Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення туалету Коростенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 по вул. Пашинська, 2 в м. Коростень, Житомирської області
Очікувана вартість
165 000,00 UAH
UA-2021-11-23-014782-a 944e7ee96a924ee6b341d410fa5e1d3b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Павленко

+380414296283
+380414296283
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Валентина Павленко
+380414296283, +380414296283
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2021 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 165 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 825,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Поточний ремонт приміщення туалету Коростенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 по вул. Пашинська, 2 в м. Коростень, Житомирської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення туалету Коростенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 по вул. Пашинська, 2 в м. Коростень, Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Пашинська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється на підставі актів наданих послуг. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2021 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2021 10:15
Перелік змін до Додатку 1.pdf
26 листопада 2021 10:15
Таблиця змін.pdf
26 листопада 2021 10:15
Додаток_1_Додаток2 Нова редакція.pdf
23 листопада 2021 16:04
проєкт_договору(додаток_№_4).pdf
23 листопада 2021 16:04
Оголошення.pdf
23 листопада 2021 16:04
Дефектний акт.rtf
23 листопада 2021 16:04
Локальний кошторис.rtf
23 листопада 2021 16:04
Креслення.pdf
23 листопада 2021 16:04
Додаток_3.pdf
26 листопада 2021 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2021 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2021 10:15
Перелік змін до Додатку 1.pdf
26 листопада 2021 10:15
Таблиця змін.pdf
26 листопада 2021 10:15
Додаток_1_Додаток2 Нова редакція.pdf
23 листопада 2021 16:04
Додаток_1_Додаток2.pdf
23 листопада 2021 16:04
проєкт_договору(додаток_№_4).pdf
23 листопада 2021 16:04
Оголошення.pdf
23 листопада 2021 16:04
Дефектний акт.rtf
23 листопада 2021 16:04
Локальний кошторис.rtf
23 листопада 2021 16:04
Креслення.pdf
23 листопада 2021 16:04
Додаток_3.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-23-014782-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПАШИНСЬКА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2375004167
Дата подання: 25 листопада 2021 16:47
Дискримінаційні вимоги оголошення про проведення
У Додатку 1 до Оголошення п. 3 а. 1 передбачено підтвердження наявності в учасника працівника(ів) відповідної кваліфікації, який(які) має(мають) необхідні знання та досвід для чого учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про кількість та кваліфікацію працівника(ів), який(які) має(мають)
відношення до мети та цілей закупівлі та містить інформацію відповідно до таблиці наданої форми. Зокрема, формою таблиці передбачено зазначення підстав трудових правовідносин між працівником та учасником і вимагається вказати № та дату наказу або трудового договору. Таким чином, Замовником встановлюється дискримінаційна вимога, адже, очевидно, що надати накази або трудовий договір може лише той учасник, який використовує працю найманих працівників виключно на підставі трудового договору, тобто таких працівників, які знаходяться з ним у трудових правовідносинах. При цьому не передбачається можливість підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які виконують чи виконуватимуть роботи в рамках реалізації даної державної закупівлі на підставі цивільно-правових договорів. Таким чином встановлюється відверта дискримінаційна вимога стосовно тих потенційних учасників, які не мають у своєму штаті і не перебувають у трудових правовідносинах з працівниками, натомість можуть здійснювати зазначені у предметі спрощеної закупівлі роботи з залученням працівників на підставі цивільно-правових договорів ( угод ). Очевидно, що при виконанні зазначених у предметі спрощеної закупівлі робіт, не може мати жодного значення у яких саме правовідносинах з учасником перебуватимуть працівники на момент виконання робіт: трудових чи цивільно-правових. Відтак, встановлення даної вимоги є абсолютно штучним і немає жодного об'єктивного підгрунття для свого встановлення. Відтак, вимагаємо усунути дану дискримінаційну вимогу в тендерній документації і передбачити можливість підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації не лише наданням наказів про прийняття на роботу або трудових договорів, а також наданням цивільно-правових угод з працівниками відповідних спеціальностей.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2021 08:21
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення та проявлений до закупівлі інтерес. В оголошення буде внесено зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Нагоррембуд 164 727,59
UAH з ПДВ
164 727,59
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2021 13:39
Електронний підпис
04 грудня 2021 13:38
все_действующие_1.zip
04 грудня 2021 13:38
Re_3__ Fw_ СЕРТИФИКАТЫ.zip
04 грудня 2021 13:38
Сертифiкати_пiдвiконня.PDF
04 грудня 2021 13:38
ВИТЯГ.pdf
04 грудня 2021 13:38
Форма пропозиція.pdf
04 грудня 2021 13:38
САН__СЕРТ..pdf
04 грудня 2021 13:38
ВИПИСКА_EДР.pdf
04 грудня 2021 13:38
Технічне завдання.pdf
04 грудня 2021 13:38
ЛIЦЕНЗIЯ.pdf
04 грудня 2021 13:38
Проект договору.pdf
04 грудня 2021 13:38
Витяг з ЄДР.pdf
04 грудня 2021 13:38
ВIДОМIСТ__З_EДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Нагоррембуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Нагоррембуд
#37857523
Переможець 164 727,59
UAH з ПДВ
07 грудня 2021 14:56

Документи

07 грудня 2021 14:56
Електронний підпис
07 грудня 2021 14:54
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2021 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Нагоррембуд
#37857523
164 727,59
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2021 14:56
Електронний підпис
07 грудня 2021 14:54
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 16:27
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 10:38
Дод. угода №338-1 від 23.12.2021р. до дог. №338 від 10.12.2021р..pdf зміни до договору
23 грудня 2021 10:37
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 15:38
Договір №338 від 10.12.2021р..pdf укладений
10 грудня 2021 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 338
Договір:
Номер додаткової угоди: 338/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 164 727,59
UAH