Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services for the organization of school meals (services for the organization of meals for students of privileged categories, students 1 - 4 classes, students of the day camp in the General Secondary School and the Guards Gymnasium of the Black Sea village council of Odessa region of Odessa region)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чорноморська селищна рада Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 05583176 |
Місцезнаходження: | 67570, Україна , Одеська область обл., Лиманський р-н, селище міського типу Чорноморське |
Контактна особа: |
Кнюкшта Олеся Володимирівна 380994804800 kozub1986@i.ua |
Додаткові контактні особи: |
Кнюкшта Олеся Володимирівна 380994804800 kozub1986@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Chornomorska selish'na rada Odeskogo raionu Odeskoyi oblasti |
National ID: | 05583176 |
Contact point: |
Olesia KNIUKSHTA 380994804800 kozub1986@i.ua |
Additional contacts: |
Kniukshta Olesia 380994804800 kozub1986@i.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2021 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 грудня 2021 15:12 |
Очікувана вартість: | 5 462 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 310,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії, страхової гарантії або гарантії фінансової компанії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) установи, що видала гарантію. Умови надання забезпечення пропозиції визначено в документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 163863 UAH |
Publication date: | 23 листопада 2021 16:07 |
Enquiries until: | 14 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 грудня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 5 462 100 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 27 311 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється Замовником у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі акту наданих послуг, шляхом перерахунку коштів через установу Державної казначейської служби, але не пізніше як через 30 календарних днів після отримання акту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2021 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2021 16:07 |
Проєкт Договору.doc | |
23 листопада 2021 16:07 |
ТД_.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Меню повинно передбачати гаряче одноразове харчування без перших страв для учнів 1-4 класів та пільгового контингенту, а також дворазове гаряче харчування (другий сніданок та обід без перших страв) для учнів, які оздоровлюються в пришкільних таборах.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-27-000012 ● 745755fc19664420a872883b6bc22b7d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2022 11:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.10.2022 № 45
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 27.10.2022 № 45
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2021-11-23-004126-b 23.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-04 13:49:25
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю «Послуги з організації шкільного харчування (послуги з організації харчування учнів пільгових категорій, учнів 1 - 4 класів, учнів табору з денним перебуванням в Закладі загальної середньої освіти та Гвардійській гімназії Чорноморської селищної ради Одеського району Одеської області)», ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги, очікуваною вартістю 5 462 100,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-23-004126-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-08 16:09:23
Пояснення на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-23-004126-b
На Ваш запит, в межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю «Послуги з організації шкільного харчування (послуги з організації харчування учнів пільгових категорій, учнів 1 - 4 класів, учнів табору з денним перебуванням в Закладі загальної середньої освіти та Гвардійській гімназії Чорноморської селищної ради Одеського району Одеської області)», ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги, очікуваною вартістю 5 462 100,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-23-004126-b) надаємо наступну інформацію та пояснення, щодо:
1. Розмір бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено згідно наступних документів, а саме:
- Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», та на підставі попередніх розрахунків до проекту бюджету на 2022 рік, та кошторису Чорноморської селищної ради Одеського району Одеської області на 2022 рік, затвердженого рішенням Чорноморської селищної ради №357-VІІІ від 23.12.2021р. «Про місцевий бюджет Чорноморської селищної ради на 2022 рік» (копія кошторису додається).
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась також орієнтовна кількість дітей, для яких надаватимуться послуги, що зазначена у Додатку №3 «Технічні вимоги» до Тендерної документації, а саме, 432 дитини (учні 1-4 класів та пільговий контингент), 621 дитина (учні, які оздоровлюються в пришкільних таборах), де також вказано, що протягом періоду надання послуг кількість дітей, для яких надаватимуться послуги, може змінюватись та узгоджується з Замовником кожного дня.
Крім того, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель «Prozorro» та шляхом направлення запитів цінових пропозицій (моніторинг цін для розрахунку очікуваної вартості харчування на кейтерингові послуги в Одеській області та інформацію про ціни, що отримані шляхом направлення запитів цінових пропозицій надавачам послуг додається).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-12-25-000009-a визначено Замовником на підставі:
1) Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 116;
2) постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;
3) наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 15.08.2006 № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах»;
4) Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
5) Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»;
6) Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205.
2. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на сторінці власного веб-сайту (або головного розпорядника), повідомляємо, що:
- Розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, передбачено пунктом 4-1 Постанови КМ № 710 від 11.10.2016 із змінами "Про ефективне використання державних коштів" де встановлено рекомендації щодо розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів. Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене Замовником було розміщено відповідну інформацію, на відповідному сайті 24.11.2021р. о 13:27 годині, тобто у строк, що не перевищує, дозволений строк, визначений чинним законодавством України. (роздруківка з сайту додається)
Посилання на офіційний сайт, де розміщена відповідна інформація, та її належним чином документальне підтвердження: https://chr.gov.ua/news/1637753292/.
Додатки:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуг з організації шкільного харчування (послуги з організації харчування учнів пільгових категорій, учнів 1 - 4 класів, учнів табору з денним перебуванням в Закладі загальної середньої освіти та Гвардійській гімназії Чорноморської селищної ради Одеського району Одеської області), код ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: «55520000-1 — Кейтерингові послуги», ідентифікаційний номер в електронній системі закупівель: UA-2021-11-23-004126-b/;
2. Копія кошторису Чорноморської селищної ради Одеського району Одеської області на 2022 рік;
3. Моніторинг цін;
4. Копії комерційних пропозицій.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Чорноморська селищна рада Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 05583176 |
Місцезнаходження: | 67570, Україна, Одеська область обл., Лиманський р-н, селище міського типу Чорноморське |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ОЛЬГА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 грудня 2021 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" |
5 454 162,00
UAH з ПДВ
|
5 027 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОЛЬГА" |
5 431 482,00
UAH з ПДВ
|
5 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" #39785646 |
Переможець |
5 027 400,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2022 13:44
|
Д-У№1 (2).PDF | зміни до договору |
09 грудня 2022 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 16:24
|
Дог-кейтерінг.PDF | укладений |
11 січня 2022 16:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |