Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщення туалету Коростенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 по вул. Пашинська, 2 в м. Коростень, Житомирської області
Очікувана вартість
165 000,00 UAH
UA-2021-11-23-014782-a ● 944e7ee96a924ee6b341d410fa5e1d3b
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143212 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66 |
Контактна особа: |
Валентина Павленко +380414296283, +380414296283 osvita-kor.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2021 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2021 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 165 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 825,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Поточний ремонт приміщення туалету Коростенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 по вул. Пашинська, 2 в м. Коростень, Житомирської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення туалету Коростенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 по вул. Пашинська, 2 в м. Коростень, Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Пашинська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється на підставі актів наданих послуг. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2021 10:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2021 10:15 |
Перелік змін до Додатку 1.pdf | |
26 листопада 2021 10:15 |
Таблиця змін.pdf | |
26 листопада 2021 10:15 |
Додаток_1_Додаток2 Нова редакція.pdf | |
23 листопада 2021 16:04 |
проєкт_договору(додаток_№_4).pdf | |
23 листопада 2021 16:04 |
Оголошення.pdf | |
23 листопада 2021 16:04 |
Дефектний акт.rtf | |
23 листопада 2021 16:04 |
Локальний кошторис.rtf | |
23 листопада 2021 16:04 |
Креслення.pdf | |
23 листопада 2021 16:04 |
Додаток_3.pdf |
26 листопада 2021 10:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 листопада 2021 10:15 |
Перелік змін до Додатку 1.pdf
|
|||
26 листопада 2021 10:15 |
Таблиця змін.pdf
|
|||
26 листопада 2021 10:15 |
Додаток_1_Додаток2 Нова редакція.pdf
|
|||
23 листопада 2021 16:04 |
проєкт_договору(додаток_№_4).pdf
|
|||
23 листопада 2021 16:04 |
Оголошення.pdf
|
|||
23 листопада 2021 16:04 |
Дефектний акт.rtf
|
|||
23 листопада 2021 16:04 |
Локальний кошторис.rtf
|
|||
23 листопада 2021 16:04 |
Креслення.pdf
|
|||
23 листопада 2021 16:04 |
Додаток_3.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-23-014782-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПАШИНСЬКА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2375004167
Дата подання: 25 листопада 2021 16:47
Дискримінаційні вимоги оголошення про проведення
У Додатку 1 до Оголошення п. 3 а. 1 передбачено підтвердження наявності в учасника працівника(ів) відповідної кваліфікації, який(які) має(мають) необхідні знання та досвід для чого учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про кількість та кваліфікацію працівника(ів), який(які) має(мають)
відношення до мети та цілей закупівлі та містить інформацію відповідно до таблиці наданої форми. Зокрема, формою таблиці передбачено зазначення підстав трудових правовідносин між працівником та учасником і вимагається вказати № та дату наказу або трудового договору. Таким чином, Замовником встановлюється дискримінаційна вимога, адже, очевидно, що надати накази або трудовий договір може лише той учасник, який використовує працю найманих працівників виключно на підставі трудового договору, тобто таких працівників, які знаходяться з ним у трудових правовідносинах. При цьому не передбачається можливість підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які виконують чи виконуватимуть роботи в рамках реалізації даної державної закупівлі на підставі цивільно-правових договорів. Таким чином встановлюється відверта дискримінаційна вимога стосовно тих потенційних учасників, які не мають у своєму штаті і не перебувають у трудових правовідносинах з працівниками, натомість можуть здійснювати зазначені у предметі спрощеної закупівлі роботи з залученням працівників на підставі цивільно-правових договорів ( угод ). Очевидно, що при виконанні зазначених у предметі спрощеної закупівлі робіт, не може мати жодного значення у яких саме правовідносинах з учасником перебуватимуть працівники на момент виконання робіт: трудових чи цивільно-правових. Відтак, встановлення даної вимоги є абсолютно штучним і немає жодного об'єктивного підгрунття для свого встановлення. Відтак, вимагаємо усунути дану дискримінаційну вимогу в тендерній документації і передбачити можливість підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації не лише наданням наказів про прийняття на роботу або трудових договорів, а також наданням цивільно-правових угод з працівниками відповідних спеціальностей.
Розгорнути
Згорнути
відношення до мети та цілей закупівлі та містить інформацію відповідно до таблиці наданої форми. Зокрема, формою таблиці передбачено зазначення підстав трудових правовідносин між працівником та учасником і вимагається вказати № та дату наказу або трудового договору. Таким чином, Замовником встановлюється дискримінаційна вимога, адже, очевидно, що надати накази або трудовий договір може лише той учасник, який використовує працю найманих працівників виключно на підставі трудового договору, тобто таких працівників, які знаходяться з ним у трудових правовідносинах. При цьому не передбачається можливість підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які виконують чи виконуватимуть роботи в рамках реалізації даної державної закупівлі на підставі цивільно-правових договорів. Таким чином встановлюється відверта дискримінаційна вимога стосовно тих потенційних учасників, які не мають у своєму штаті і не перебувають у трудових правовідносинах з працівниками, натомість можуть здійснювати зазначені у предметі спрощеної закупівлі роботи з залученням працівників на підставі цивільно-правових договорів ( угод ). Очевидно, що при виконанні зазначених у предметі спрощеної закупівлі робіт, не може мати жодного значення у яких саме правовідносинах з учасником перебуватимуть працівники на момент виконання робіт: трудових чи цивільно-правових. Відтак, встановлення даної вимоги є абсолютно штучним і немає жодного об'єктивного підгрунття для свого встановлення. Відтак, вимагаємо усунути дану дискримінаційну вимогу в тендерній документації і передбачити можливість підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації не лише наданням наказів про прийняття на роботу або трудових договорів, а також наданням цивільно-правових угод з працівниками відповідних спеціальностей.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2021 08:21
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення та проявлений до закупівлі інтерес. В оголошення буде внесено зміни.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Нагоррембуд #37857523 |
Переможець |
164 727,59
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2021 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 10:38
|
Дод. угода №338-1 від 23.12.2021р. до дог. №338 від 10.12.2021р..pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2021 15:38
|
Договір №338 від 10.12.2021р..pdf | укладений |
10 грудня 2021 15:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 338 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 338/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |