Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Середня загальноосвітня школа №35" Кам'янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 23642572 |
Місцезнаходження: | 51922, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул. Привітна, 162 |
Контактна особа: |
Ганна Ростиславівна Кирбоба +380968877601 school-35-0652@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2021 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2021 15:49 |
Очікувана вартість: | 290 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2021 15:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2021 14:27 |
СЗШ 35 Зміни до ТД - Встановлення систем оповіщення.docx | |
26 листопада 2021 14:27 |
СЗШ 35 Тендерна документація зі змінами - Встановлення систем оповіщення (2).doc | |
23 листопада 2021 15:33 |
СЗШ 35 Тендерна документація - Встановлення систем оповіщення (2).doc |
26 листопада 2021 15:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 листопада 2021 14:27 |
СЗШ 35 Зміни до ТД - Встановлення систем оповіщення.docx
|
|||
26 листопада 2021 14:27 |
СЗШ 35 Тендерна документація зі змінами - Встановлення систем оповіщення (2).doc
|
|||
23 листопада 2021 15:33 |
СЗШ 35 Тендерна документація - Встановлення систем оповіщення (2).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-30-000043 ● f4b6ad31c6ad4c6d80714c690d60856f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 лютого 2023 15:58 |
22.02.2023 № 44
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.02.2023 № 44
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2021-11-23-013764-a
23.11.2021 Комунальний заклад "Середня загальноосвітня школа №35" Кам'янської міської ради, код ЄДРПОУ 23642572
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-28 13:05:16
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи (Встановлення системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей). Код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-23-013764-a), яку проведено комунальним закладом "Середня загальноосвітня школа №35" Кам'янської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII) підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до частини шостої статті 33 Закону № 922-VIII замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Моніторингом процедури закупівлі установлено, що в оголошенні про проведення закупівлі визначена дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій 09 грудня 2021.
Відповідно до пункту 4 Розділу 3 тендерної документації Замовника тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При цьому установлено, що процедура має статус "Пропозиції розглянуті", тоді як на момент проведення моніторингу строк дії тендерних пропозицій минув, інформація про укладення договору, відміни торгів в електронній системі закупівлі відсутня.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати інформацію про укладення/не укладення договору з переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРОТИПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ "ДІЯ".
Окрім цього, просимо надати інформацію щодо рішень прийнятих Замовником у разі непідписання договору про закупівлю з учасником процедури закупівлі, який визначений переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРОТИПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ "ДІЯ" у строк визначений Законом № 922-VIII після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір 09.12.2021.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-09 12:38:59
Відповідь на звернення
У відповідь на запит Східний офіс Держаудитслужби ( обл.) стосовно процедури закупівлі послуги ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи (Встановлення системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей). Код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-23-013764-a), щодо укладення/не укладення договору з переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРОТИПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ "ДІЯ" повідомляю, що 22.12.2021 р. було підписано договір №35/2212 з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРОТИПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ "ДІЯ", але договір та звіт про його укладення не оприлюднено. Вину у вчиненому правопорушенні повністю визнаю, щиро розкаююсь та зобов’язують не допускати правопорушень в майбутньому.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-10 12:38:42
Запит для надання пояснень (інформації, документів).
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи (Встановлення системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей). Код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-23-013764-a), яку проведено комунальним закладом "Середня загальноосвітня школа №35" Кам'янської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII) підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Просимо завантажити до електронної системи закупівель договір з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРОТИПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ "ДІЯ".
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-10 12:38:43
Запит для надання пояснень (інформації, документів).
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи (Встановлення системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей). Код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-23-013764-a), яку проведено комунальним закладом "Середня загальноосвітня школа №35" Кам'янської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII) підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Просимо завантажити до електронної системи закупівель договір з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРОТИПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ "ДІЯ".
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок щодо результатів моніторингу UA-M-2022-08-30-000043 додаю протокол уповноваженої особи від 24.03.2023 р.
2023-03-24 21:23:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатом аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимоги пункту 4 частини другої статті 4 Закону № 922-VIII.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2021 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРОТИПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ "ДІЯ" |
288 719,94
UAH з ПДВ
|
288 719,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТОН СЕФЕТІ" |
290 000,00
UAH з ПДВ
|
290 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРОТИПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ "ДІЯ" #42768053 |
Переможець |
288 719,94
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2021 18:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2023 23:51
|
Проєкт договору с додатками.pdf | укладений |
15 березня 2023 23:46
|