Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Чоботи чоловічі, тапочки гумові чоловічі
Очікувана вартість
99 400,00 UAH
UA-2021-11-23-016560-a 500db069289440cf9d206891bfc18d45
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Сокур

+380977697728 baratov_pnd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БАРАТІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 02770110
Місцезнаходження: 55604, Україна , Миколаївська обл., с. Баратівка , вул. Степова,1
Контактна особа: Марина Сокур
+380977697728
baratov_pnd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2021 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2021 17:08
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2021 17:09
Початок аукціону: 08 грудня 2021 11:21
Очікувана вартість: 99 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 994,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
284 пара
чоботи чоловічі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55604, Україна, Миколаївська область, с.Баратівка, вул. Степова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
284 пара
тапочки гумові чоловічі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55604, Україна, Миколаївська область, с.Баратівка, вул. Степова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2021 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2021 17:09
кваліфікаційн_ вимоги.docx
23 листопада 2021 17:09
технічні вимоги.docx
23 листопада 2021 17:09
Договір зразок 2021.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-23-016560-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ЄРЕМЧУК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА, Код ЄДРПОУ:2349221560
Дата подання: 26 листопада 2021 10:30
Прохання про внесення змін
Доброго дня. Документація містить вимогу: «Для підтвердження відповідності іншим вимогам, Учасник в складі пропозиції повинен надати:
- на підтвердження додержання реалізації державної екологічної політики згідно Закону України «Про Основні засади (стратегію) державної екологічної політики України на період до 2030 року» від 28 лютого 2019 року №2697-VIII, Учасник надає в складі тендерної пропозиції сканований з оригіналу сертифікат на систему екологічного управління у відповідності до вимог ISO 14001 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування»:
- Учасник, який є виробником предмету закупівлі, надає сканований з оригіналу сертифікат ISO 14001 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», сфера сертифікації якого охоплює виробництво та надання послуг щодо оптової торгівлі неспеціалізованої. Сертифікат повинен бути виданий органом із сертифікації на ім'я Учасника процедури закупівлі та дійсний на момент подання пропозиції.
- Учасник, який не є виробником предмету закупівлі, надає сканований з оригіналу сертифікат ISO 14001 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» сфера сертифікації якого охоплює надання послуг щодо оптової торгівлі неспеціалізованої. Сертифікат повинен бути виданий органом із сертифікації на ім'я Учасника процедури закупівлі та дійсний на момент подання пропозиції.
У разі, якщо дата видачі сертифікату перевищує 1 (один) рік, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції сканований з оригіналу документ про результати останньої перевірки сертифікованої системи екологічного менеджменту, виданий не раніше ніж 12 (дванадцять) місяців відносно дати оприлюднення процедури закупівлі.
б) Учасник надає в складі тендерної пропозиції сканований з оригіналу сертифікат (сертифікати) по стандарту ISO 9001 «Системи
менеджменту якості. Вимоги»:
- Учасник, який є виробником предмету закупівлі, надає сканований з оригіналу сертифікат ISO 9001 «Системи менеджменту якості. Вимоги», сфера сертифікації якого охоплює виробництво та надання послуг щодо оптової торгівлі неспеціалізованої. Сертифікат повинен бути виданий органом із сертифікації на ім'я Учасника процедури закупівлі та дійсний на момент подання пропозиції.
- Учасник, який не є виробником предмету закупівлі, надає сканований з оригіналу сертифікат ISO 9001 «Системи менеджменту якості. Вимоги» сфера сертифікації якого охоплює надання послуг щодо оптової торгівлі неспеціалізованої. Сертифікат повинен бути виданий органом із сертифікації на ім'я Учасника процедури закупівлі та дійсний на момент подання пропозиції.
У разі, якщо дата видачі сертифікату (сертифікатів) перевищує 1 (один) рік, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції сканований з оригіналу документ про результати останньої перевірки сертифікованої системи менеджменту якості, виданий не раніше ніж 12 (дванадцять) місяців відносно дати оприлюднення процедури закупівлі..»

Повідомляємо що дані вимоги є дискримінаційними та суттєво зменшують конкурентність.
Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України - Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018.
Вартість отримання такого одного сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який може бути необов’язковим у його сфері діяльності. Оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця.
Ми розуміємо що Замовник хоче отримати якомога якісніший товар, проте включення вимог про надання сертифікату ISO є недоцільним, та підтверджує не якість товару, а є просто сертифікатом який купується за гроші.
Практика Prozorro вже давно показала що отримання в результаті необхідного товару залежить не від кількості прописаних сертифікатів, паспортів, висновків, а від чіткого та зрозумілого опису необхідних технічних характеристик товару.
Дана закупівля є СПРОЩЕНОЮ, і має проводиться з оглядом на процедуру – з більшою доступністю учасникам для участі та проведенням з максимальною ефективністю, не зменшуючи до одного кількість учасників.
Будемо вдячні за зміни умов документації з огляду на вищезазначене.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2021 10:38
Доброго дня. Ст.23 п.5 говорить: Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Номер вимоги: UA-2021-11-23-016560-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ГРИНЬКЕВИЧ АРТЕМ ЛЕОНІДОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3527506231
Дата подання: 16 грудня 2021 00:31
Вимога - Звернення
Протиправні діЇ Замовника

Див. у вкладені.
(додатково зазначаємо, що даний лист надісланий усім адресатам на ел.пошту та письомово поштою )
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2021 18:15
Доброго дня. Ст.23 п.5 говорить: Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2021 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГРИНЬКЕВИЧ АРТЕМ ЛЕОНІДОВИЧ 61 912,00
UAH з ПДВ
60 918,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ 64 468,00
UAH з ПДВ
61 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОРЖ ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА 83 780,00
UAH з ПДВ
83 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2021 22:40
Електронний підпис
30 листопада 2021 22:39
Лист згода на о.п.д..pdf
30 листопада 2021 22:39
Паспорти якості.pdf
30 листопада 2021 22:39
Щодо сертифіката ISO.pdf
30 листопада 2021 22:39
Сертифікат відповідності д.pdf
30 листопада 2021 22:39
Довідка про рахунок.pdf
30 листопада 2021 22:39
Про відкриття рахунків.pdf
30 листопада 2021 22:39
Виписка з ЄДР (копія).pdf
30 листопада 2021 22:39
Довідка про повнов. ГАЛ.pdf
30 листопада 2021 22:39
Витяг ЄДРПОУ.pdf
30 листопада 2021 22:39
Висновок СЕС УКРПРОПЛАСТ.pdf
30 листопада 2021 22:39
Інформ про Контрагента.pdf
30 листопада 2021 22:39
Тех.вимоги.pdf
30 листопада 2021 22:39
Інд. код.pdf
30 листопада 2021 22:39
Лист про сертифік..pdf
30 листопада 2021 22:39
Лист про Статут.pdf
30 листопада 2021 22:39
Лист про ел.доки.pdf
30 листопада 2021 22:39
Довідка ЄДРПОУ.pdf
30 листопада 2021 22:39
коп. ел. Витягу 2021р..pdf
30 листопада 2021 22:39
Новийй ел. витяг.pdf
30 листопада 2021 22:39
Витяг з плат. ЄП.pdf
30 листопада 2021 22:39
Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2021 22:39
Декларація постач..pdf
30 листопада 2021 22:39
Лист згода з дог..pdf
30 листопада 2021 22:39
Паспорт (копія).pdf
30 листопада 2021 22:39
Про відкриття рахунку.pdf

Публічні документи

02 грудня 2021 15:07
Електронний підпис
02 грудня 2021 15:06
Паспорт і код.pdf
02 грудня 2021 15:06
Установчі.pdf
02 грудня 2021 15:06
Витяг з єдр.pdf
02 грудня 2021 15:06
Довідка про ПДВ.pdf
02 грудня 2021 15:06
67020268283844.pdf
02 грудня 2021 15:06
лист пояснення про ISO.pdf
02 грудня 2021 15:06
КАТАЛОГ.pdf
02 грудня 2021 15:06
Взуття сес копія.pdf
02 грудня 2021 15:06
технічний паспорт.pdf
02 грудня 2021 15:06
Лист про сертифікацію.pdf
02 грудня 2021 15:06
Цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2021 15:06
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

07 грудня 2021 12:48
Електронний підпис
07 грудня 2021 12:47
Електронний підпис
07 грудня 2021 12:47
щодо підпису.pdf
07 грудня 2021 12:47
щодо 4ОПП та свідоцтва.pdf
07 грудня 2021 12:47
67140736178954.pdf
07 грудня 2021 12:47
пропозиція тех вим.pdf
07 грудня 2021 12:47
67140732289836.pdf
07 грудня 2021 12:47
щодо ліцензії.pdf
07 грудня 2021 12:47
Витяг 2021.pdf
07 грудня 2021 12:47
якісне взуття.pdf
07 грудня 2021 12:47
лист згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГРИНЬКЕВИЧ АРТЕМ ЛЕОНІДОВИЧ

ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ

ФОП КОРЖ ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГРИНЬКЕВИЧ АРТЕМ ЛЕОНІДОВИЧ
#3527506231
Відхилено 60 918,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2021 14:35
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ
#2236022736
Очікує рішення 61 770,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2021 14:35

Документи

15 грудня 2021 14:35
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 грудня 2021 01:07
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів
Документи:
21 грудня 2021 01:07
Електронний підпис
21 грудня 2021 01:06
95.jpg