Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт Одеського ліцею «Фонтанський» Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, провулок Дачний, 1 з вогнезахисного обробляння дерев'яних конструкцій в будівлі за ДК 021:2015 77220000-8: Послуги з просочування деревини
Очікувана вартість
134 543,00 UAH
UA-2021-11-23-005926-a 4fc81800930144b091716cd9d2f15fb6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Цірулик

+380487530044 uristkievod@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
Код ЄДРПОУ: 40703015
Місцезнаходження: 65114, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Академіка Корольова, буд. 9
Контактна особа: Вікторія Цірулик
+380487530044
uristkievod@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2021 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 134 543,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 672,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт Одеського ліцею «Фонтанський» Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, провулок Дачний, 1 з вогнезахисного обробляння дерев'яних конструкцій в будівлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, провулок Дачний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник закупівлі проводить виплати за виконані Підрядником роботи, на підставі оформленого підписами і печатками Замовника робіт, Підрядника, та представника технагляду акту приймання виконаних будівельних робіт (ф № КБ -2в) і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ф № КБ -3) протягом 10 (десяти) банківських днів після надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника закупівлі.Інформація про технічні якісні та інші характеристики предмета закупівлі, та інша інформація: відповідно до документації - роботи мають відповідати встановленим будівельним нормам («Державні будівельні норми України» ДБН В.2.5-56-2014) і Державним стандартам діючих в Україні. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв – ціна (питома вага критерію - 100%). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2021 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2021 11:30
Оголошення_Фонт.лiцей_вогнезахист.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-23-005926-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 26 листопада 2021 10:04
Огляд- недопустима Вимога
Замовнику, Вами передбачена Вимога "Надати в складі своєї пропозиції «Акт обстеження об’єкту» (складений в довільній формі), підписаний адміністрацією закладу та представником Учасника. Учасник повинен відвідати об’єкт (з дотриманням протиепідемічних заходів) за вказаною адресою в Оголошенні в робочий час при попередній згоді з керівництвом закладу. У зв’язку з карантинними обмеженнями з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби Сovid-19, необхідно надіслати лист до навчального закладу або зателефонувати до закладу для узгодження зручної дати та часу прибуття представників учасника на територію закладу для попереднього огляду об’єкту. Додаткова інформація щодо контактних даних є на офіційному сайті закладу.
В акті огляду обов’язково зазначається інформація про те, що Учасник був на об’єкті, ознайомлений з об’ємом необхідних робіт (наданих послуг)
"
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним.
Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних робіт .
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2021 13:00
Дякуємо за звернення! Шановний Учаснику, Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), встановлює вимоги, які вважає за необхідне зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Звертаємо Вашу увагу, що законодавство у сфері закупівель не містить жодного вичерпного переліку документів/інформації, які повинні вимагатися від Учасників чи обов’язково надаватися ними для того чи іншого виду закупівель!
Відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, навіть навпаки, огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити Ваші можливості під час аукціону, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників.
Необхідно також зазначити, що не може вважатися дискримінацією вимога у наданні акту обстеження об’єкту, лише тому, що в одного з учасників виник сумнів (безпідставний) щодо підписання другою стороною документу, адже за такою логікою вимога надати будь яких документів може вважатися дискримінацією, що саме по собі суперечить засадам конкурентного середовища, добросовісної конкуренції та Закону України «Про публічні закупівлі» в цілому.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АГЕНЦІЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМ ТА ЗАСОБІВ ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ" 113 891,22
UAH з ПДВ
113 891,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2021 22:47
Електронний підпис
30 листопада 2021 22:46
10Аналог договір.PDF
30 листопада 2021 22:46
8МНС про видачу ліцензії.PDF
30 листопада 2021 22:46
Сертификат проектировщик.pdf
30 листопада 2021 22:46
11Додаток до дог (4).PDF
30 листопада 2021 22:46
1Цінова пропозиція.PDF
30 листопада 2021 22:46
5Довідка працівники.PDF
30 листопада 2021 22:46
Кошторис Фонт ліцей.PDF
30 листопада 2021 22:46
Проектировщик диплом.pdf
30 листопада 2021 22:46
Тех вимоги.PDF
30 листопада 2021 22:46
2Довідка ст. 17.PDF
30 листопада 2021 22:46
Пікулін диплом 1.pdf
30 листопада 2021 22:46
Проект договору.PDF
30 листопада 2021 22:46
11Додаток до дог (2).PDF
30 листопада 2021 22:46
4Відомості про учасника.PDF
30 листопада 2021 22:46
11Додаток до дог (3).PDF
30 листопада 2021 22:46
17Висновок ДСЕЕ РЕТАРДАНТ.pdf
30 листопада 2021 22:46
Пікулін диплом 2.pdf
30 листопада 2021 22:46
7Довідка МТБ.PDF
30 листопада 2021 22:46
11Додаток до дог (1).PDF
30 листопада 2021 22:46
Перс дані.PDF
30 листопада 2021 22:46
11Додаток до дог (5).PDF
30 листопада 2021 22:46
3Довідка аналог договір.PDF
30 листопада 2021 22:46
Лист-відгук.PDF
30 листопада 2021 22:46
21Паспорт, ід код директор.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АГЕНЦІЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМ ТА ЗАСОБІВ ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АГЕНЦІЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМ ТА ЗАСОБІВ ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ"
#42711520
Переможець 113 891,22
UAH з ПДВ
03 грудня 2021 10:02

Документи

03 грудня 2021 10:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2021 10:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АГЕНЦІЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМ ТА ЗАСОБІВ ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ"
#42711520
113 891,22
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2021 10:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 10:26
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 10:38
договір 411.pdf укладений
07 грудня 2021 10:36

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Поточний ремонт Одеського ліцею «Фонтанський» Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, провулок Дачний, 1 з вогнезахисного обробляння дерев'яних конструкцій в будівлі 1 послуга 113 891,22
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 113 891,22
UAH