Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Київській області
Очікувана вартість
399 486 781,00 UAH
UA-2021-11-24-004873-a 2d6f0f9539cc439b93e066edb871a5cd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марта Володимирівна Чайкун

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Марта Володимирівна Чайкун
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Експлуатаційне утримання направлене на забезпечення споживчих властивостей автомобільних доріг, що безпосередньо відповідають інтересам користувачів та чинним нормам згідно з Законами України “Про автомобільні дороги”, “Про автомобільний транспорт”, “Про дорожній рух” та Постанови Кабінету Міністрів України “Про правила дорожнього руху”.
Автомобільні дороги загального користування місцевого значення передані до Київської обласної державної адміністрації в незадовільному експлуатаційному стані.
В результаті осіннього комісійного обстеження стану автомобільних доріг загального користування місцевого значення було виявлено, що руйнування дорожнього одягу перевищують очікувані. Тому виникла необхідність у наданні додаткових послуг в рамках експлуатаційного утримання в зв’язку з масовим ураженням ямковістю мережі автомобільних доріг по всій протяжності.
Разом з тим, у зв’язку з численними зверненнями і скаргами громадян про дрібну ямковість, на значних відрізках мережі автодоріг загального користування місцевого значення, та приписами, листами Національної поліції України від 08.11.2021 № 14101/41/40/01-2021, від 21.10.2021 № 5054/41/40/3/01-2021, від 28.10.2021 № 5136/41/40/3/01-2021, від 03.11.2021 № 13419/41/40/2/03-2021, щодо приведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення до належного експлуатаційного стану, доцільно збільшити обсяг послуг з експлуатаційного утримання для ремонту та забезпечення безперебійного, комфортного та безпечного дорожнього руху для всіх його учасників по всій протяжності автомобільних доріг загального користування місцевого значення Київської області.
Окрім того, необхідно проводити й інші заходи з експлуатаційного утримання такі, як нанесення дорожньої розмітки, вирізання порослі, кронування дерев, планування та прибирання узбіч та інших послуг пов’язаних з забезпеченням безпеки дорожнього руху автомобільними дорогами загального користування місцевого значення.
Таким чином, враховуючи потребу здійснити закупівлю додаткових аналогічних послуг у того самого учасника, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера необхідно провести додаткову закупівлю робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі на виконання пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
Враховуючи вищевикладене, додаткові аналогічні послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Київській області у відповідності до пункту 5 частини другої статті 40 Закону можлива за потреби, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2021 11:39
Оскарження наміру укласти договір: 05 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Київській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, загального користування місцевого значення у Київській області, автомобільні дороги
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться Замовником шляхом поетапної оплати при надходженні коштів з державного бюджету. Замовник здійснює щомісячні та проміжні платежі за надані послуги на підставі акту наданих послуг (форма КБ -2в), довідки про вартість наданих послуг (наданих послуг) (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Виконавця. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

24 листопада 2021 11:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2021 11:35
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-01-000016 ● 79dab288c03f4cfc92a07664f27a8499
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 лютого 2022 16:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.02.2022 № 40

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.



Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
01.02.2022 № 40
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-11-24-004873-a 24.11.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-02 16:47:55

Запит про надання пояснень

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких причин виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Київській області у того самого учасника?
3. У чому саме полягає аналогічність послуг у співвідношенні до основного договору?
4. Просимо вказати які саме додаткові аналогічні роботи не були включені у початковий проект, що є предметом закупівлі, із зазначенням їх обсягів та вартості.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-07 16:50:09

Відповідь на звернення

1.Очікувана вартість послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення визначається з урахуванням СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги». Правила визначення вартості послуг з поточного ремонту та експлуатаційного утримання», відповідно до Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг та нормативів витрат, пов’язаних з утримання автомобільних доріг та нормативів витрат, пов’язаних з утриманням автомобільних доріг, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України, Міністерство фінансів України № 573/1019 від 21.09.2012 (зі змінами).
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://old.koda.gov.ua/wp-content/uploads/2021/11/Obgruntuvannya-peregovorna-procedura-Ekspluataciya-dorig.pdf
2.Автомобільні дороги загального користування місцевого значення передані до Київської обласної державної адміністрації в незадовільному експлуатаційному стані.
В результаті осіннього комісійного обстеження стану автомобільних доріг загального користування місцевого значення було виявлено, що руйнування дорожнього одягу перевищують очікувані. Тому виникла необхідність у наданні додаткових послуг в рамках експлуатаційного утримання в зв’язку з масовим ураженням ямковістю мережі автомобільних доріг по всій протяжності та у зв’язку з повним достроковим виконанням зобов’язань за основним договором до кінця його строку дії, та у зв’язку з цим унеможливленням забезпечення автомобільних доріг загального користування місцевого значення надання послуг з експлуатаційного утримання для ремонту та забезпечення безперебійного, комфортного та безпечного дорожнього руху для всіх його учасників по всій протяжності автомобільних доріг загального користування місцевого значення Київської області виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Київській області у того самого учасника.
3.Аналогічність послуг у співвідношенні до основного договору полягає в наданні аналогічних послуг під час надання послуг в ході виконання договору від 20.12.2021 №1-21/22.
4.Послуги що мають надаватися згідно договору від 20.12.2021 №1-21/22 аналогічні до послуг що надавались за основним договором.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 лютого 2022
Кінцевий строк оскарження: 01 березня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ"
#38680240
Переможець 399 484 659,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2021 11:39

Документи

24 листопада 2021 11:39
Електронний підпис
24 листопада 2021 11:39
ПЗТК від 24.11.2021 № 475.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2021 11:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ"
#38680240
399 484 659,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 листопада 2021 11:39
Електронний підпис
24 листопада 2021 11:39
ПЗТК від 24.11.2021 № 475.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 12:40
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 15:38
DOC.PDF зміни до договору
26 грудня 2022 15:36
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2022 16:18
Додаткова угода №3 від 18.10.2022_1-21_22.PDF зміни до договору
19 жовтня 2022 16:17
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2022 15:21
ДУ №3 від 18.10.2022_1-21_22.PDF зміни до договору
19 жовтня 2022 15:19
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2022 15:12
Додаткова угода №2 від 13.07.2022_1-21_22.pdf зміни до договору
13 липня 2022 15:11
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2022 11:00
Додаткова угода №1 від 08.02.2022 до Договору №1-21_22.PDF зміни до договору
10 лютого 2022 10:58
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 16:01
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 15:58
Договір №1-21_22 від 20.12.2021.PDF укладений
23 грудня 2021 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 1-21/22
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 1-21/22
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): UA-2021-11-24-004873-a
Номер договору про закупівлю: № 1-21/22
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ДУ №3 від 18.10.2022_1-21_22
Номер договору про закупівлю: № 1-21/22
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 1-21/22
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 366 583 315,42
UAH (в тому числі ПДВ 61 097 219,24 UAH)