Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП ММР "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" |
Код ЄДРПОУ: | 05483090 |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вул. Корабелів, 14 В |
Контактна особа: |
Заднепрянець Світлана Вікторівна +380512474247 bsmpnik@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2021 11:57 |
Оскарження наміру укласти договір: | 05 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 10 робочих днів після отримання рахунку та акту приймання-передачі. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
24 листопада 2021 11:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2021 11:01 |
Запрош ТЕЦ.PDF | |
24 листопада 2021 11:01 |
ПР застосув перег тепло.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-10-000045 ● 4a7aa73e081f4226b886cbd980449936
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2022 17:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2022 № 12
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-11-24-002001-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 24 листопада 2021 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 10.01.2022.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-11 08:34:22
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Просимо пояснити причини відсутності в електронній системі закупівель договору про закупівлю, щодо якого Комунальним некомерційним підприємством Миколаївської міської ради «МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» оприлюднене повідомлення про намір укласти договір з ПрАТ «Миколаївська теплоелектроцентраль».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання про усунення порушення законодавства, виявленого Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області стосовно переговорної процедури закупівлі UA-2021-11-24-002001-b повідомляємо, що Замовником КНП ММР "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" рішенням уповноваженої особи Заднепрянець С.В. від 11.01.2022 було відмінено переговорну процедуру UA-2021-11-24-002001-b щодо закупівлі по предмету 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія; теплоносій) на підставі п.5 ч.8 ст. 40 ЗУ "Про публічні закупівлі" причина- непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. (Протокол-рішення від 11.01.2022 додається).
2022-01-12 13:29:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2022-01-12 16:19:32
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ «Миколаївська теплоелектроцентраль» #30083966 |
Переможець |
820 299,03
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 11:57
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 11 січня 2022 12:51 |
Кінець періоду оскарження: | 22 січня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 11 січня 2022 12:51 |
Причина відміни: | непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій) |
Коментар щодо відміни: | Відмінити переговорну процедуру UA-2021-11-24-002001-b щодо закупівлі по предмету 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія; теплоносій) на підставі п. 5 ч.8 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» - непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. |
11 січня 2022 12:51
|
Електронний підпис |
11 січня 2022 12:08
|
Рішення про відміну |