Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплексна послуга з міжрейсового технічного обслуговування науково-дослідного океанографічного судна “Ноосфера” (IMO № 8904496), підготовка його до виходу в експедиційний рейс у Південний океан, дооснащення судна океанографічним та іншим обладнанням для забезпечення Української антарктичної станції «Академік Вернадський» та Українських антарктичних експедицій.
Очікувана вартість
1 060 000,00 USD
UA-2021-11-24-003722-c 1c074f2d5cea4eb39eb7cc1a15228d92
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мороз Ігор

380442463880 morozko21_63@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа Національний антарктичний науковий центр
Код ЄДРПОУ: 21574751
Вебсайт: http://www.uac.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, бульвар Тараса Шевченка, 16
Контактна особа: Мороз Ігор
380442463880
morozko21_63@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Пункт закону Відповідно до вимог абзацу третього частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником за відсутності конкуренції з технічних причин. Обґрунтування На виконання міжнародних зобов’язань України як Сторони Договору про Антарктику від 01 грудня 1959 (постанова Верховної Ради України про приєднання до Договору від 17 вересня 1992 №2609-XII, дата набуття чинності 28 жовтня 1992), Україна здійснює міжнародне співробітництво в наукових дослідженнях в Антарктиці в інтересах науки i прогресу всього людства; сприяє здійсненню цілей i принципів Статуту Організації Об'єднаних Націй; виконує згідно Договору про Антарктику взяті на себе міжнародні зобов’язання та здійснює захист та реалізацію своїх економічних і національних інтересів в районі дії Договору про Антарктику. З метою проведення фундаментальних та прикладних наукових досліджень в Антарктиці, забезпечення ефективного функціонування антарктичної станції "Академік Вернадський", виконання міжнародних зобов'язань України відповідно до Договору про Антарктику та проведення науково обґрунтованої оцінки біологічного та мінерально-ресурсного потенціалу регіону, постановою Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2020 року №1002 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України 20 січня 2021 року № 32) було затверджено Державну цільову науково-технічну програму проведення досліджень в Антарктиці на 2011-2023 роки (далі - Державна цільова програма), виконавцем заходів якої є Державна установа Національний антарктичний науковий центр. За результатами аналізу виконання Державної цільової програми Науково-технічною радою ДУ НАНЦ було встановлено, що повноцінне виконання її наукових завдань та заходів за напрямами «Геолого-геофізичні дослідження», «Океанографічні дослідження» та «Біологічні дослідження», та досягнення мети Програми щодо отримання науково обґрунтованої оцінки біологічного та мінерально-ресурсного потенціалу Антарктичного регіону, значною мірою гальмується відсутністю власного науково-дослідного судна. Як наслідок, на сьогодні можливо виконати лише незначну частину передбачених Державною цільовою програмою завдань, серед яких – дослідження екосистеми та природно-ресурсної бази Південного океану в регіоні економічних інтересів України. Також за підсумками аналізу досвіду перезмін українських антарктичних експедицій, в тому числі в умовах пандемії КОВІД-19 було встановлено, що відсутність власного судна і залежність від фрахту іноземних суден створює значні загрози логістиці станції «Академік Вернадський», аж до ризику зриву перезміни експедицій, що ставить під загрозу життя та здоров’я членів експедицій, а також може унеможливити нормальну життєдіяльність станції «Академік Вернадський». Таким чином, Науково-технічною радою ДУ НАНЦ було ухвалено рішення про необхідність закупівлі науково-дослідного судна, придатного до роботи в умовах Південного океану, яке дозволить: - забезпечити виконання завдань та заходів Державної цільової програми за її науковими напрямами («Геолого-геофізичні дослідження», «Океанографічні дослідження» та «Біологічні дослідження») та напрямом «Організація та проведення антарктичних експедицій» (завдання 21 Матеріально-технічне забезпечення антарктичних експедицій), - виконати міжнародні зобов'язання України відповідно до статті IX Договору про Антарктику стосовно забезпечення регулярних експедицій та ефективного функціонування антарктичної станції; - досягнути мету Програми щодо отримання науково обґрунтованої оцінки біологічного та мінерально-ресурсного потенціалу Антарктичного регіону. 19.08.2021 р. ДУ НАНЦ вступив в права власності судна “James Clark Ross” (IMO № 8904496). Згідно умов договору купівлі – продажу судно було передане ДУ НАНЦ у порту Фредеріксгавн, Королівство Данія, та 05.10.2021 р. доставлене до України (порт Одеса) із порту Фредеріксгавн, Королівство Данія, компанією Pech OU (резидент Естонії, реєстраційний номер 12207048, адреса реєстрації Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Uus-Sadama tn 21-301, 10120) згідно з Договором №20-02/2021 від 08.09.2021р. Рішенням судновласника, відповідно до Порядку присвоєння судну назви (затверджений Наказом міністерства транспорту України №19 від 21.01.1998 р.), судно отримало нову назву «Ноосфера». Науково-технічною радою ДУ НАНЦ при плануванні роботи 27-ї української антарктичної експедиції враховано наявність у ДУ НАНЦ судна «Ноосфера» (ІМО № 8904496), та передбачено вихід судна з порту Одеса до української антарктичної станції «Академік Вернадський» у першому кварталі 2022 року, використання вказаного судна для забезпечення роботи сезонного загону 27-ї УАЕ та ротації зимувального складу 26-ї та 27-ї УАЕ, та виконання низки досліджень з борта судна у Південному океані в районі 48-2 статистичної звітності ККАМЛР та у акваторіях прилеглих до Антарктичного півострова та островів Південної Георгії. Вказані роботи мають забезпечити виконання у першому півріччі 2022 р. завдань та заходів Державної цільової науково-технічної програми досліджень України у Антарктиці за її науковими напрямами («Геолого-геофізичні дослідження», «Океанографічні дослідження» та «Біологічні дослідження») та напрямом «Організація та проведення антарктичних експедицій» (завдання 21 Матеріально-технічне забезпечення антарктичних експедицій), виконання міжнародних зобов'язань України відповідно до статті IX Договору про Антарктику стосовно забезпечення регулярних експедицій та ефективного функціонування антарктичної станції та досягнення мети Програми щодо отримання науково обґрунтованої оцінки біологічного та мінерально-ресурсного потенціалу Антарктичного регіону. Уповноваженим органом, Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України наказом від 15 квітня 2020 року № 708 було затверджено Порядок визначення предмета закупівлі. Згідно з пунктом 12 цього порядку, визначення предмета закупівлі товарів і послуг, необхідних для забезпечення реалізації пункту 21 завдань і заходів з виконання Державної цільової науково-технічної програми проведення досліджень в Антарктиці на 2011-2023 роки, що є додатком 2 до Державної цільової науково-технічної програми проведення досліджень в Антарктиці на 2011-2023 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року № 1002, здійснюється комплексно за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів або надання послуг. Для виконання вказаних вище завдань перед виходом судна у напрямку української антарктичної станції «Академік Вернадський» необхідно провести комплекс заходів з міжрейсового технічного обслуговування науково-дослідного океанографічного судна “Ноосфера” (IMO № 8904496), його докування, підтвердження належного технічного стану судна Регістром судноплавства України, також для підготовки судна до виходу в експедиційний рейс у Південний океан необхідно провести випробування роботи спеціальних пристроїв, які забезпечують відбір зразків води, донних осадів та гідробіонтів, укомплектувати судно океанографічними та іншими науковими та технічними приладами та перевірити їхню сумісність із пристроями та механізмами судна. При вивченні технічних аспектів стосовно керування та технічного обслуговування вказаного судна шляхом консультацій із попередніми судновласниками, капітаном судна “James Clark Ross” (IMO № 8904496), крюїнговими агентствами, та фахівцями Адміністрації морського та річкового транспорту України було встановлено наступне: Керування та технічне обслуговування судна, яке є унікальним за поєднанням своїх характеристик, зокрема характеристик криголаму та науково-дослідного океанографічного судна із інтегрованим із корпусом судна високотехнологічним обладнанням, та підготовка його до експедиції в стислі терміни потребує досвіду та спеціальних кваліфікацій, спеціального навчання та наявності підтверджуючих документів про проходження відповідного навчання та наявність відповідних кваліфікацій, як це визначено Міжнародною конвенцією про підготовку та дипломування моряків та несення вахти 1978 року (з поправками) (ПДНВ 78/95) та Міжнародним кодексом для суден, які експлуатуються в полярних водах (Полярний кодекс), який набув силу з 2017 року. Вказане навчання потребує значного часу. В Україні наразі відсутні фахівці, які б пройшли відповідне спеціальне навчання та були готові замінити його без проходження попереднього тривалого навчання та отримання документів про наявність необхідних навиків для керування судном “Ноосфера” (IMO № 8904496) у відповідності до вимог Міжнародної конвенції про підготовку та дипломування моряків та несення вахти 1978 року (з поправками) (ПДНВ 78/95) та Міжнародного кодексу для суден, які експлуатуються в полярних водах (Полярний кодекс). Підготовка фахівців, членів екіпажу, які б відповідали вказаним вище вимогам, з числа моряків, які мають загальні знання та навички для роботи у торгівельному та/або рибальському флоті, але наразі не відповідають вказаним вище спеціальним вимогам та не мають відповідного досвіду, може бути здійснена лише безпосередньо на судні під керівництвом фахівців, членів екіпажу, що мають досвід експлуатації та обслуговування судна (навчання шляхом передачі досвіду безпосередньо під час спільної роботи). Таким чином, для гарантування вчасної та якісної підготовки судна “Ноосфера” (IMO № 8904496) до виходу у море із складною льодовою обстановкою (Південний океан), існує нагальна потреба здійснення технічного обслуговування та підготовки судна “Ноосфера” (IMO № 8904496) за участі фахівців, які раніше працювали у екіпажі вказаного судна, мають досвід його експлуатації та відповідні підтверджені кваліфікації, відповідно до вимог Міжнародної конвенції про підготовку та дипломування моряків та несення вахти 1978 року (з поправками) (ПДНВ 78/95) та Міжнародного кодексу для суден, які експлуатуються в полярних водах (Полярний кодекс). Згідно інформації, отриманої від попередніх судновласників та від крюїнгової агенції ”Seamariner” (резидент Великобританії, реєстраційний номер 02745210, адреса реєстрації The Square Fawley Southampton SO45 1DD England), яка відповідала за кадрове забезпечення командного складу судна “James Clark Ross” (IMO № 8904496) до зміни судновласника 19.08.2021 рр., на сьогодні наявний склад фахівців командного складу, які мають досвід роботи на судні “James Clark Ross” (IMO № 8904496) та відповідні підтверджені кваліфікації, мають робочі контракти із двома наймачами: частина із них працюють на новому науково-дослідному криголамі UK Research and Innovation, Polaris House, Swindon, SN2 1FL, UK “Sir David Attenborough” (IMO №: 9798222), інші, а саме: Технічний суперінтендант, Головний механік, Головний електрик, Третій механік, Четвертий механік законтрактовані та мають трудові відносини із компанією Pech OU (резидент Естонії, реєстраційний номер 12207048, адреса реєстрації Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Uus-Sadama tn 21-301, 10120). За інформацією, отриманою від UK Research and Innovation, Polaris House, Swindon, SN2 1FL, UK, судно “Sir David Attenborough” (IMO №: 9798222) наразі вийшло у антарктичну експедицію в інтересах Британської Антарктичної Служби, залучення фахівців, які є членами екіпажу вказаного судна до екіпажу судна “Ноосфера” (IMO № 8904496) наразі виключається. Таким чином, єдиною компанією, яка має технічну можливість забезпечити у необхідний термін керування, технічне обслуговування та підготовку до експедиційного рейсу судна “Ноосфера” (IMO № 8904496) та надати Комплексну послугу з міжрейсового технічного обслуговування науково-дослідного океанографічного судна “Ноосфера” (IMO № 8904496), підготовки його до виходу в експедиційний рейс у Південний океан, дооснащення судна океанографічним та іншим обладнанням для забезпечення Української антарктичної станції «Академік Вернадський» та Українських антарктичних експедицій із залученням технічних фахівців, членів екіпажу, що мають досвід роботи на цьому судні, здійснити підготовку до виходу у море із складною льодовою обстановкою (Південний океан), випробування роботи спеціальних пристроїв, які забезпечують відбір зразків води, донних осадів та гідробіонтів, укомплектування судна океанографічними та іншими науковими приладами та перевірки їхньої сумісності із пристроями та механізмами судна, та одночасно проводити навчання членів українського екіпажу судна «Ноосфера» членами екіпажу, які мають попередній досвід керування судном “James Clark Ross” (IMO № 8904496) та необхідні для цього підтверджені кваліфікації, є компанія Pech OU резидент Естонії, реєстраційний номер 12207048, адреса реєстрації Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Uus-Sadama tn 21-301, 10120). Висновок: Зважаючи на викладене, у замовника ДУ НАНЦ для проведення закупівлі наявні умови та підстави для застосування переговорної процедури закупівлі, відповідно до вимог абзацу третього частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин. Закупівля послуги, а саме Комплексної послуги з міжрейсового технічного обслуговування науково-дослідного океанографічного судна “Ноосфера” (IMO № 8904496), підготовка його до виходу в експедиційний рейс у Південний океан, дооснащення судна океанографічним та іншим обладнанням для забезпечення Української антарктичної станції «Академік Вернадський» та Українських антарктичних експедицій може бути здійснена тільки в одного учасника – Pech OU (резидент Естонії, реєстраційний номер 12207048, адреса реєстрації Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Uus-Sadama tn 21-301, 10120), після попереднього проведення з ним переговорів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2021
Оскарження наміру укласти договір: 05 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63720000-2: Послуги з обслуговування водних видів транспорту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Комплексна послуга з міжрейсового технічного обслуговування науково-дослідного океанографічного судна “Ноосфера” (IMO № 8904496), підготовка його до виходу в експедиційний рейс у Південний океан, дооснащення судна океанографічним та іншим обладнанням для забезпечення Української антарктичної станції «Академік Вернадський» та Українських антарктичних експедицій.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: бульвар Тараса Шевченка, 16 (НДОС "Ноосфера"), Київ, Київська область, 01601, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2021  —  10 березня 2022
ДК 021:2015: 63720000-2 — Послуги з обслуговування водних видів транспорту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Після підписання Договору Аванс 10 Банківські 100

Тендерна документація

24 листопада 2021 18:36
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Pech OU
#12207048
Переможець 1 060 000,00
USD
24 листопада 2021 18:44

Документи

24 листопада 2021 18:44
Електронний підпис
24 листопада 2021 18:44
ПротоколУО_120_21.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2021 18:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Pech OU
#12207048
1 060 000,00
USD
Документи

Документи

24 листопада 2021 18:44
Електронний підпис
24 листопада 2021 18:44
ПротоколУО_120_21.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 11:57
Контракт №58-02_21 від 17.12.2021.pdf укладений
20 грудня 2021 11:57
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2022 11:41
Дод. угода №1 від 14.01.22 до Контракту №58-02_21.pdf зміни до договору
19 січня 2022 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з необхідністю проведення додаткових робіт при технічному обслуговуванні судна "Ноосфера" та прийняття їх ДП "Класифікаційне товариство Регістр судноплавства України". Забезпечення заходів для відповідності судна "Ноосфера" вимогам Кодексів МКУБ та ОСПЗ.
Номер договору про закупівлю: 58-02/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML