Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 33690000-3 – Лікарські засоби різні (Тест-системи для виявлення антитіл SARS-COV-2 «COVID-19»)
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2021-11-23-017117-a 44f2ad7b926d49199b23df571a02f624
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Решетицька

+380523540108 kpoml@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Центральна міська лікарня м. Олександрії» Олександрійської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05493838
Вебсайт: http://kpoml.wordpress.com
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Ярмаркова, 15
Контактна особа: Олена Решетицька
+380523540108
kpoml@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2021 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 08 грудня 2021 14:54
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Закупівля відповідно до пункту 31 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» товарів необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 набір
Vitrotest-SARS-CoV-2 IgG QuantiSpike Імуноферментна тест-система для кількісного визначення антитіл класу IgG до Spike-білку коронавірусу SARS-CoV-2 (96 досліджень) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, місто Олександрія, вулиця Ярмаркова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 50288 — Коронавірус (SARS-CoV), антитіла класу імуноглобулін G (IgG) IVD, набір, імуноферментний аналіз (ІФА)
10 набір
Vitrotest-SARS-CoV-2 IgG Імуноферментна тест-система для якісного та ніапівкількісного визначення антитіл класу IgG до коронавірусу SARS-CoV-2 (96 досліджень) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, місто Олександрія, вулиця Ярмаркова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 50288 — Коронавірус (SARS-CoV), антитіла класу імуноглобулін G (IgG) IVD, набір, імуноферментний аналіз (ІФА)
10 набір
Vitrotest-SARS-CoV-2 IgM Імуноферментна тест-система для якісного визначення антитіл класу IgM до коронавірусу SARS-CoV-2 (96 досліджень) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, місто Олександрія, вулиця Ярмаркова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 50293 — Коронавірус (SARS-CoV), антитіла класу імуноглобулін M (IgM) IVD, набір, імуноферментний аналіз (ІФА)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30-ти календарних днів з дня підписання видаткової накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2021 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2021 17:52
Оголошення.docx
23 листопада 2021 17:52
Додаток 4 проект Договору (2).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2021 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Реал Діагностик" 59 670,00
UAH
59 670,00
UAH
Документи
ФОП Демиденко Ю.Ю. 69 500,00
UAH
69 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

30 листопада 2021 13:05
Електронний підпис
30 листопада 2021 13:04
Технічна частина.pdf
30 листопада 2021 13:04
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

01 грудня 2021 00:01
Електронний підпис
01 грудня 2021 00:00
Учасник 2.pdf
01 грудня 2021 00:00
МТВ.pdf
01 грудня 2021 00:00
Декларації.pdf
01 грудня 2021 00:00
Гарантійний Лист.pdf
01 грудня 2021 00:00
Інструкції.pdf
01 грудня 2021 00:00
Проект договору.pdf
01 грудня 2021 00:00
Учасник.pdf
01 грудня 2021 00:00
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Реал Діагностик"

ФОП Демиденко Ю.Ю.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Реал Діагностик"
#39231218
Відхилено 59 670,00
UAH
13 грудня 2021 17:09
ФОП Демиденко Ю.Ю.
#3166906007
Переможець 69 500,00
UAH
15 грудня 2021 12:08

Документи

13 грудня 2021 17:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2021 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Демиденко Ю.Ю.
#3166906007
69 500,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 15:55
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 11:39
ДУ№2 до Дог.№853 від 17.12.21р..pdf зміни до договору
21 грудня 2021 11:23
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 16:28
ДУ№ 1до Дог.№853 від 17.12.2021_pdf.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 16:27
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 14:49
Договір.pdf укладений
20 грудня 2021 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Розділу 3 Договору про постачання товару, зміни банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 853
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 853
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 49 760,00
UAH