Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісла та стільці (39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)
Очікувана вартість
148 000,00 UAH
UA-2021-11-24-003426-b 9656be6cc26a415188a0a536f533c7a0
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сторож Лілія Вікторівна

lilia.storozh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунальної власності департаменту економічного розвитку Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25558625
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Галицька площа,15
Контактна особа: Сторож Лілія Вікторівна
lilia.storozh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2021 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2021 14:16
Очікувана вартість: 148 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 740,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Крісло Inter
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, Галицька площа,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
24 штуки
Стілець Samba
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, Галицька площа,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем за визначеною Договором ціною у безготівковій формі, відповідно до поставленого Товару та відповідно до наданих видаткових накладних, протягом 15 робочих днів шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2021 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2021 12:33
специфікація.docx
24 листопада 2021 12:33
оголошення .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-24-003426-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ", Код ЄДРПОУ:32565288
Дата подання: 10 грудня 2021 13:53
Вимога щодо припинення порушень Закону України «Про публічні закупівлі»
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що визначення Вами переможцем ТОВ "ОВС плюс" є неправомірним, та таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в частині недотримання вимог ст. 5 Закону щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі. Також визначення переможцем ТОВ "ОВС плюс" порушує наші права як учасника в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них (ст. 5 Закону).
Порушення вимог Закону полягає в наступному.
У відповідності до вимог п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону, Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
1. У відповідності до вимог ч. 3 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасники мають завантажити у складі пропозиції довідку (лист) щодо наявності аналогічного досвіду поставки товарів у відповідності до Додатку 6 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до вимог, визначених у Додатку 6 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в довідці має бути зазначене, окрім іншого, предмет договору та стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). У складі пропозиції ТОВ "ОВС плюс" надано інформацію про виконання аналогічних договорів (файл «анал дог ОВС 3. PDF»), що не містить відомостей щодо предмету договору та стану виконання договору.
2. У складі пропозиції ТОВ "ОВС плюс" надано інформацію про виконання аналогічних договорів (файл «анал дог ОВС 3. PDF»), що датована «07» липня 2019 р., при цьому ч. 17 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що всі документи (листи, довідки) повинні бути датовані не раніш 10 днів до дати оголошення закупівлі (24.11.2021 р.).
3. У відповідності до вимог ч. 2 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасники мають завантажити у складі пропозиції цінову пропозицію у відповідності до Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до вимог, визначених у Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в таблиці мають бути вказані назва, марка, модель, виробник та країна-виробника Товару. У складі пропозиції ТОВ "ОВС плюс" надана Цінова пропозиція, вих. № 0612/1 від 06.12.21 р., в таблиці якої відсутні відомості щодо країни виробника Товару.
4. У відповідності до вимог ч. 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист про те, що він не підпадає під дію Закону України «Про санкції», указам Президента України №133/2017 «Про рішення РНБО України від 28.04.2017р. «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», № 126/2018 «Про рішення РНБО України від 02.05.2018 «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», № 82/2019 «Про рішення РНБО України від 19.03.2019 «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та не порушував норм, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».
У складі пропозиції ТОВ "ОВС плюс" зазначений гарантійний лист відсутній.
Враховуючи наведене вище, пропозиція ТОВ "ОВС плюс" підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підстав вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом відхилення пропозиції ТОВ "ОВС плюс".
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 13 грудня 2021 13:39
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2021 10:43
Пропозицію ТОВ "ОВС плюс" буде переглянуто.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОВС плюс" 101 232,00
UAH з ПДВ
86 901,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" 115 992,00
UAH з ПДВ
86 904,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2021 16:54
Електронний підпис
06 грудня 2021 16:53
Лист погодж.PDF
06 грудня 2021 16:53
арт-пром 6.PDF
06 грудня 2021 16:53
Гарант на товар.PDF
06 грудня 2021 16:53
Рекв.Замена р счета.PDF
06 грудня 2021 16:53
статут ОВС.PDF
06 грудня 2021 16:53
Статья 17.PDF
06 грудня 2021 16:53
гарант (1).PDF
06 грудня 2021 16:53
статистика.PDF
06 грудня 2021 16:53
Витяг ПДВ.PDF
06 грудня 2021 16:53
ліц.дозв.PDF
06 грудня 2021 16:53
Свид ОВС.PDF
06 грудня 2021 16:53
арт-пром 4.PDF
06 грудня 2021 16:53
овс дир.PDF
06 грудня 2021 16:53
рекв ОВС.PDF
06 грудня 2021 16:53
zakljuchenie_sjes_stul_ja_i_kresla.pdf
06 грудня 2021 16:53
арт-пром 3.PDF
06 грудня 2021 16:53
виписка овс.PDF
06 грудня 2021 16:53
ISO cв.pdf
06 грудня 2021 16:53
Сертифікат 14001 АМФ.pdf
06 грудня 2021 16:53
свід ОВС.PDF
06 грудня 2021 16:53
Сертифікат 9001 АМФ.pdf
06 грудня 2021 16:53
Гарант пост в термін.PDF
06 грудня 2021 16:53
ISO 14001.pdf
06 грудня 2021 16:53
4 опп.PDF
06 грудня 2021 16:53
анал дог ОВС 3.PDF
06 грудня 2021 16:53
Витяг подписан..PDF
06 грудня 2021 16:53
Файл.PDF
06 грудня 2021 16:53
арт-пром 5.PDF
06 грудня 2021 16:53
zakljuchenie_sjes_korpusnaja_mebel.pdf
06 грудня 2021 16:53
Ком пр Файл0003 (4).PDF
06 грудня 2021 16:53
арт-пром 2.PDF
06 грудня 2021 16:53
арт-пром 1.PDF

Публічні документи

06 грудня 2021 16:29
Електронний підпис
06 грудня 2021 12:30
Договір №26.pdf
06 грудня 2021 12:30
Витяг на 29.11.2021.pdf
06 грудня 2021 12:30
Cтатут копія ч2.pdf
06 грудня 2021 12:30
Технічна специфікація.pdf
06 грудня 2021 12:30
Цінова пропозиція.pdf
06 грудня 2021 12:30
Cтатут копія ч1.pdf
06 грудня 2021 12:30
Гарантійний лист.pdf
06 грудня 2021 12:30
Довідка.pdf
06 грудня 2021 12:30
Cтатут копія.pdf
06 грудня 2021 12:30
Письмове пояснення.pdf
06 грудня 2021 12:30
Висновок № 602-123-20-1-23377.pdf
06 грудня 2021 12:30
Договір №1603.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОВС плюс"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
Рішення скасоване 86 901,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2021 13:39
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
Відхилено 86 901,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2021 14:50
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ"
#32565288
Переможець 86 904,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2021 15:20

Документи

10 грудня 2021 11:03
протокол переможця.pdf

Документи

13 грудня 2021 13:41
протокол9.jpeg

Документи

14 грудня 2021 15:19
протокол 10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2021 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ"
#32565288
86 904,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2021 15:19
протокол 10.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 31 грудня 2021 12:01
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі
Документи:
31 грудня 2021 12:01
Електронний підпис
31 грудня 2021 12:00
протокол 11.jpeg