Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2021-11-23-015816-a 9fd7e960f30741debd6055fc7f68203a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Гачегов

+380934630307 o.gachegov.tsdkffa@arch.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральний державний кінофотофоно архів України імені Г.С. Пшеничного
Код ЄДРПОУ: 03494304
Вебсайт: http://tsdkffa.archives.gov.ua
Місцезнаходження: 03110, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Солом'янська, 24
Контактна особа: Олександр Гачегов
+380934630307
o.gachegov.tsdkffa@arch.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2021 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2021 10:00
Початок аукціону: 07 грудня 2021 11:03
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина)
(графічна станція для обробки цифрових кіновідеодокументів/копій документів в роздільній здатності 2К/4К)

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03110, Україна, Київська область, Київ, вул. Солом'янська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2021 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2021 16:37
Додаток_1 Технічні, якісні характеристики.docx
23 листопада 2021 16:37
Додаток 2 форма цінової пропозиції.docx
23 листопада 2021 16:37
ОГОЛОШЕННЯ.docx
23 листопада 2021 16:37
Додаток 3 проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 25 листопада 2021 20:14
Дата відповіді: 26 листопада 2021 12:39
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Вдячні Вам за увагу до нашої закупівлі. Щодо Вашого запитання про можливість поставки ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) у складі пристрою персонального комп’ютера, повідомляємо наступне:
Предмет закупівлі, запропонований Учасниками, повинен відповідати умовам Оголошення спрощеної закупівлі UA-2021-11-04-015816-a та вимогам чинного законодавства. В умовах закупівлі зазначено, що Учасники можуть пропонувати товар з характеристиками, не гіршими, ніж у наведеній таблиці. Оскільки операційна система Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian за своїми технічними характеристиками є еквівалентом Windows 10 Pro, встановлення цієї операційної системи або інших еквівалентів Windows 10 Pro відповідатиме умовам проведення спрощеної закупівлі.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Замовник не вимагає подання Учасниками авторизаційних листів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-23-015816-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 25 листопада 2021 20:13
Дискримінаційна вимога
Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: технічне (сервісне) обслуговування техніки у власних сервісних центрах або за договором на сервісне обслуговування.
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.

2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташований Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизованих сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2021 12:53
Відповідь на вимогу
UA-2021-11-04-015816-a.b1

Шановний Учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу до закупівлі №UA-2021-11-04-015816-a, повідомляємо наступне:
Замовником не прописувалася вимога щодо конкретної торгової марки Товару, джерела походження або виробника Товару. Учасник повинен запропонувати Товар, який за технічними та якісними характеристиками відповідає умовам тендерної документації.
Вимога щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, у тендерній документації ВІДСУТНЯ.
Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, яку Замовник торгів вважає за необхідну.
У тендерній документації Замовника прописано наступне:
на підтвердження сервісної підтримки на весь гарантійний період Учасник надає «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність власного сервісного центру (центрів), або сервісного центру виробника обладнання (та/або авторизованого виробником обладнання сервісного центру),із зазначенням адреси та контактного телефону такого сервісного центру, або копію договору про співпрацю з існуючими сервісними центрами в м. Києві».
Зазначена вимога не порушує чинне законодавство, умовами тендерної документації не створено перешкод для залучення учасником-переможцем субпідрядних організацій для фактичного здійснення гарантійного ремонту в м. Києві.
Замовник прописуючи таку умову керувався наступним:
1. Мета даної закупівлі – придбання обладнання, яке, зважаючи на його специфіку та мету використання, а саме, для обробки цифрових кіновідеодокументів Національного архівного фонду у роздільній здатності 2К/4К,повинно забезпечити безперервний процес оцифрування документів, їх обробку і подальше використання.Йогоскладно замінити іншим у разі виходу з ладу. Зважаючи на це, вимога про місцезнаходження сервісного центру у м. Києві є обґрунтованою, оскільки дає можливість оперативно доставити обладнання до сервісного центру у разі збоїв у його роботі. Ми не можемо витрачати час на доставку обладнання в інші міста України для проведення гарантійного ремонту.
2. Якщо сервісний центр буде розташований у іншій місцевості, це обумовить також потребу в надмірних витратах Замовника для доставки обладнання до сервісного центру, що суперечитиме принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також інформуємо, що наразі у м. Києві наявні авторизовані сервісні центри багатьох виробників комп’ютерного обладнання (DELL, Canon, HP, Epson, Asus, Lenovo, Acer тощо), тому виконання вимог по гарантійному сервісному обслуговуванню в м. Києві не є дискримінаційною вимогою.
Окрім цього, варто зазначити, що посилання вами на вимоги закону, які регулюють проведення відкритих торгів, є недоцільним, оскільки дана закупівля здійснюється відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» як спрощена закупівля.

Зважаючи на вищевикладене, вимога Учасника не може бути задоволена.

Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 78 600,00
UAH з ПДВ
78 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 79 500,00
UAH з ПДВ
79 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2021 16:14
Електронний підпис
01 грудня 2021 16:14
_8. Лист-розяснення.pdf
01 грудня 2021 16:14
_10. Гарантійний лист.pdf
01 грудня 2021 16:14
_13.6. Декларація Pro80.pdf.p7s
01 грудня 2021 16:14
_3.2. Витяг ПДВ.pdf.p7s
01 грудня 2021 16:14
_2. Витяг з ЄДР.pdf
01 грудня 2021 16:14
_10. Гарантійний лист.pdf.p7s
01 грудня 2021 16:14
_3.1. Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
01 грудня 2021 16:14
_3.1. Свідоцтво ПДВ.pdf
01 грудня 2021 16:14
_13.4. ISO_27001.pdf.p7s
01 грудня 2021 16:14
_1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
01 грудня 2021 16:14
_1. Цінова пропозиція.pdf
01 грудня 2021 16:14
_3.2. Витяг ПДВ.pdf
01 грудня 2021 16:14
_8. Лист-розяснення.pdf.p7s
01 грудня 2021 16:14
_13.3. Підтвердження.pdf
01 грудня 2021 16:14
_2. Витяг з ЄДР.pdf.p7s
01 грудня 2021 16:14
_13.4. ISO_27001.pdf
01 грудня 2021 16:14
_13.3. Підтвердження.pdf.p7s
01 грудня 2021 16:14
_13.6. Декларація Pro80.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Переможець 78 600,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2021 18:32

Документи

07 грудня 2021 18:32
Електронний підпис
07 грудня 2021 18:31
Протокол 57.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2021 18:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
78 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2021 18:32
Електронний підпис
07 грудня 2021 18:31
Протокол 57.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 17:00
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 10:29
Договір АТ Інтегратор.pdf укладений
16 грудня 2021 10:28

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Машини для обробки даних (апаратна частина) (графічна станція для обробки цифрових кіновідеодокументів/копій документів в роздільній здатності 2К/4К) 1 штуки 78 600,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 78 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 100,00 UAH)