Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
70220000-9 - Послуги з надання в оренду чи лізингу нежитлової нерухомості (Послуги з надання в оренду двох серверних шаф для розміщення резервного обладнання ДП «Оператор ринку» в датацентрі)
Очікувана вартість
809 100,00 UAH
UA-2021-11-24-003534-c ● 31bb943815a44b50b7352dd5ae71e318
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП ОПЕРАТОР РИНКУ |
Код ЄДРПОУ: | 43064445 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Симона Петлюри, будинок 27 |
Контактна особа: |
Плетмінцева Ганна Володимирівна +380442050124 zakupki@oree.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2021 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2021 17:33 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2021 17:33 |
Очікувана вартість: | 809 100,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,98% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70220000-9: Послуги з надання в оренду чи лізингу нежитлової нерухомості
юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з надання в оренду двох серверних шаф для розміщення резервного обладнання ДП «Оператор ринку» в датацентрі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, м. Київ, М. КИЇВ, за адресою Виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 70220000-9 — Послуги з надання в оренду чи лізингу нежитлової нерухомості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата щомісячних послуг за січень-грудень 2022 року здійснюється Замовником щомісячно у термін до 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання рахунку-фактури, які Виконавець надає Замовнику до 1 числа місяця, в якому будуть надаватись послуги. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2021 17:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2021 17:28 |
Документація оренда шаф підкоригована.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2 (два) кілометри
Дата подання: 29 листопада 2021 17:15
Дата відповіді: 30 листопада 2021 17:03
Починаючи з кінця 90-х років минулого сторіччя все комп’ютерне обладнання, що призначене для встановлення в ЦОД, оснащується зручними та надійними засобами віддаленого керування (зазвичай, IPMA або аналогами), що дозволяє вирішувати всі задачі по управлінню обладнанням без необхідності фізичної присутності поряд з ним. Крім того, більшість комерційних ЦОД надають послугу «віддалені руки» (Remote hands) в режимі 24х7 та послуги з зберігання запасних частин безпосередньо на території ЦОД. Зважаючи на вищесказане, просимо пояснити необхідність вимоги «Довжина найкоротшого загальнодоступного пішохідного маршруту між приміщенням Замовника (м. Київ, вул. Симона Петлюри, 27) та приміщеннями Датацентру не повинна перевищувати 2 (два) кілометра»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога щодо довжини найкоротшого загальнодоступного пішохідного маршруту для Замовника є критично важливою, з огляду на необхідність мати можливість користування обладнанням, яке планується розмітити у приміщенні Датацентру в оперативному режимі, у випадку виникнення аварійної ситуації впродовж 15-20 хвилин для проведення аварійних та регламентних робіт.
Система фільтрації
Дата подання: 29 листопада 2021 17:17
Дата відповіді: 30 листопада 2021 16:48
Просимо уточнити яке саме обладнання замовника вимагає «наявності в приміщенні Датацентру Учасника системи кондиціонування з системою фільтрації для тонкої очистки повітря» та просимо надати сканкопію відповідної частини документації до такого обладнання, в якій наведено вимоги до фільтрації повітря в системи кондиціювання ЦОД?
Відповідь: Відповідно до вимог, зазначених у документації щодо проведення спрощеної закупівлі, відсутні вимоги щодо наявності в системі кондиціонування приміщення Датацентру фільтрів тонкої очистки повітря.
надання експертного висновку, який є додатком до такого Атестату відповідності
Дата подання: 29 листопада 2021 17:18
Дата відповіді: 30 листопада 2021 16:49
Якщо Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України встановила належним підтвердженням наявності в Учасника комплексної системи захисту інформації Учасника Атестат відповідності, то з якою метою Замовник вимагає надання експертного висновку, який є додатком до такого Атестату та містить конфіденційну інформацію про архітектуру захисту інформації, розкриття якої може призвести до втрати такого захисту?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно із «Положенням про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації», затвердженим Наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України від 16.05.2007 № 93 (далі - Положення), експертний висновок є невід’ємною частиною атестату відповідності комплексної системи захисту інформації. Положення не передбачає конфіденційності експертного висновку та не встановлює вимог щодо обмеження доступу до експертного висновку.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-24-003534-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДЕ НОВО", Код ЄДРПОУ:35877574
Дата подання: 29 листопада 2021 21:00
Дискримінаційна вимога тендерної документації
До уваги шановної Г.В. Плетмінцевої. Якщо Замовник в спрощеній закупівлі висуває вимогу («Довжина найкоротшого загальнодоступного пішохідного маршруту між приміщенням Замовника (м. Київ, вул. Симона Петлюри, 27) та приміщеннями Датацентру не повинна перевищувати 2 (два) кілометра»), яку, з урахуванням решти вимог до ЦОД учасників, може виконати лише один учасник (в даному випадку ТОВ «Укрком»), то така вимога вважається дискримінаційною, та такою, що порушує вимоги частини 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників» та призведе до відповідальності Уповноваженої особи ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ» - Г.В. Плетмінцевої за порушення вимог Закону, згідно статті 44 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: згідно статті 164-14 КУПАП «Якщо тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону», то таке порушення тягне «за собою накладення штрафу на … уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».
Тому просимо або видалити вимогу щодо відстані між вул. Симона Петлюри, 27 та приміщеннями Датацентру, або привести її до вигляду, коли такій вимозі буде відповідати не менше двох учасників, з урахуванням решти вимог до ЦОД учасників.
Розгорнути
Згорнути
Тому просимо або видалити вимогу щодо відстані між вул. Симона Петлюри, 27 та приміщеннями Датацентру, або привести її до вигляду, коли такій вимозі буде відповідати не менше двох учасників, з урахуванням решти вимог до ЦОД учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2021 17:00
На вашу вимогу маємо повідомити наступне:
Щодо довжини найкоротшого загальнодоступного пішохідного маршруту.
Вимога щодо довжини найкоротшого загальнодоступного пішохідного маршруту для Замовника є критично важливою, з огляду на необхідність мати можливість користування обладнанням, яке планується розмітити у приміщенні Датацентру в оперативному режимі, у випадку виникнення аварійної ситуації впродовж 15-20 хвилин для проведення аварійних та регламентних робіт.
Під час підготовки документації щодо проведення спрощеної закупівлі Замовником проведено відповідне дослідження ринку послуг з надання в оренду серверних шаф для розміщення обладнання в Датацентрі та на підставі отриманої інформації, в тому числі з відкритих джерел, з’ясовано, що на даний час існує не менше 4-х компаній, що надають такі послуги та відповідають всім вимогам Замовника, в тому числі вимозі щодо довжини найкоротшого загальнодоступного пішохідного маршруту між приміщенням Замовника (м. Київ, вул. Симона Петлюри, 27) та приміщеннями Датацентру не перевищує 2 км.
Враховуючи практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовник має чітку позицію, щодо використання правила «двох виробників». Мета правила «двох виробників» – дати учасникам реальну можливість конкурувати та якщо в сукупності всім технічним та якісним характеристикам, установленим Замовником відповідає предмет закупівлі щонайменше двох виробників/надавачів послуг, вимога Замовника не є дискримінаційною.
Таким чином, твердження Учасника, щодо виконання вказаної вимоги лише одним учасником та віднесення її до дискримінаційної вимоги є хибним та безпідставним, а сама вимога є неприйнятною та відхиляється замовником оскільки, Учасником не надано інформації (доказів), що вимога може бути надана лише одним Учасником та свою чергу є дискримінаційною.
Також маємо підкреслити, що викладені в документації закупівлі вимоги сформовані відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та виходячи із фактичних потреб Замовника щодо забезпечення безперебійної роботи Обладнання, можливості його оперативного обслуговування персоналом Замовника, необхідного рівня якості та надійності систем електроживлення, кондиціонування, фізичної безпеки та попередження несанкціонованого доступу.
Щодо відповідальності Уповноваженої особи
Посилання учасника на порушення за статтю 16414 КУПАП (якщо тендерна документація складена не у відповідності із вимогами Закону, то таке порушення тягне за собою накладання штрафу на уповноважених осіб) суперечить вимогам чинного законодавства України, оскільки Замовник проводить закупівлю відповідно до ст. 14 Закону та спрощена закупівля не передбачає наявність тендерної документації, вимоги щодо якої встановлюються ст. 22 Закону.
Щодо довжини найкоротшого загальнодоступного пішохідного маршруту.
Вимога щодо довжини найкоротшого загальнодоступного пішохідного маршруту для Замовника є критично важливою, з огляду на необхідність мати можливість користування обладнанням, яке планується розмітити у приміщенні Датацентру в оперативному режимі, у випадку виникнення аварійної ситуації впродовж 15-20 хвилин для проведення аварійних та регламентних робіт.
Під час підготовки документації щодо проведення спрощеної закупівлі Замовником проведено відповідне дослідження ринку послуг з надання в оренду серверних шаф для розміщення обладнання в Датацентрі та на підставі отриманої інформації, в тому числі з відкритих джерел, з’ясовано, що на даний час існує не менше 4-х компаній, що надають такі послуги та відповідають всім вимогам Замовника, в тому числі вимозі щодо довжини найкоротшого загальнодоступного пішохідного маршруту між приміщенням Замовника (м. Київ, вул. Симона Петлюри, 27) та приміщеннями Датацентру не перевищує 2 км.
Враховуючи практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовник має чітку позицію, щодо використання правила «двох виробників». Мета правила «двох виробників» – дати учасникам реальну можливість конкурувати та якщо в сукупності всім технічним та якісним характеристикам, установленим Замовником відповідає предмет закупівлі щонайменше двох виробників/надавачів послуг, вимога Замовника не є дискримінаційною.
Таким чином, твердження Учасника, щодо виконання вказаної вимоги лише одним учасником та віднесення її до дискримінаційної вимоги є хибним та безпідставним, а сама вимога є неприйнятною та відхиляється замовником оскільки, Учасником не надано інформації (доказів), що вимога може бути надана лише одним Учасником та свою чергу є дискримінаційною.
Також маємо підкреслити, що викладені в документації закупівлі вимоги сформовані відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та виходячи із фактичних потреб Замовника щодо забезпечення безперебійної роботи Обладнання, можливості його оперативного обслуговування персоналом Замовника, необхідного рівня якості та надійності систем електроживлення, кондиціонування, фізичної безпеки та попередження несанкціонованого доступу.
Щодо відповідальності Уповноваженої особи
Посилання учасника на порушення за статтю 16414 КУПАП (якщо тендерна документація складена не у відповідності із вимогами Закону, то таке порушення тягне за собою накладання штрафу на уповноважених осіб) суперечить вимогам чинного законодавства України, оскільки Замовник проводить закупівлю відповідно до ст. 14 Закону та спрощена закупівля не передбачає наявність тендерної документації, вимоги щодо якої встановлюються ст. 22 Закону.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРКОМ" #22891175 |
Переможець |
795 100,00
UAH
|
07 грудня 2021 17:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2022 12:59
|
ДУ 1_2.pdf | зміни до договору |
20 квітня 2022 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 14:16
|
ДУ_2993_А_13122021.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2021 15:01
|
Договір | укладений |
13 грудня 2021 14:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 2993-А |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призводить до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; |
Номер договору про закупівлю: | 2993-А |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |