Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кріопробірка 5 мл, Зонд з пластмасовим аплікатором, без пробірки, стерильний для забору матеріалу методом ПЛР
Очікувана вартість
15 750,00 UAH
UA-2021-11-23-014382-a e314603e8a7c4396a47c84a579cb8c35
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Гладченко

+380542787308 i.hladchenko@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000300
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Праці, 3
Контактна особа: Ірина Гладченко
+380542787308
i.hladchenko@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2021 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 15 750,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 78,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби


Відповідно до вимог Закону України від 01.07.2021 № 1599-ІХ "Про внесення зміни до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель", зокрема абзацу четвертого пункту 3-1, а саме: Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель"
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
Кріопробірка 5 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Металургів, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
2000 штуки
Зонд з пластмасовим аплікатором, без пробірки, стерильний для забору матеріалу методом ПЛР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Металургів, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20-ти (двадцяти) банківських днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2021 19:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2021 19:24
Оголошення пробірки.doc
24 листопада 2021 19:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2021 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2021 19:24
Оголошення пробірки.doc
23 листопада 2021 15:52
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 24 листопада 2021 13:35
Дата відповіді: 24 листопада 2021 19:28
У Вас є вимога, що гарантійний лист виробника повинен містити посилання на повну назву учасника, номер оголошення та номер офіційного видання з питань державних закупівель, де оприлюднене це оголошення, а також назву предмету закупівлі згідно з оголошенням. Вкажіть, будь ласка, номер офіційного видання з питань державних закупівель, де оприлюднене це оголошення або видаліть дану вимогу із тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник на Ваше звернення відреагували, та внесли відповідні зміни до оголошення.
Уточнення
Дата подання: 25 листопада 2021 09:14
Дата відповіді: 25 листопада 2021 10:36
Кріопробірка 5 мл повинна бути нестерильна?
Відповідь: Шановний учасник, в додатку 1 оголошення, в вимогах до технічних характеристик читко вказано стерильність даного предмета закупівлі. Читайте уважно.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 12 400,00
UAH
12 400,00
UAH
Документи

Публічні документи

30 листопада 2021 11:00
Електронний підпис
30 листопада 2021 11:00
Документи на товар.pdf
30 листопада 2021 11:00
Технічна частина - довідки.pdf
30 листопада 2021 11:00
Гарантійний лист виробника.pdf
30 листопада 2021 11:00
Аналогічний договір.pdf
30 листопада 2021 11:00
Тендерна документація.pdf
30 листопада 2021 11:00
Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Переможець 12 400,00
UAH
03 грудня 2021 09:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

03 грудня 2021 09:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2021 09:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
12 400,00
UAH
Документи

Документи

03 грудня 2021 09:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 12:51
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 09:25
Договір 331к 21 (Валента).pdf укладений
13 грудня 2021 09:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 12 400,00
UAH