Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 (CPV) - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки)
Очікувана вартість
370 502,00 UAH
UA-2021-11-23-015186-a ● 6a32aa1c7fe24ca9abce9a23107c387b
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Чорнобаївської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43922249 |
Місцезнаходження: | 19901, Україна , Черкаська обл., Чорнобаївський р-н, селище міського типу Чорнобай, вул.Центральна, будинок 154 |
Контактна особа: |
Світлана Ремеснікова +380680259187 chorvo1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2021 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2021 13:43 |
Очікувана вартість: | 370 502,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 852,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, будинок 154, смт. Чорнобай, Черкаська область, Україна, 19901. Процедура закупівлі: відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова чи російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штуки
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19901, Україна, Черкаська область, смт. Чорнобай, вул. Центральна, 154
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерела фінансування: кошти державного бюджету та кошти місцевого бюджету. Замовник здійснює оплату за Товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з моменту і на підставі підписання уповноваженими представниками Замовника і Постачальника усіх товаросупровідних документів (рахунок, накладна, тощо). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2021 08:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2021 01:46 |
перелік змін(1).pdf | |
08 грудня 2021 01:46 |
ТД ноути – нова редакція.pdf | |
08 грудня 2021 01:46 |
проект договору –нова редакція.pdf | |
23 листопада 2021 16:17 |
ТД ноути.pdf | |
23 листопада 2021 16:17 |
проект договору.pdf |
08 грудня 2021 08:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 грудня 2021 01:46 |
перелік змін(1).pdf
|
|||
08 грудня 2021 01:46 |
ТД ноути – нова редакція.pdf
|
|||
08 грудня 2021 01:46 |
проект договору –нова редакція.pdf
|
|||
23 листопада 2021 16:17 |
ТД ноути.pdf
|
|||
23 листопада 2021 16:17 |
проект договору.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тип матриці
Дата подання: 23 листопада 2021 20:19
Дата відповіді: 26 листопада 2021 13:48
Шановний замовнику! не вказаний параметр тип матриці. має бути IPS?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Так, тип матриці має бути ІРS. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Тема 1
Дата подання: 25 листопада 2021 21:40
Дата відповіді: 29 листопада 2021 12:51
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Так, допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978). Щодо другого запитання, то звертаємо вашу увагу на те, що дана вимога відсутня у тендерній документації, просимо ретельніше вивчати тендерну документацію.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-11-23-015186-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "БАЛЮК МАРІАННА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2509211369
Дата подання: 20 грудня 2021 17:39
Дата подання: 20 грудня 2021 17:39
СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення пропозиції
і незаконного визнання переможцем наступного учасника
Вважаємо, що Замовником, при прийнятті рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника і подальшому визначенні переможцем Учасника, порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування Протоколу.
Таке твердження ґрунтується на наступному.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 грудня 2021 18:39
рішення від 23.12.2021 № 28247.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2021 18:39
інформація про резолютивну частину рішення від 04.01.2022 № 128.pdf
Дата публікації: 04 січня 2022 17:09
рішення від 04.01.2022 № 128.pdf
Дата публікації: 10 січня 2022 12:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: порушення усунуто. Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Балюк М.М. за процедурою закупівлі Код ДК 021:2015 (CPV) - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки) (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-23-015186-a).
Дата виконання рішення замовником: 03 лютого 2022 11:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2021 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БАЛЮК МАРІАННА МИКОЛАЇВНА" |
334 152,00
UAH з ПДВ
|
297 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Турта Олег Максимович" |
332 787,00
UAH з ПДВ
|
309 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЛУКАШЕНКО РОМАН ЛЕОНІДОВИЧ" |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
309 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
370 500,00
UAH з ПДВ
|
322 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ІН-ТЕК |
327 291,12
UAH з ПДВ
|
325 438,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ-ТРЕЙД" |
370 502,00
UAH з ПДВ
|
370 502,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Турта Олег Максимович" #2923914591 |
Рішення скасоване |
309 000,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2021 22:42
|
ФОП "БАЛЮК МАРІАННА МИКОЛАЇВНА" #2509211369 |
Рішення скасоване |
297 200,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2022 11:20
|
ФОП "БАЛЮК МАРІАННА МИКОЛАЇВНА" #2509211369 |
Очікує рішення |
297 200,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2022 11:20
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2022 17:00 |
Кінець періоду оскарження: | 18 лютого 2022 00:00 |
Дата відміни: | 07 лютого 2022 17:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | через скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг - субвенція державного бюджету на потребу НУШ 2021року, яку було повернуто згідно до норм чинного бюджетного законодавства до державного бюджету 31.12.2021року. |
Документи:
07 лютого 2022 17:00
|
Електронний підпис |
07 лютого 2022 16:43
|
ПРОТОКОЛ про відміну тендеру 15.pdf |