Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пробірки вакуумні з цитратом Na (3.2%) з блакитною кришкою, Пробірки вакуумні (2мл) з бузковою кришкою, Зонд з пластмасовим аплікатором, без пробірки, стерильний для забору матеріалу методом ПЛР
Очікувана вартість
14 650,00 UAH
UA-2021-11-24-003479-a e867d0c8e1494deebd59771176d5810a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Гладченко

+380542787308 i.hladchenko@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000300
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Праці, 3
Контактна особа: Ірина Гладченко
+380542787308
i.hladchenko@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2021 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 08 грудня 2021 12:02
Очікувана вартість: 14 650,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 73,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби


відповідно до вимог Закону України від 01.07.2021 № 1599-ІХ «Про внесення змін до розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» виключення можливості здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель» (далі-Закон), зокрема абзацу четвертого пункту 3-1, а саме:Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України « Про захист населення від інфекційних хвороб, закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемії короно вірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку,встановленому цим Законом для спрощених закупівель».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 штуки
Пробірки вакуумні з цитратом Na (3.2%) з блакитною кришкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Металургів, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
500 штуки
Пробірки вакуумні (2мл) з бузковою кришкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Металургів, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
300 штуки
Зонд з пластмасовим аплікатором, без пробірки, стерильний для забору матеріалу методом ПЛР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Металургів, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20-ти (двадцяти) банківських днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2021 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2021 10:50
Оголошення пробірки.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-24-003479-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Росляков Сергій Олександрович, Код ЄДРПОУ:3469804897
Дата подання: 26 листопада 2021 14:49
Невідповідність закупівлі
Відповідно до закупівлі UA-2021-11-24-003479-a, що оголошена КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради , виявлено наступні порушення:
1. Замовником порушено вимоги становленні Наказом МОЗ України від 28.03.2020 № 722 "Організація надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (COVID-19)", а саме:
- Для забезпечення безпечного ПЛР тестування необхідно використовувати не звичайне транспортне середовище, а транспортне середовище із лізуючим розчином. Даний пункт був затверджений Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 08 вересня 2021 року No 1907 та внесений до Наказу МОЗ України від 28.03.2020 № 722 "Організація надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (COVID-19)".
- У разі проведення забору матеріалу необхідно дотримуватись методу одночасного (двома окремими тампонами) взяття мазків із задньої стінки ротоглотки (мазок із зі зіва) та переднього назального мазка. Таким чином має бути використано два окремих тампона. Даний пункт був затверджений Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 08 вересня 2021 року No 1907 та внесений до Наказу МОЗ України від 28.03.2020 № 722 "Організація надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (COVID-19)".
2. Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 08 вересня 2021 року No 1907 внесено наступне до Наказу МОЗ України від 28.03.2020 № 722 "Організація надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (COVID-19)":
«11. Для забезпечення здійснення контролю за забором, зберіганням та транспортуванням зразків матеріалів для тестування на SARS-CoV-2 зобов’язати:
1) установи, які займаються забором зразків матеріалів дотримуватись механізмів та методів відбору зразків, що були зазначені вище, а також умов зберігання та транспортування зразків;»

Таким чином Замовник оголосивши закупівлю наборів для забору біологічного матеріалу, шляхом окремого придбання транспортних пробірок без лізуючого розчину, та тампонів у кількості, що не дозволяє дотримуватись методу одночасного (двома окремими тампонами) взяття мазків із задньої стінки ротоглотки (мазок із зі зіва) та переднього назального мазка, порушую чинне законодавство.
Просимо Вас забезпечити виконання чинних Наказів МОЗ України та оголосити закупівлю відповідно до них.
У разі не виконання вимог будемо змушені звернутися до органів контролю, а саме відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 08 вересня 2021 року No 1907:
здійснення;
3) обласні центри контролю та профілактики хвороб МОЗ України зобов’язати:
повідомити усі установи, що займаються забором, зберіганням та транспортуванням зразків матеріалів для тестування на SARS-CoV-2, про механізми та методи їх здійснення;
відмовляти у проведенні ПЛР тестування у разі порушення механізмів та методів забору, зберігання та транспортування зразків матеріалів для тестування на SARS-CoV-2;
повідомляти міські та обласні департаменти охорони здоров’я про порушення з боку установ механізмів та методів забору, зберігання та транспортування зразків матеріалів для тестування на SARS-CoV-2.».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2021 16:45
Враховуючи, що заклад має свою акредитовану лабораторію для проведення досліджень на COVID-19 методом ПЛР, ми не використовуємо транспортне середовище та маємо потребу лише в аплікаторах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2021 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 11 683,00
UAH
11 683,00
UAH
Документи
ФОП "ЗАХАРОВ КИРИЛ ВІКТОРОВИЧ" 14 425,00
UAH
14 425,00
UAH
Документи

Публічні документи

01 грудня 2021 09:16
Електронний підпис
30 листопада 2021 13:25
Електронний підпис
30 листопада 2021 12:32
Тендерна документація.pdf
30 листопада 2021 12:32
Документи на товар.pdf
30 листопада 2021 12:32
Аналогічний договір.pdf
30 листопада 2021 12:32
Установчі документи.pdf
30 листопада 2021 12:32
Технічна частина - довідки.pdf

Публічні документи

01 грудня 2021 12:06
Електронний підпис
01 грудня 2021 11:46
2.1.Цінова пропозиція.pdf
01 грудня 2021 11:46
3.1.Проєкт договору.pdf
01 грудня 2021 11:46
4.2.Копія Витягу з ЄДР.pdf
01 грудня 2021 11:46
1.3.Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

ФОП "ЗАХАРОВ КИРИЛ ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Переможець 11 683,00
UAH
09 грудня 2021 16:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

09 грудня 2021 16:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2021 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
11 683,00
UAH
Документи

Документи

09 грудня 2021 16:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 12:48
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 15:48
Доровір 340к-21.pdf укладений
17 грудня 2021 15:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 683,00
UAH