфортного та безпечного дорожнього руху для всіх його учасників по всій протяжності автомобільних доріг загального користування місцевого значення Київської області.
Окрім того, необхідно проводити й інші заходи з експлуатаційного утримання такі, як нанесення дорожньої розмітки, вирізання порослі, кронування дерев, планування та прибирання узбіч та інших послуг пов’язаних з забезпеченням безпеки дорожнього руху автомобільними дорогами загального користування місцевого значення.
Таким чином, враховуючи потребу здійснити закупівлю додаткових аналогічних послуг у того самого учасника, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера необхідно провести додаткову закупівлю робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі на виконання пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
Враховуючи вищевикладене, додаткові аналогічні послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Київській області у відповідності до пункту 5 частини другої статті 40 Закону можлива за потреби, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2021 11:39 |
Оскарження наміру укласти договір: | 05 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться Замовником шляхом поетапної оплати при надходженні коштів з державного бюджету. Замовник здійснює щомісячні та проміжні платежі за надані послуги на підставі акту наданих послуг (форма КБ -2в), довідки про вартість наданих послуг (наданих послуг) (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Виконавця. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
24 листопада 2021 11:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2021 11:35 |
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-01-000016 ● 79dab288c03f4cfc92a07664f27a8499
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2022 16:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.02.2022 № 40
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
01.02.2022 № 40
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-11-24-004873-a 24.11.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-02 16:47:55
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких причин виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Київській області у того самого учасника?
3. У чому саме полягає аналогічність послуг у співвідношенні до основного договору?
4. Просимо вказати які саме додаткові аналогічні роботи не були включені у початковий проект, що є предметом закупівлі, із зазначенням їх обсягів та вартості.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-07 16:50:09
Відповідь на звернення
1.Очікувана вартість послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення визначається з урахуванням СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги». Правила визначення вартості послуг з поточного ремонту та експлуатаційного утримання», відповідно до Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг та нормативів витрат, пов’язаних з утримання автомобільних доріг та нормативів витрат, пов’язаних з утриманням автомобільних доріг, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України, Міністерство фінансів України № 573/1019 від 21.09.2012 (зі змінами).
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://old.koda.gov.ua/wp-content/uploads/2021/11/Obgruntuvannya-peregovorna-procedura-Ekspluataciya-dorig.pdf
2.Автомобільні дороги загального користування місцевого значення передані до Київської обласної державної адміністрації в незадовільному експлуатаційному стані.
В результаті осіннього комісійного обстеження стану автомобільних доріг загального користування місцевого значення було виявлено, що руйнування дорожнього одягу перевищують очікувані. Тому виникла необхідність у наданні додаткових послуг в рамках експлуатаційного утримання в зв’язку з масовим ураженням ямковістю мережі автомобільних доріг по всій протяжності та у зв’язку з повним достроковим виконанням зобов’язань за основним договором до кінця його строку дії, та у зв’язку з цим унеможливленням забезпечення автомобільних доріг загального користування місцевого значення надання послуг з експлуатаційного утримання для ремонту та забезпечення безперебійного, комфортного та безпечного дорожнього руху для всіх його учасників по всій протяжності автомобільних доріг загального користування місцевого значення Київської області виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Київській області у того самого учасника.
3.Аналогічність послуг у співвідношенні до основного договору полягає в наданні аналогічних послуг під час надання послуг в ході виконання договору від 20.12.2021 №1-21/22.
4.Послуги що мають надаватися згідно договору від 20.12.2021 №1-21/22 аналогічні до послуг що надавались за основним договором.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 березня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ" #38680240 |
Переможець |
399 484 659,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 11:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 12:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 15:38
|
DOC.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2022 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2022 16:18
|
Додаткова угода №3 від 18.10.2022_1-21_22.PDF | зміни до договору |
19 жовтня 2022 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2022 15:21
|
ДУ №3 від 18.10.2022_1-21_22.PDF | зміни до договору |
19 жовтня 2022 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2022 15:12
|
Додаткова угода №2 від 13.07.2022_1-21_22.pdf | зміни до договору |
13 липня 2022 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2022 11:00
|
Додаткова угода №1 від 08.02.2022 до Договору №1-21_22.PDF | зміни до договору |
10 лютого 2022 10:58
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 15:58
|
Договір №1-21_22 від 20.12.2021.PDF | укладений |
23 грудня 2021 15:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 1-21/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 1-21/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | UA-2021-11-24-004873-a |
Номер договору про закупівлю: | № 1-21/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ДУ №3 від 18.10.2022_1-21_22 |
Номер договору про закупівлю: | № 1-21/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 1-21/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |